Wil twee kinderen. Maar als ik naar de familie kijk dan kregen die bijna alleen maar dochters. Geloof er wel in dat ik die lijn voortzet.quote:
gewoon future schoonzoon 'overtuigen' dat het beter is als hij jullie familienaam overneemtquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil twee kinderen. Maar als ik naar de familie kijk dan kregen die bijna alleen maar dochters. Geloof er wel in dat ik die lijn voortzet.
wat weet je van astrologie?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:12 schreef supersof het volgende:
ik wil een man die tweeling is
horoscoopswijs gezien ook
want waterman + tweeling = perfect match
Ik wil een vrouw die maagd is.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:12 schreef supersof het volgende:
Ow nee joh dat maakt mij echt geen reet uit.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:12 schreef Drug het volgende:
[..]
gewoon future schoonzoon 'overtuigen' dat het beter is als hij jullie familienaam overneemt
Welke hoort bij leeuwquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:12 schreef supersof het volgende:
niet veel, maar vind het wel grappig om die matches van sterrenbeelden te lezenquote:
lol haha okequote:Op donderdag 23 juni 2016 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ow nee joh dat maakt mij echt geen reet uit.
weet ik niet, zou je even moeten opzoekenquote:
omdat mannen niet moeten kiezen maar moeten winnenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Genetisch gezien heb je meer kans op zonen dan dochters, weet niet meer waarom. Het is niet precies 50/50
ah ik kan het niet. maar kan kloppen dat die shit kennis brengtquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:14 schreef supersof het volgende:
[..]
niet veel, maar vind het wel grappig om die matches van sterrenbeelden te lezen
fijne avond xxquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
weet ik niet, zou je even moeten opzoeken
moet nu weg
ciaoo x
Ik ben boogschutterquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:17 schreef Paxcon het volgende:
Zouden alle watermannen mij een dm willen sturen?
doegquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
weet ik niet, zou je even moeten opzoeken
moet nu weg
ciaoo x
Ik ben een stier, en niet alleen op papier. Ook in bed, zo van rettekettet.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:17 schreef Paxcon het volgende:
Zouden alle watermannen mij een dm willen sturen?
arme vriendinquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben een stier, en niet alleen op papier. Ook in bed, zo van rettekettet.
Mijn dochter slaapt ook meestal al om 19.00. Slaapt ook netjes door tot zeker 07.00. Papa hoor je niet klagen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
en een baby om 19 al moe
mag ie flink slapen
denk dat babies zich ook aanpassen aan hun oudersquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn dochter slaapt ook meestal al om 19.00. Slaapt ook netjes door tot zeker 07.00. Papa hoor je niet klagen.
wat is voor weegschaalquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wow, voor jou zijn drie matches
Ram, tweeling en leeuw
Weet niet. Verbaas me er altijd wel over als ik van andere hoor dat hun baby tot 22.00 opblijft ofzo.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denk dat babies zich ook aanpassen aan hun ouders
Mijn zusje toen ze nog echt baby was ook hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet niet. Verbaas me er altijd wel over als ik van andere hoor dat hun baby tot 22.00 opblijft ofzo.
Fries is tweelingquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wow, voor jou zijn drie matches
Ram, tweeling en leeuw
Dat is echt lang damn. Uiterste hier is tot 20.30 dan is het echt wel klaar.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn zusje toen ze nog echt baby was ook hoor.
Nu wel steeds meer richting 7 uur
Mijn zusje sliep dan ook gewoon langer uit.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is echt lang damn. Uiterste hier is tot 20.30 dan is het echt wel klaar.
Beter. Laat naar bed + gebroken nacht en daarna nog vroeg op is kut.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn zusje sliep dan ook gewoon langer uit.
Ik heb goed contact met je Friesquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow hoe weet jij dat ik hem vanavond ga zien
Mijn kleine broertje gaat nu wel gewoon vroeg naar bed omdat ie tegelijk met mn zusje gaat.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter. Laat naar bed + gebroken nacht en daarna nog vroeg op is kut.
Slaapt ie al beetje door?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn kleine broertje gaat nu wel gewoon vroeg naar bed omdat ie tegelijk met mn zusje gaat.
Nee waardeloos geloof ikquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Slaapt ie al beetje door?
Dat is minder. Maar komt vanzelf.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee waardeloos geloof ik
maar niet meer geweest sinds geboorte
Je moet nu nog uit eten gaan? Dat is best laat.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet trouwens echt smoesje zoeken om vanavond weg te kunnen want moet anders mee uit eten
quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet nu nog uit eten gaan? Dat is best laat.
Ramadan he, familievrienden en zo doen eraan meequote:Op donderdag 23 juni 2016 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hahaquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ga je niet joinen?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ramadan he, familievrienden en zo doen eraan mee
Ja ik eet altijd laat, vaak na 20.00. Maar als ik uit eten ga dan ga ik nooit later dan 19.00 de deur uit eigenlijk.quote:
Sooww KoeKoeK, hier stond ik dus even totaal niet bij stilquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sooww KoeKoeK, hier stond ik dus even totaal niet bij stil
Lekker dom ook van me.
haha oke ik dacht je zei ivm tentamensquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan morgen, overmorgen, daarna die morgen etc ook nog
want zij vast?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:31 schreef Insomnia_ het volgende:
vorige zomer was ik in rotterdam met ramadan en toen was de vriendin van mn broertje bij ons
elke avond pas kkr laat eten koken
Oh ik dacht dat je joinen van avondeten samen met hun bedoelde.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:30 schreef Drug het volgende:
[..]
haha oke ik dacht je zei ivm tentamens
o lol ok yarhamakallahquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je joinen van avondeten samen met hun bedoelde.
Ja ga meedoen nu he, tentamens voorbij rip eetritme
Tijdens het tentamen zelf?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben jullie ook dat je tijdens tentamens echt fucking weinig kunt eten
neuj. nu wel soms met werk als ik drukke periode hebquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben jullie ook dat je tijdens tentamens echt fucking weinig kunt eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |