Wil twee kinderen. Maar als ik naar de familie kijk dan kregen die bijna alleen maar dochters. Geloof er wel in dat ik die lijn voortzet.quote:
gewoon future schoonzoon 'overtuigen' dat het beter is als hij jullie familienaam overneemtquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil twee kinderen. Maar als ik naar de familie kijk dan kregen die bijna alleen maar dochters. Geloof er wel in dat ik die lijn voortzet.
wat weet je van astrologie?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:12 schreef supersof het volgende:
ik wil een man die tweeling is
horoscoopswijs gezien ook
want waterman + tweeling = perfect match
Ik wil een vrouw die maagd is.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:12 schreef supersof het volgende:
Ow nee joh dat maakt mij echt geen reet uit.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:12 schreef Drug het volgende:
[..]
gewoon future schoonzoon 'overtuigen' dat het beter is als hij jullie familienaam overneemt
Welke hoort bij leeuwquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:12 schreef supersof het volgende:
niet veel, maar vind het wel grappig om die matches van sterrenbeelden te lezenquote:
lol haha okequote:Op donderdag 23 juni 2016 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ow nee joh dat maakt mij echt geen reet uit.
weet ik niet, zou je even moeten opzoekenquote:
omdat mannen niet moeten kiezen maar moeten winnenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Genetisch gezien heb je meer kans op zonen dan dochters, weet niet meer waarom. Het is niet precies 50/50
ah ik kan het niet. maar kan kloppen dat die shit kennis brengtquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:14 schreef supersof het volgende:
[..]
niet veel, maar vind het wel grappig om die matches van sterrenbeelden te lezen
fijne avond xxquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
weet ik niet, zou je even moeten opzoeken
moet nu weg
ciaoo x
Ik ben boogschutterquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:17 schreef Paxcon het volgende:
Zouden alle watermannen mij een dm willen sturen?
doegquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
weet ik niet, zou je even moeten opzoeken
moet nu weg
ciaoo x
Ik ben een stier, en niet alleen op papier. Ook in bed, zo van rettekettet.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:17 schreef Paxcon het volgende:
Zouden alle watermannen mij een dm willen sturen?
arme vriendinquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben een stier, en niet alleen op papier. Ook in bed, zo van rettekettet.
Mijn dochter slaapt ook meestal al om 19.00. Slaapt ook netjes door tot zeker 07.00. Papa hoor je niet klagen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
en een baby om 19 al moe
mag ie flink slapen
denk dat babies zich ook aanpassen aan hun oudersquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn dochter slaapt ook meestal al om 19.00. Slaapt ook netjes door tot zeker 07.00. Papa hoor je niet klagen.
wat is voor weegschaalquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wow, voor jou zijn drie matches
Ram, tweeling en leeuw
Weet niet. Verbaas me er altijd wel over als ik van andere hoor dat hun baby tot 22.00 opblijft ofzo.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denk dat babies zich ook aanpassen aan hun ouders
Mijn zusje toen ze nog echt baby was ook hoor.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet niet. Verbaas me er altijd wel over als ik van andere hoor dat hun baby tot 22.00 opblijft ofzo.
Fries is tweelingquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wow, voor jou zijn drie matches
Ram, tweeling en leeuw
Dat is echt lang damn. Uiterste hier is tot 20.30 dan is het echt wel klaar.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn zusje toen ze nog echt baby was ook hoor.
Nu wel steeds meer richting 7 uur
Mijn zusje sliep dan ook gewoon langer uit.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is echt lang damn. Uiterste hier is tot 20.30 dan is het echt wel klaar.
Beter. Laat naar bed + gebroken nacht en daarna nog vroeg op is kut.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn zusje sliep dan ook gewoon langer uit.
Ik heb goed contact met je Friesquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wow hoe weet jij dat ik hem vanavond ga zien
Mijn kleine broertje gaat nu wel gewoon vroeg naar bed omdat ie tegelijk met mn zusje gaat.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter. Laat naar bed + gebroken nacht en daarna nog vroeg op is kut.
Slaapt ie al beetje door?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn kleine broertje gaat nu wel gewoon vroeg naar bed omdat ie tegelijk met mn zusje gaat.
Nee waardeloos geloof ikquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Slaapt ie al beetje door?
Dat is minder. Maar komt vanzelf.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee waardeloos geloof ik
maar niet meer geweest sinds geboorte
Je moet nu nog uit eten gaan? Dat is best laat.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik moet trouwens echt smoesje zoeken om vanavond weg te kunnen want moet anders mee uit eten
quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet nu nog uit eten gaan? Dat is best laat.
Ramadan he, familievrienden en zo doen eraan meequote:Op donderdag 23 juni 2016 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hahaquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ga je niet joinen?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ramadan he, familievrienden en zo doen eraan mee
Ja ik eet altijd laat, vaak na 20.00. Maar als ik uit eten ga dan ga ik nooit later dan 19.00 de deur uit eigenlijk.quote:
Sooww KoeKoeK, hier stond ik dus even totaal niet bij stilquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sooww KoeKoeK, hier stond ik dus even totaal niet bij stil
Lekker dom ook van me.
haha oke ik dacht je zei ivm tentamensquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kan morgen, overmorgen, daarna die morgen etc ook nog
want zij vast?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:31 schreef Insomnia_ het volgende:
vorige zomer was ik in rotterdam met ramadan en toen was de vriendin van mn broertje bij ons
elke avond pas kkr laat eten koken
Oh ik dacht dat je joinen van avondeten samen met hun bedoelde.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:30 schreef Drug het volgende:
[..]
haha oke ik dacht je zei ivm tentamens
o lol ok yarhamakallahquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je joinen van avondeten samen met hun bedoelde.
Ja ga meedoen nu he, tentamens voorbij rip eetritme
Tijdens het tentamen zelf?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben jullie ook dat je tijdens tentamens echt fucking weinig kunt eten
neuj. nu wel soms met werk als ik drukke periode hebquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:33 schreef Opsonisatie het volgende:
Hebben jullie ook dat je tijdens tentamens echt fucking weinig kunt eten
Jezusquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:16 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit klinkt heel geil maar ik kan het me helaas niet herinneren
ik app je fries even wat hij leuker vindtquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal ik mn haar in een knot doen of los help
Word er zenuwachtig van. Hou op over fries ;squote:Op donderdag 23 juni 2016 22:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik app je fries even wat hij leuker vindt
Haha lolquote:
Nee mn fantasie is lotusstandjequote:Op donderdag 23 juni 2016 22:35 schreef Nouri het volgende:
[..]
Haha lol
Weet wel dat het je fantasie is
vandaag?quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:36 schreef Opsonisatie het volgende:
En gaan jullie nog wat doen vandaag
wat is datquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee mn fantasie is lotusstandje
Ja fappen op jouquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:36 schreef Opsonisatie het volgende:
ik kijk een docu over prostitutiequote:Op donderdag 23 juni 2016 22:36 schreef Opsonisatie het volgende:
hmmmquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zie er nu vet lekker uit, net een gothic
[..]
Net als een lotusbloempje snapje
Hoe komt datquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik zie er nu vet lekker uit, net een gothic
[..]
Net als een lotusbloempje snapje
hoeveel was je kwijtquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik liep vandaag trouwens voor het eerst langs de hoerenstraat van groningen.
Ik was verdwaald.
jaaaaquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Jojanneke in de prostitutie. Oke ik kijk mee
0quote:
lekker tochquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jaaaa
lijkt me echt pijnlijk 20 pikken door je kut op een dag
valt meequote:Op donderdag 23 juni 2016 22:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jaaaa
lijkt me echt pijnlijk 20 pikken door je kut op een dag
jij bent echt een apaatquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
0
Zag een vrouw in beha en string om fucking 14:00, ik dacht dat hoerenstraat alleen 's nachts actief was
Jij bent echt wereldvreemdquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
0
Zag een vrouw in beha en string om fucking 14:00, ik dacht dat hoerenstraat alleen 's nachts actief was
quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet 24/7 bezig ben met hoerenstraatjes
quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:43 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet 24/7 bezig ben met hoerenstraatjes
quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:52 schreef Paxcon het volgende:
dilara wanneer ga je nou naar die friese boy? de dag is al bijna om
srs heb je chick jaquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Over iets meer dan een half uur
hoerquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe smaakt zijn spermaquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
Hij heeft trouwens echt een verschrikkelijk friese naam
spannendquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ja dat zeg je altijd en dan post iemand opeens dat je naast hem in bed ligtquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:26 schreef Paxcon het volgende:
Nee ik snap niet waar dat vandaan komt want ik heb niet zoveel boeiends te vertellen op dat gebied
Ja met jou?quote:
quote:
Helaas niet, ze motten me niet meerquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jij bent wel zo'n echte pretty boy
nog modellen van tinder gedate de laatste tijd?
quote:
Heerlijk tochquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:29 schreef Sked het volgende:
[..]
Valt mee, alhoewel de galerij lekker blank staat. Lekker glibberen en glijden is dat altijd.
De zomer is gelukkig bijna voorbij.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:29 schreef richolio het volgende:
Ben ook wel echt bleek door deze non-zomerNet een spookje.
Dat zou jammer zijn ja.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Tot ik morgenochtend bijna op m'n muil ga
zonnebankje pakkenquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:29 schreef richolio het volgende:
Ben ook wel echt bleek door deze non-zomerNet een spookje.
wat ga je doenquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:31 schreef Sked het volgende:
[..]
Tot ik morgenochtend bijna op m'n muil ga
Moet die nog steeds een keer kijken met wat aandachtquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dexter ging ook altijd even 'niets' doen.
waarom ga je als wajonger zo vroeg opquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja dat zeg je altijd en dan post iemand opeens dat je naast hem in bed ligt
paxcon gaat altijd even tanden poetsenquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dexter ging ook altijd even 'niets' doen.
Ik ging toen echt gewoon tanden poetsen omdat het saai wasquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
paxcon gaat altijd even tanden poetsen
vroeg valt ook wel weer meequote:Op donderdag 23 juni 2016 23:43 schreef Nouri het volgende:
[..]
waarom ga je als wajonger zo vroeg op
dit gelooft echt niemandquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ging toen echt gewoon tanden poetsen omdat het saai was
En toen was ik klaar met tandenpoetsen en was Pauw nog steeds saai en heb ik niet meer op fok gepost die uitzending
En toen dacht ik iedereen dat ik rare dingen deed
was grapje sorryquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:45 schreef Sked het volgende:
[..]
vroeg valt ook wel weer mee
en als je wajong hebt heb je niet meteen niks te doen hoor
heb jij wajongquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:45 schreef Sked het volgende:
[..]
in het winkelcentrum hangen, blowen. Druk drukquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat ze je wiltquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:47 schreef Nouri het volgende:
als een meisje tegen je zegt dat de volgende week alleen thuis is
wat moet ik hier uit opmaken
contextquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:47 schreef Nouri het volgende:
fantastisch meteen weer die vooroordelenquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in het winkelcentrum hangen, blowen. Druk druk
ik geloof hetquote:
wat een snolquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:47 schreef Nouri het volgende:
walgelijke act van jou ookquote:
ik ook nietquote:
ik denk niet dat het ze wat uitmaakt of mijn huisgenoten thuis zijnquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:49 schreef Paxcon het volgende:
Ik denk niet dat sof ooit naar haar boys stuurt: hey ik ben alleen thuis![]()
wat doe je volgende week?quote:
hahaha ja dan wil ze welquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:50 schreef Nouri het volgende:
[..]
wat doe je volgende week?
Ja weet ik veel.
Oh ik ben alleen thuis
zeg dat je haar wel gezelschap komt houdenquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:50 schreef Nouri het volgende:
[..]
wat doe je volgende week?
Ja weet ik veel.
Oh ik ben alleen thuis
neequote:Op donderdag 23 juni 2016 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
zeg dat je haar wel gezelschap komt houden
quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
tegen mij doet ze ook enorm naar laatste tijd
tegen mij doet ze wel aardigquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jaquote:
komt omdat je te ver weg woontquote:
hoezo ookquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dit is niet waarquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
omdat jij om onduidelijke redenen een rare act doet waarbij je mij continu in een kwaad daglicht probeert te zettenquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
omdat jij om onduidelijke redenen een rare act doet waarbij je mij continu in een kwaad daglicht probeert te zetten
pics van je nieuwe hoofdquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:53 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ja
met mijn nieuwe hoofd heb ik andere standaarden
wat is dit nu? Jij verzint juist dat ik jouw dm's postquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
omdat jij om onduidelijke redenen een rare act doet waarbij je mij continu in een kwaad daglicht probeert te zetten
gelukkig weten wij wel beterquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
nee hoor van ons is banter tussen de lads geen vals flikkergedoequote:Op donderdag 23 juni 2016 23:55 schreef supersof het volgende:
mortaxx en paxcon zijn de nieuwe etsu en paxcon
ik ben trots paxgodquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:56 schreef Paxcon het volgende:
Jongens ik heb mn 2560kcal gehaald vandaag
Omdat ik nog nooit een vrouw had en heb gezien die ik zou willen doen. En jongens wel. En toen ontwikkelde ik een beetje een zwak voor iemand en toen was ik er definitief uit.quote:
Ooooh. Lijkt mij best raar.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Omdat ik nog nooit een vrouw had en heb gezien die ik zou willen doen. En jongens wel. En toen ontwikkelde ik een beetje een zwak voor iemand en toen was ik er definitief uit.
ik wist het niet bij paxquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:08 schreef Sked het volgende:
[..]
ook raar als iedereen het al weet behalve degene zelf
hihi
Ja kloptquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:08 schreef Sked het volgende:
[..]
ook raar als iedereen het al weet behalve degene zelf
hihi
niet lekker ding, maar mooie vrouwquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je Angela schijf als lekker ding noemt
weet niet wie dat isquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je Angela schijf als lekker ding noemt
jaquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:12 schreef supersof het volgende:
hebben jullie je mobiel ooit terug gezet naar fabrieksinstellingen?
jaquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:12 schreef supersof het volgende:
ja toen ik hem verkochtquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:12 schreef supersof het volgende:
quote:
Was toen alles weg?quote:
mooie ogenquote:
wie ben jijquote:
jou neem ik echt niet meer serieusquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:14 schreef supersof het volgende:
[..]
mooie ogen
prima hoofd ook
ziet er nog jong uit
niks mis mee
hoe doe ik datquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:15 schreef Bolasie het volgende:
[..]
natuurlijk gaat alles weg
daarom backuppen
dat is niet waarquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
jou neem ik echt niet meer serieus
jij wil iedere vieze milf doen en angela schijfgodin is dan ineens 'gadver'?
maakt niet uit tochquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dat hoor ik vaker
een huisgenoot was laatst ook heel verbaasd toen ik het vertelde
maar alleen omdat jullie drie (jij mortaxx en fikkie) haar niet knap vinden ben ik toch niet gayquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:16 schreef Sked het volgende:
[..]
dat alleen een vrouw jouw mening deelt zegt veel
nexus 5quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:16 schreef Bolasie het volgende:
[..]
wel handig om even te vermelden wat voor mobiel je hebt
zie je welquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind angela schijf ook niet lelijk hoor.
want vrouwen kunnen niet oordelen of andere vrouwen knap zijn?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:16 schreef Sked het volgende:
[..]
dat alleen een vrouw jouw mening deelt zegt veel
weet ik tochquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maar alleen omdat jullie drie (jij mortaxx en fikkie) haar niet knap vinden ben ik toch niet gay
het is gewoon raar om haar te noemen als je 21 bentquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maar alleen omdat jullie drie (jij mortaxx en fikkie) haar niet knap vinden ben ik toch niet gay
Zou het even op Google zoeken dan, wellicht vind je wat tutorials. Ik weet alleen hoe het met een iPhone moet.quote:
ait.quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Fylax ik ga je iets op een papietje geven:
Stay 52.9%
wow je weet mn leeftijdquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
het is gewoon raar om haar te noemen als je 21 bent
heb net weer zak hamkas opquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oke gelukkig want met het standaardtype homo wil ik niet geassocieerd worden
gewoon zeggen dat je voetbal leuk vindt dan ben je daar al vanafquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
oke gelukkig want met het standaardtype homo wil ik niet geassocieerd worden
pff aan jou heb ik niksquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:18 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Zou het even op Google zoeken dan, wellicht vind je wat tutorials. Ik weet alleen hoe het met een iPhone moet.
kom datemquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
lekker man
ik heb nog nibb its liggen maar nu geen zin in
ja maar ook qua manier van praten en bewegen enzoquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:19 schreef Sked het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je voetbal leuk vindt dan ben je daar al vanaf
quote:
heb je al the script geluisterdquote:
echt een onwijs mooie telefoon en erg fijnquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:20 schreef Bolasie het volgende:
[..]
ja, wie heeft er dan in godsnaam een nexus 5
wat is daarmeequote:
ik ben erg blij voor jequote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
echt een onwijs mooie telefoon en erg fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |