Wil twee kinderen. Maar als ik naar de familie kijk dan kregen die bijna alleen maar dochters. Geloof er wel in dat ik die lijn voortzet.quote:
gewoon future schoonzoon 'overtuigen' dat het beter is als hij jullie familienaam overneemtquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wil twee kinderen. Maar als ik naar de familie kijk dan kregen die bijna alleen maar dochters. Geloof er wel in dat ik die lijn voortzet.
wat weet je van astrologie?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:12 schreef supersof het volgende:
ik wil een man die tweeling is
horoscoopswijs gezien ook
want waterman + tweeling = perfect match
Ik wil een vrouw die maagd is.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:12 schreef supersof het volgende:
Ow nee joh dat maakt mij echt geen reet uit.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:12 schreef Drug het volgende:
[..]
gewoon future schoonzoon 'overtuigen' dat het beter is als hij jullie familienaam overneemt
Welke hoort bij leeuwquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:12 schreef supersof het volgende:
niet veel, maar vind het wel grappig om die matches van sterrenbeelden te lezenquote:
lol haha okequote:Op donderdag 23 juni 2016 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ow nee joh dat maakt mij echt geen reet uit.
weet ik niet, zou je even moeten opzoekenquote:
omdat mannen niet moeten kiezen maar moeten winnenquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Genetisch gezien heb je meer kans op zonen dan dochters, weet niet meer waarom. Het is niet precies 50/50
ah ik kan het niet. maar kan kloppen dat die shit kennis brengtquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:14 schreef supersof het volgende:
[..]
niet veel, maar vind het wel grappig om die matches van sterrenbeelden te lezen
fijne avond xxquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
weet ik niet, zou je even moeten opzoeken
moet nu weg
ciaoo x
Ik ben boogschutterquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:17 schreef Paxcon het volgende:
Zouden alle watermannen mij een dm willen sturen?
doegquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:15 schreef supersof het volgende:
[..]
weet ik niet, zou je even moeten opzoeken
moet nu weg
ciaoo x
Ik ben een stier, en niet alleen op papier. Ook in bed, zo van rettekettet.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:17 schreef Paxcon het volgende:
Zouden alle watermannen mij een dm willen sturen?
arme vriendinquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben een stier, en niet alleen op papier. Ook in bed, zo van rettekettet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |