ik ook nietquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik ben geen arbeider dus dat lukt wel
Pax pls.quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Het zorgt ook voor een goed verdeeld energiepatroonquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stem je labour?quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:55 schreef JanCees het volgende:
wat zouden jullie als vraag stellen als je een sollicitatiegesprek doet als werkgevende
hangt van de baan afquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:55 schreef JanCees het volgende:
wat zouden jullie als vraag stellen als je een sollicitatiegesprek doet als werkgevende
hoe ga je met tegenslag omquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
meer qua persoonlijke competenties
hier staat als voorbeeld: Hoe kan ik jou sterker maken
Dan krijg je als antwoord: Rustaaghhquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:00 schreef Paxcon het volgende:
ik zou een vakkenvuller niet vragen wat hij ervan vindt dat er een soort vierde bestuurslaag is en of dat volgens hem al dan niet leidt tot een gebrek aan democratische legitimatie
mijn ervaring is dat die petjes en capuchons wel hard werken, althans sommigenquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan krijg je als antwoord: Rustaaghh
Noem een aantal kwetsbare situaties op in je werkverleden waar meer ondersteuning baat zou hebben gehadquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
meer qua persoonlijke competenties
hier staat als voorbeeld: Hoe kan ik jou sterker maken
Als vakkenvuller zou ik iedereen aannemen en dan gewoon na 2 dagen selecteren.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat die petjes en capuchons wel hard werken, althans sommigen
Dat denk ik ook wel jaquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat die petjes en capuchons wel hard werken, althans sommigen
quote:
Bedankt jongensquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Noem een aantal kwetsbare situaties op in je werkverleden waar meer ondersteuning baat zou hebben gehad
ja, ook altijd maandje proeftijd geloof ikquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als vakkenvuller zou ik iedereen aannemen en dan gewoon na 2 dagen selecteren.
Niet iedereen, alleen 15 en 16 jarigenquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als vakkenvuller zou ik iedereen aannemen en dan gewoon na 2 dagen selecteren.
Vakkenvuller maakt domheid nog niet zoveel uit.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ja, ook altijd maandje proeftijd geloof ik
sommigen zijn echt lamlendig en dom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |