236quote:
Hmm, maar geen idee waarom? Misschien nog eens nieuwe pica's maken of zo? Lekker gek doen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee? Ik bedoel gewoon letterlijk 0 matches.
Ik heb fotos wel eens veranderd hoor, of profiel verwijderen en opnieuw aanmeldenquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hmm, maar geen idee waarom? Misschien nog eens nieuwe pica's maken of zo? Lekker gek doen.
Dan moet je een keer foto's maken zonder kleren, buikje aanspannen en beetje flexenquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb fotos wel eens veranderd hoor, of profiel verwijderen en opnieuw aanmeldenHelpt niks
chicks diggen sixpacks mattiequote:Op donderdag 23 juni 2016 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik GOMAD heb afgerond sowieso 1k+
ik like echt alleen jongens die ik echt leuk vindquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
198 zo te zien.
binnekort maar weer eens SWIPEN
Die heb ik sowieso wel.quote:
dan heb je wel vies laag bfquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die heb ik sowieso wel.
Maar ja.
Als je ecto bent, blijf je ecto.
Wij zouden een GOEDE match zijnquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik like echt alleen jongens die ik echt leuk vind
jongens met rare namen gaan sowieso al weg
of als ik zie dat ze uit tilburg komen
Ach, het zal allemaal wel. Dan niet hoorquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan moet je een keer foto's maken zonder kleren, buikje aanspannen en beetje flexen
Gewoon lekker IRL meeten, toen ik weekj in NL was zat ik in de trein en sprak een meisje me aan en kwam ineens naast me zitten daarna, heel gesprek gehadquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, het zal allemaal wel. Dan niet hoor
:s keine Ahnungquote:
Dit bedoelde ik onder andere met debiele profielenquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan moet je een keer foto's maken zonder kleren, buikje aanspannen en beetje flexen
zie PI...quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
:s keine Ahnung
[..]
Dit bedoelde ik onder andere met debiele profielen
lekker man, ik weet niet waar iknu opzitquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dit bedoelde ik onder andere met debiele profielen
Nou ja, het is wel typerend toch?quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon lekker IRL meeten, toen ik weekj in NL was zat ik in de trein en sprak een meisje me aan en kwam ineens naast me zitten daarna, heel gesprek gehad
iok bedoel maar
Mannen met zonnebril op de fotoquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:02 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
Of van die mannen die heel eng kijken of van die foute jongens met petjes en oorbel
Gastquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel typerend toch?Denk dat iedereen wel matches krijgt op tinder, al zijn het er 1/2.
Dan zit er toch iets verkeerd met je uiterlijkMaar ik kan zo 1,2,3 niet bedenken wat. Ja m`n figuur. Mja. Dat zie je ook niet af aan m`n gezicht
Ook die ja hahahaquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:02 schreef supersof het volgende:
[..]![]()
Of van die mannen die heel eng kijken of van die foute jongens met petjes en oorbel
quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik GOMAD heb afgerond sowieso 1k+
Ik laat me niet kistenquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gastlekker boeiend dat je niks krijgt op Tinder, dat zegt vrij weinig
Laatje niet kistendoor dat sort kut apps
Bijna 90 dusjaquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:03 schreef Toto69 het volgende:
en je bent 193 en 95 kg of zotoch, wat is daar mis mee dan
Mooi zo.quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik laat me niet kisten
Maar tuurlijk zegt het wel iets?![]()
Vooral omdat iedereen met elk willekeurig uiterlijk het doet of weleens gedaan heeft?
JC is knappe manquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik durf geen garanties te geven JC.
viespeukquote:Op donderdag 23 juni 2016 14:05 schreef Paxcon het volgende:
Mensen op tinder zonder kleren swipe ik sowieso weg
Dat doe je maar op grindr
jij reageerde met: 'Hahahha lol'quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Jammer dat ie mijn advances heeft weggedaan door me voor gekke hipster uit te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |