abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 11 februari 2018 @ 12:05:13 #151
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_177104499
Het zou nummer 2 worden, maar de bril hoe ze die op had beviel me niet. Dus heb nu een andere foto. Ook meteen wat lichter... Ben zelf al een beetje aan het knutselen geweest.. maar krijg hem niet als getekend, ik kijk waarschijnlijk verkeerd ofzo maar kan het niet vinden.
Is er iemand naar zou willen kijken......

linkje

De flessen achter waren best snel weg en het bloemenspektakel weg halen lukte me ook. Maar daarna... liep ik dus vast.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 15 februari 2018 @ 16:51:00 #152
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_177208425
even een schopje....
quote:
99s.gif Op zondag 11 februari 2018 12:05 schreef Nizno het volgende:
Het zou nummer 2 worden, maar de bril hoe ze die op had beviel me niet. Dus heb nu een andere foto. Ook meteen wat lichter... Ben zelf al een beetje aan het knutselen geweest.. maar krijg hem niet als getekend, ik kijk waarschijnlijk verkeerd ofzo maar kan het niet vinden.
Is er iemand naar zou willen kijken......

linkje

De flessen achter waren best snel weg en het bloemenspektakel weg halen lukte me ook. Maar daarna... liep ik dus vast.
anyone?
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_178667422
ik ben op zoek naar een rood-wit geblokte vlag...soort van brabantse vlag
Alleen zou ik graag willen dat de rode blokje een rotatie krijgen en dat die rotatie naar 1 zijde toe groter wordt.
Bijv als ik vanuit een A4 dat bekijk, de bovenste kwart/helft is normaal geblokt en dan beginnen de blokjes te roteren, bijv in stapjes van 15 of 30 graden...beetje een effect of het uit elkaar valt...vanaf de rotatie
Is niet direct een fotobewerking...maar hopelijk kan iemand me helpen....als iemand begrijpt wat de bedoeling is
  zondag 22 april 2018 @ 08:23:18 #154
277627 Seven.
We are Borg.
pi_178667565
Ik heb een geniale kindertekening die ik op wil blazen naar canvas formaat maar dan wel iets van ongeveer 1m bij 1.60. De destijds 9-jarige dochter van mijn vriend heeft mijn vriend getekend zoals ze hem ziet, sixpack, enorme spierballen, hij lijkt wel een superheld. _O_ . Dus dat lijkt me een mooi verjaardagskado. Maar de resolutie is kut als je 'm zo'n formaat opblaast. Kan iemand van een PDF een vectorbestand maken?
Resistance is futile.
pi_179388901
Ik heb een webshop en ik heb daarvoor een logo gemaakt in Photoshop ooit. Ik snap niet veel van Photoshop en heb er toen een grijze achtergrond achter gezet. Zou iemand mij kunnen helpen om deze te verwijderen?
pi_179388931
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 21:55 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb een webshop en ik heb daarvoor een logo gemaakt in Photoshop ooit. Ik snap niet veel van Photoshop en heb er toen een grijze achtergrond achter gezet. Zou iemand mij kunnen helpen om deze te verwijderen?
Sure
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 25-05-2018 22:13:57 ]
pi_179389341
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 21:57 schreef CrashO het volgende:

[..]

Sure
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wow, wat ben je snel! Dank je wel! Zou ik je het grote formaat mogen sturen om daar hetzelfde mee te doen? Ik wil graag t-shirts laten bedrukken en dan is het mooier zonder achtergrond, maar het bestand moet wel groter zijn daarvoor.
pi_179389356
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 mei 2018 22:20 schreef MevrouwCactus het volgende:
Zou ik je het grote formaat mogen sturen
Sure, stuur maar
  maandag 10 september 2018 @ 16:16:58 #159
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181818527
Ik heb weer een fiets gekocht om op te lappen. Is nu wat roestig dus die mag een nieuw jasje krijgen. Kan iemand onderstaand fietsframe voorzien van een ander kleurtje? Deze foto is een identiek exemplaar.



Een van de twee foto's is denk ik wel voldoende om een goede indruk te kijken hoe het eruit komt te zien in een heel andere kleur.

Kleurtjes:


De kleur van het midden of rechter voorbeeld graag :)

Andere kleurtjes waarvan je zelf denkt dat het wel leuk zal staan, mogen natuurlijk ook.
  vrijdag 14 september 2018 @ 18:09:22 #160
289768 Beastie_boys
Professor booty
pi_181903874


Heel snel in elkaar gezet.
  vrijdag 14 september 2018 @ 23:08:26 #161
469315 Kamelenteen
Lekkerste kont op FOK!
pi_181909936
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 september 2018 18:09 schreef Beastie_boys het volgende:
[ afbeelding ]

Heel snel in elkaar gezet.
Bedankt :)

Moet even de kleur bekijken. Wilde eigenlijk candy-blauw maar dan zit ik aan 2-300 euro :/ en dit vond ik ook wel aardig. Als het tenminste overeenkomt met de getoonde foto.
pi_182157484
Ik heb een reisfoto landschap waar ik graag eeb groep mensen uit zou willen laten photoshoppen.

Ik heb het RAW bestand.

Iemand die het leuk lijkt dit te doen? Dan stuur ik de link per pm.
pi_182158861
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 03:16 schreef GeniusJ het volgende:
Ik heb een reisfoto landschap waar ik graag eeb groep mensen uit zou willen laten photoshoppen.

Ik heb het RAW bestand.

Iemand die het leuk lijkt dit te doen? Dan stuur ik de link per pm.
Kan ik wel een poging voor doen als ik vanavond thuis ben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2018 08:37:30 ]
pi_182160990
quote:
0s.gif Op donderdag 27 september 2018 08:37 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Kan ik wel een poging voor doen als ik vanavond thuis ben.
Top. Zie pm ;)
pi_182192623
Iemand met wat meer photoshop-kennis mag een poging doen.. Het is een grotere groep dan gedacht, en ik heb niet genoeg referentiemateriaal om met content aware fill alles weg te halen.. :P
pi_182192712
Het is ook wel lastig als er hier niks gepost wordt maar het gewoon een "ik zoek iemand die x voor niks kan doen voor me"

Ik snap dat mensen privé afbeeldingen privé willen houden, maar het is zo wel een stuk lastiger voor mensen die best willen helpen om een inschatting te maken of ze de vaardigheden hebben om dit te kunnen doen. "een groep mensen weg laten photoshoppen" puur als tekstuele omschrijving is voor mij in ieder geval niet iets waarmee ik direct mezelf beschikbaar stel. (terwijl een "ik heb een foto van mijn vader" dat weer wel zou zijn). . Puur omdat ik geen inschatting kan maken of dat ik kan doen, wat er gevraagd wordt om te doen. Terwijl ik in deze reeks best veel foto's heb bewerkt Maar daar heb ik toch echt een voorbeeld voor nodig. En de halve lol van dit topic is dat er een resultaat zichtbaar is ter lering, in ruil voor hulp. d4v1d geeft nu aan dat hij het onderschat heeft, maar ik heb nog altijd geen idee wat de opdracht is en of ik het zou kunnen.

Kun je geen voorbeeld posten, eventueel met gezichten onherkenbaar gemaakt?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2018 20:41:04 ]
pi_182193007
Er staan (voorzover ik zie) geen personen op behalve een groep schoolkinderen.

Het bestand kan volgens mij dus best gepost worden, maar dat is aan GeniusJ. Zodra iemand dan wil gaan photoshoppen kan het Raw-bestand alsnog via WeTransfer gestuurd worden bijvoorbeeld.
pi_182198927
quote:
99s.gif Op vrijdag 28 september 2018 20:36 schreef CrashO het volgende:
Kun je geen voorbeeld posten, eventueel met gezichten onherkenbaar gemaakt?
Zeker. Zie onderstaand het ingezoomende deel (onderdeel van het totaal) voor bewerking. Is een uitdaging waarbij ik snap dat dat niet zomaar ' weggewerkt' kan worden ;) Het is een deel van een toren / Chinese muur die niet op deze manier ergens anders op de foto staat.

Iemand die het leuk vind een poging te wagen kan ik uiteraard een DM sturen met link naar RAW :)

  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zaterdag 29 september 2018 @ 10:57:54 #169
74056 crew  ToT
pi_182201660
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 september 2018 04:05 schreef GeniusJ het volgende:

[..]

Zeker. Zie onderstaand het ingezoomende deel (onderdeel van het totaal) voor bewerking. Is een uitdaging waarbij ik snap dat dat niet zomaar ' weggewerkt' kan worden ;) Het is een deel van een toren / Chinese muur die niet op deze manier ergens anders op de foto staat.

Iemand die het leuk vind een poging te wagen kan ik uiteraard een DM sturen met link naar RAW :)

[ afbeelding ]
Als je die toren wil behouden, is het volgens mij gewoonweg onmogelijk om hier iets mee te doen. :N
pi_182202549
Wat ToT zegt.

Geen idee hoe de context van de rest van de foto is, maar wanneer het maar een klein stukje is zou ik doen alsof dat stuk muur daar "achter de bomen zit" net als dat kleine stukje dat je nu linksboven ziet. Niemand die het dan merkt. Met zoveel mensen is er gewoon te weinig materiaal over om ze op een nette manier weg te werken. Anders dan letterlijk de boel met de hand gaan intekenen.

Beetje dit idee zit ik aan te denken:


Maar dat is een wat minder goede oplossing als dit praktisch je hele foto is :P Maar als het maar een klein stukje ervan is. soit

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2018 11:53:39 ]
pi_182203194
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 september 2018 10:57 schreef ToT het volgende:

[..]

Als je die toren wil behouden, is het volgens mij gewoonweg onmogelijk om hier iets mee te doen. :N
Daar was ik al bang voor 😪
pi_182296628
Wie wil mij ff helpen met een virtueel behangetje.
Ik zou graag de wand waar je recht op kijkt.

en die je hier

ook ziet (tussen de blauwe muur en de muur met het doek)
viruteel behangen met dit motiefje.

WIe kan dit ff voor me photoshoppen, tis nog al een gewaagd behangetje en ik wil graag eerst zien hoe het staat voor ik hem er tegenaan plak.

Alvast bedankt.
pi_182301821
Niet te doen zoiets zonder schaal van het behang en met maar 1 klein stukje van het patroon. Beste wat ik kan doen is zoiets:


Maar ik heb geen flauw idee hoe de verhoudingen van dat behang zijn.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 03-10-2018 20:55:21 ]
pi_182302523
quote:
99s.gif Op woensdag 3 oktober 2018 20:52 schreef CrashO het volgende:
Niet te doen zoiets zonder schaal van het behang en met maar 1 klein stukje van het patroon. Beste wat ik kan doen is zoiets:

[ afbeelding ]
Maar ik heb geen flauw idee hoe de verhoudingen van dat behang zijn.
Geeft al een redelijk beeld.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 15 november 2018 @ 22:49:40 #175
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_183174107
Zet ik je ook even hier neer :)
quote:
0s.gif Op donderdag 15 november 2018 22:42 schreef heywoodu het volgende:
Ik werd doorverwezen naar FOT voor hulp bij het photoshoppen :P

Zelf kan ik dat echt totáál niet, zelfs de meest pure beginselen niet, maar een maat van me zou heel graag 'een bewegende achtergrond' zien bij een van deze foto's (bij de foto met wolken op de achtergrond dus bewegende wolken bijvoorbeeld, hoe hij dat bij de rest in gedachten heeft zou ik niet weten :+ ):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik hier echt helemaal fout zit hoor ik het wel :+
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')