ja 85 excl. verzenden dus 100 euro, oftewel net zoveel als in de bijenkorf.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:48 schreef Fushia2 het volgende:
Is online te koop voor 85 euro via de officiële Kenzo website.
Vind het ook vreemd om een nieuw shirt te verkopen indien je de bon nog hebt. Waarom breng je hem niet gewoon binnen? Dit soort T-shirts wordt tegenwoordig net iets te vaak nagemaakt.
Mja, ik moet wel eerlijk zijn dat hij er gewoon echt uitziet.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ja 85 excl. verzenden dus 100 euro, oftewel net zoveel als in de bijenkorf.
Vraagprijs blijft staan.
Kan niet meer teruggebracht worden want de retourdatum is overschreden.
Ik verkoop hier al jaren, zou niet echt slim zijn om ineens counterfeit artikelen aan te bieden hé?
Haha, nee hou gewoon van een strakke fitquote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:40 schreef Njosnavelin het volgende:
S? Gekocht toen je nog niet aan het trainen was zeker?
ik moet steeds weer lachen als ik kledingtopics van bb zie; maatje Squote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:40 schreef Njosnavelin het volgende:
Bijenkorf en officiele Kenzo store in Amsterdam heb je ze voor 70. Althans, toen ik er vorige week zaterdag was.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 09:48 schreef Fushia2 het volgende:
Is online te koop voor 85 euro via de officiële Kenzo website.
Vind het ook vreemd om een nieuw shirt te verkopen indien je de bon nog hebt. Waarom breng je hem niet gewoon binnen? Dit soort T-shirts wordt tegenwoordig net iets te vaak nagemaakt.
Dat zal best, je hebt ook hugo boss shirts voor 50 euro en voor 200 dusja? Moet ik m'n shirt van 200 dan maar voor 50 verkopen?quote:Op zondag 26 juni 2016 13:12 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Bijenkorf en officiele Kenzo store in Amsterdam heb je ze voor 70. Althans, toen ik er vorige week zaterdag was.
genoteerd!quote:Op zondag 26 juni 2016 13:12 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Bijenkorf en officiele Kenzo store in Amsterdam heb je ze voor 70. Althans, toen ik er vorige week zaterdag was.
Bullshit.quote:Op zondag 26 juni 2016 13:12 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Haha, was ook het eerste wat ik dacht, toen ik dit topic zagquote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
ik moet steeds weer lachen als ik kledingtopics van bb zie; maatje S![]()
Dit.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hey waar ben je?quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:40 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:Op zaterdag 25 juni 2016 23:43 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
heb gineens antwoort op mijn vraag dus denk niet dat ts m graag kwijt wil. Hij is ook wel vet dat shirt dus ksnap t welquote:Op woensdag 13 juli 2016 14:17 schreef Geckoo het volgende:
Even handveger erdoor heen (bezem past niet) maar reageer alleen als je interesse hebt.
En je plaatjes doen het niet.
Foto'squote:Op woensdag 13 juli 2016 14:17 schreef Geckoo het volgende:
Even handveger erdoor heen (bezem past niet) maar reageer alleen als je interesse hebt.
En je plaatjes doen het niet.
Jawel hoor, gewoon geduld hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2016 20:13 schreef Fushia2 het volgende:
Niemand betaalt meer dan 70 voor een t-shirt van 100 euro nieuw man. Echt niemand.
moet je mij niet quoten maar het nogmaals vragen of de user een pm/dm sturen.quote:Op woensdag 13 juli 2016 15:16 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
heb gineens niet eens antwoortd op mijn vraag dus denk niet dat ts hem graag kwijt wil. Hij is ook wel vet dat shirt dus ksnap t ik begrijp het wel
quote:Op woensdag 13 juli 2016 21:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jawel hoor, gewoon geduld hebben.
Maar bedankt voor je toevoeging aan dit topic.
20,-*quote:Op donderdag 14 juli 2016 15:22 schreef Fushia2 het volgende:
[..]![]()
Daarom kick je zelf ook steeds je topic omdat niemand interesse heeft. Welke mongool zou dit doen? Voor een tientje extra heb je een gloednieuw shirt, uit de winkel. De jouwe blijft gewoon een tweedehands ding.
Och jongen, begint het te irriteren dat dit topic in je lijst staat?quote:
genoteerd, gaat hij alleen niet voor weg.quote:Op donderdag 21 juli 2016 19:47 schreef doeka het volgende:
Nog steeds niet weg? 50,00 excl verzenden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |