Voor ons zou ik tegen stemmen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:37 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Ben zelf tegen, maar begrijp voor heel goed.
Dat is naïef idd.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Maakt me weinig uit, moet wel lachen om die Britten die denken dat Europa niks meer te zeggen heeft in het VK als ze er uit stappen.
Het gaat ook niet om het feit dat Europa niets meer te zeggen heeft maar dat de Britten het zelf nog voor het zeggen hebben.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Maakt me weinig uit, moet wel lachen om die Britten die denken dat Europa niks meer te zeggen heeft in het VK als ze er uit stappen.
Daar heb jij nog nooit aan gedacht dus?quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij ons zou ik bepalen wat ik zou stemmen als ik de gevolgen inzichtelijk heb.
Aan wat de gevolgen zouden zijn? Hoeveel banen het zou kosten of opleveren, en in welke sector? Wat de gevolgen zijn voor onderwijs, gezondheidszorg, pensioenleeftijd, welvaart en welzijn?quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Daar heb jij nog nooit aan gedacht dus?
Dacht iedereen maar zo. Helaas is het politieke landschap tegenwoordig haast ingericht op buikloop stemmen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aan wat de gevolgen zouden zijn? Hoeveel banen het zou kosten of opleveren, en in welke sector? Wat de gevolgen zijn voor onderwijs, gezondheidszorg, pensioenleeftijd, welvaart en welzijn?
Kan ik over nadenken, maar dat heeft weinig nut om op basis daarvan te stemmen. Ik kan er lelijk naast zitten. Stemmen met de onderbuik heeft geen zin. Ik wil cijfers zien.
O ja, tuurlijk, even een studie over maken, nooit over nadenken. Gewoon PhD-kandidaat op zetten, want anders kan ik geen keuze maken, Sterker nog dan is een keuze wrs niet met voldoende verstand gemaakt en dan moeten wij dat afkeuren?quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aan wat de gevolgen zouden zijn? Hoeveel banen het zou kosten of opleveren, en in welke sector? Wat de gevolgen zijn voor onderwijs, gezondheidszorg, pensioenleeftijd, welvaart en welzijn?
Kan ik over nadenken, maar dat heeft weinig nut om op basis daarvan te stemmen. Ik kan er lelijk naast zitten. Stemmen met de onderbuik heeft geen zin. Ik wil cijfers zien.
Ik geef alleen aan hoe ik er over denk. Je mag zelf weten welk gedrag je af wil keuren. Als je daar energie in wil steken. Ik denk dat de Britten er niet om malen wat Toefjes en Ryan3 er allemaal van vinden. Ze zullen ook niet de uitslag er om terugdraaien.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
O ja, tuurlijk, even een studie over maken, nooit over nadenken. Gewoon PhD-kandidaat op zetten, want anders kan ik geen keuze maken, Sterker nog dan is een keuze wrs niet met voldoende verstand gemaakt en dan moeten wij dat afkeuren?.
Dat hebben ze beide keren niet. Ze hebben als ze eruit stappen alleen geen inspraak meer.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:40 schreef kawotski het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om het feit dat Europa niets meer te zeggen heeft maar dat de Britten het zelf nog voor het zeggen hebben.
Nee, maar het is wel leuk om te zien, wat er zou uitkomen via FOK!. Polls worden wel vaker gemaakt. Ook toen met de Kundunz-missie bijvoorbeeld. Nu lag dat dichter bij huis, maar UK ligt ook dicht in de buurt en NL'ers hebben altijd wel sympathie voor UK'ers, dacht ik.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik geef alleen aan hoe ik er over denk. Je mag zelf weten welk gedrag je af wil keuren. Als je daar energie in wil steken. Ik denk dat de Britten er niet om malen wat Toefjes en Ryan3 er allemaal van vinden. Ze zullen ook niet de uitslag er om terugdraaien.
Voor mij hoef je je niet te rechtvaardigen. Ik zeg alleen dat ik cijfers wil zien en dan bepaal. Daar gaf jij een wat eigenaardige reactie op.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel leuk om te zien, wat er zou uitkomen via FOK!. Polls worden wel vaker gemaakt. Ook toen met de Kundunz-missie bijvoorbeeld. Nu lag dat dichter bij huis, maar UK ligt ook dicht in de buurt en NL'ers hebben altijd wel sympathie voor UK'ers, dacht ik.
Maar goed, waarom moet ik me rechtvaardigen?
Cijfers van wie? Met cijfers en statistieken wordt zoveel gesjouwd, je kent dat gezegde ook wel dat daarover gaat...quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Voor mij hoef je je niet te rechtvaardigen. Ik zeg alleen dat ik cijfers wil zien en dan bepaal. Daar gaf jij een wat eigenaardige reactie op.
Ja, alles wordt een probleem tegenwoordig idd.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jezus wat een reacties alweer. Hij vraagt alleen om een mening van FOK! niet om wel overwogen stem.
Het gaat erom dat je weer kan bepalen wat er binnen je grenzen gebeurt en niet laat chanteren en intimideren door de ongekozen elite (politici die in eigen land nooit iets hebben betekend) van de EU.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat hebben ze beide keren niet. Ze hebben als ze eruit stappen alleen geen inspraak meer.
Sommigen zullen vinden dat de gewone man sws niet mag stemmen, vrees ik, want te ingewikkeld.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:21 schreef Montagui het volgende:
Een voor zou wel interessant zijn. Komen we eindelijk te weten of het nu wel of niet een juiste stap is.
Voor de gewone man is daar toch geen doorgronden aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |