Ai dat is kutquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:30 schreef LPFAN het volgende:
Pffff heb last van mijn arm. Denk dat ik een zenuwtje heb geraakt met prikken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is echt niet fijn.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:30 schreef LPFAN het volgende:
Pffff heb last van mijn arm. Denk dat ik een zenuwtje heb geraakt met prikken
quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ai dat is kut![]()
Mn dvk had mn pomp uitgelezen omdat thuis niet lukte (kut programma)
Zou ze de gegevens nog mailen. Is ze vergeten en nu kreeg ik automatische reactie dat ze al op vakantie isBalen! Maar dikke kans dat ze haar mail toch nog leest. Ik lees hem meestal ook nog 1 of 2 dagen om de urgente zaken er nog uit te filteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ai dat is kut![]()
Mn dvk had mn pomp uitgelezen omdat thuis niet lukte (kut programma)
Zou ze de gegevens nog mailen. Is ze vergeten en nu kreeg ik automatische reactie dat ze al op vakantie isDas kloteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knuffel!
Nier gezocht!
https://www.facebook.com/share/p/1ALqaWDfeh/
Gelukkig!quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:02 schreef Sylvana het volgende:
Dankjullie
Maar verder wel blij met hoe mn afspraak ging, zie mn berichtje ervoor eerder vandaag. Heb het gelukkig goed onder controle, zelfs nu met die ontsteking.
Fijn!quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:02 schreef Sylvana het volgende:
Dankjullie
Maar verder wel blij met hoe mn afspraak ging, zie mn berichtje ervoor eerder vandaag. Heb het gelukkig goed onder controle, zelfs nu met die ontsteking.
Ach ja het wentquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:22 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Fijn!
Blijft gekut bij je LPFAN.
Leuke dag morgen.
Ja hier ook. Pff. Als t zo blijft slaap ik in de woonkamer met de achterdeur open.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:30 schreef sararaats het volgende:
plakkerig warme knuffels voor iedereen.
hopelijk koelt het vannacht af want broeikas op mijn slaapkamer.
Dan is het voor jouw wel lekker jaquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dit weer heerlijk, het is een weldaad voor mijn spieren.
Vervelend, maar zoveel schijnt de zon niet eens, de helft van de tijd is het bewolkt.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:01 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Dan is het voor jouw wel lekker ja
Ik kan heel slecht tegen dit weer, ik zweet niet en ik heb een lichte zonneallergie, en dan moet ik van de dermatoloog de zon ook nog in ook
Maar wel erg benauwd, ik zweet me te pletterquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Vervelend, maar zoveel schijnt de zon niet eens, de helft van de tijd is het bewolkt.
Ja, het is wel benauwd. Maar ik vind het lekker als ik stilzit, dan is het net een warme deken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:03 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Maar wel erg benauwd, ik zweet me te pletter
Voor jouw spieren is het wel fijn inderdaadquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, het is wel benauwd. Maar ik vind het lekker als ik stilzit, dan is het net een warme deken.
Hoe reageren je longen op goede vrieskou?quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:22 schreef superkimmi het volgende:
Grappig hoe het weer op iedereen een andere werking heeft. Op dit soort dagen zou ik het liefst weer naar het buitenland verhuizen
Ik heb ooit bij -15 de post bezorgd, met gevoelstemperatuur -22 vanwege snijdende wind. Had van veel dingen last toen, maar niet van benauwdheidquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:24 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hoe reageren je longen op goede vrieskou?
Dat is het nadeel van zo'n vochtig klimaat.. 's Winters ''waterkou'' en 's zomers vaak benauwd vochtig weer..quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:28 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Ik heb ooit bij -15 de post bezorgd, met gevoelstemperatuur -22 vanwege snijdende wind. Had van veel dingen last toen, maar niet van benauwdheid. Het grootste probleem zit hem in de luchtvochtigheid. In Kenia op de savanne had ik bij +40 ook geen last van benauwdheid
Mooi! Heerlijk genieten voor jou dusquote:Op donderdag 23 juni 2016 17:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dit weer heerlijk, het is een weldaad voor mijn spieren.
Idem hier. Gelukkig is het beneden goed te doen. Boven is het om af te pikken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:03 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Maar wel erg benauwd, ik zweet me te pletter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |