quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je geld wilt anders licht je zn vriendin in
quote:
hij is student, verder weet ik nog nietquote:
dat valt tegenquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:40 schreef supersof het volgende:
[..]
hij is student, verder weet ik nog niet
ik doe soms ook tinder hoorquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:42 schreef supersof het volgende:
lol
hij vroeg of die foto met die jongen mijn vriend was (is mijn broertje)
dus ik zei: nee joh, waarom zou ik op tinder zitten als ik een vriend had. of doe jij dat wel?
soooow subtielquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:42 schreef supersof het volgende:
lol
hij vroeg of die foto met die jongen mijn vriend was (is mijn broertje)
dus ik zei: nee joh, waarom zou ik op tinder zitten als ik een vriend had. of doe jij dat wel?
Inhoud zoeken op een dating app.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:43 schreef Toto69 het volgende:
ik haat tinder
80 matches en geen 1 met inhoud gvd
Op een avondje heb je toch zo wel een stel matchesquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:43 schreef Fok-it het volgende:
80 matches ja? Volgens mij komt Mortaxx daar zelfs niet aan hoor
hij antwoordt:quote:
raad hoeveel ik er hebquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:43 schreef Toto69 het volgende:
ik haat tinder
80 matches en geen 1 met inhoud gvd
totaal hequote:Op donderdag 23 juni 2016 13:43 schreef Fok-it het volgende:
80 matches ja? Volgens mij komt Mortaxx daar zelfs niet aan hoor
jeetjequote:Op donderdag 23 juni 2016 13:46 schreef supersof het volgende:
[..]
hij antwoordt:
sommige mensen hebben schijt
nee haha
oke wat nu
misschien als je oudere versie hebt dan moet je even doen alsof je iemand gaat zoeken en dan staat daar het aantalquote:
nehhhquote:
misschien like je te weinigquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:48 schreef Fok-it het volgende:
Naja ik zal wel een heel apart uiterlijk hebben dan dat het aan mij ligt
beetje wel tochquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:48 schreef Fok-it het volgende:
60/40 ofzo?quote:
je hebt beter uitelrlijk dan ikquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:48 schreef Fok-it het volgende:
ik ook, met VIESdikke vooralquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:49 schreef Insomnia_ het volgende:
ik krijg veel matches met bimbos namelijk
Geen idee. De fotos die ik erop heb zijn gewoon normaal. Ik kom niet aan matches hoor. Maar dan ook geen 1quote:
ik krijg heel vaak: er zijn geen nieuwe mensen bij je in de buurtquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:50 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben tindermoe
Wat m'n eigen schuld is
misschien weinig mensen in omgevingquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. De fotos die ik erop heb zijn gewoon normaal. Ik kom niet aan matches hoor. Maar dan ook geen 1
Ik zet hem vaak op 150 km voor de grap. Ik krijg nog niksquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien weinig mensen in omgeving
ik kan echt eindeloos liken in london
ohja dat had ik ook heel vaakquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:50 schreef supersof het volgende:
[..]
ik krijg heel vaak: er zijn geen nieuwe mensen bij je in de buurt
heel triest
Apart wel ja.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zet hem vaak op 150 km voor de grap. Ik krijg nog niks
Dit doe ik ook. Vind het alleen leuk om te swipen en dan de debiele profielen te screenshottenquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja dat had ik ook heel vaak
Maar als ik dan een match heb heb ik nooit meer zin in een gesprek. Ik vind het alleen leuk om te swipen. Tenzij iemand echt leuk overkomt gelijk in de chat.
Ik praat wel altijd terug eigenlijk. Tenzij diegene mij echt irriteert en te try hard doetquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ohja dat had ik ook heel vaak
Maar als ik dan een match heb heb ik nooit meer zin in een gesprek. Ik vind het alleen leuk om te swipen. Tenzij iemand echt leuk overkomt gelijk in de chat.
dat zal vast meevallen?quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee. De fotos die ik erop heb zijn gewoon normaal. Ik kom niet aan matches hoor. Maar dan ook geen 1
komt door de vijverquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:50 schreef Paxcon het volgende:
Ik ben tindermoe
Wat m'n eigen schuld is
Nee? Ik bedoel gewoon letterlijk 0 matches.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat zal vast meevallen?
[..]
komt door de vijver
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |