En wie er dan zou komen op mijn crematie/begrafenis en wat ze zouden zzeggen en welke muziek.quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk dan altijd 'wat als ik er nou gewoon voor zou springen'
nee, want wil niet doodquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wie er dan zou komen op mijn crematie/begrafenis en wat ze zouden zzeggen en welke muziek.
Nee ik ook niet. Maar daar denk je soms toch weleens aan. Tenminste ik danquote:
Oh, nee. Wel meer de andere kant op, wat wil ík meegeven op mn eigen begrafenisquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Maar daar denk je soms toch weleens aan. Tenminste ik dan
En? Wat zou je willen meegevenquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nee. Wel meer de andere kant op, wat wil ík meegeven op mn eigen begrafenis
Blessure, dus nu even niet.quote:
Aan je zitvlak?quote:
Nee. Achillespees.quote:
Tja... dat kloptquote:Op woensdag 22 juni 2016 20:43 schreef Sked het volgende:
[..]
Ook elke gek kan me neersteken als ik buiten ben en noem maar op, dus ik maak me weinig zorgen
quote:Op woensdag 22 juni 2016 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik denk dan altijd 'wat als ik er nou gewoon voor zou springen'
Muziek.quote:
Ohh, ja dat realiseer ik me ook gauw maar dat dat beetje zo onbewust gaat.. Brquote:Op woensdag 22 juni 2016 21:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Soms denk ik ook: wat als ik nou doordraai en er zonder controle over te hebben voor ga springen
Dan realiseer ik me altijd dat ik raar aan het doen ben
Eens. Maar dat heb ik eigenlijk ook een beetje met bruiloft. Het mag alleaal wel netjes en alles, maar als jij in je gympies naar m`n bruiloft of begrafenis wil komen ook dikke prima.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Muziek.
Enige moment dat mensen aandacht luisteren naar je muziek, dat is mn kans.
Voor de rest hoef ik ook niet zo veel mee te geven, die tijd is geweest oid denk ik. Vind wel paar dingen belangrijk zoals geen dure bloemen enzo, gewoon vind ik zonde. Ga dan ergens mooie bloemen plukken oid, vind ik ook wel mooier idee. Persoonlijk, dan doe je dat ook met je gedachten erbij en gewoon zo bloemen kopen vind ik zoja nee, laat maar.
En jij?
[..]
Ohh, ja dat realiseer ik me ook gauw maar dat dat beetje zo onbewust gaat.. Br
niks mis met wat tienersletjes tochquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
nee heb 18 jaar opengemaakt ben nu volwase
nee nu in de huis ik heb schijtquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ga je nog steeds naar motels om te neuken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |