In GG hebben ze in ieder geval niks doorgeslikt, heb eens in een interview gehoord dat ze al het eten weer uit spuugde.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:22 schreef isax het volgende:
[..]
is ze altijd al geweest.
gok dat het zo eentje is die alles kan eten wat die wilt.
Haha ja, dat sowieso, maar er gaan ook wel kwaliteitsseries weg (zie alleen al alle users in dit topic die zich plots moeten haasten met series) en sowieso niet zo interessant dat tv-maatschappijen uit schrik voor concurrentie steeds meer dingen niet meer aanbieden aan / terugtrekken van Netlix.quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:23 schreef isax het volgende:
[..]
heb je ooit gezien wat voor een pulp er op stond?
nog steeds hoor, daar niet van.
Ah, Amerikaanse markt. Dat verklaart het wel weer wat beter.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:07 schreef ItzRuby het volgende:
Meest bekeken serie(s) op Netflix
Er zijn een hoop succesvolle series op Netflix. Maar wat zijn nou de meest bekeken series? Het zal je verbazen, maar Fuller House is de meest bekeken serie
https://projectnetflix.nl/meest-bekeken-series-op-netflix/
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Walk Among the Tombstones – 2014 16 1:54 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Duister, Misdaad, Thriller
Een drugsbaron huurt ex-agent Matt Scudder in om de moordenaars van zijn vrouw te vinden. De jacht leidt tot schokkende onthullingen in de onderwereld van New York.
Babe – 1995 6 1:31 uur
♫ Engels, Nederlands / CC Nederlands
Genre: Comedy, Drama, Feelgood
Deze film van Chris Noonan waarin het biggetje Babe een plekje op de boerderij probeert te veroveren, stal de harten van het publiek.
Draken: Race naar de rand (seizoen 3) – 2016 6 - Netflix Original
♫ Engels, Nederlands / CC Engels, Nederlands
Genre: Animatie
In deze gloednieuwe Netflix Original-serie van de makers van 'Hoe tem je een draak' gaan Hikkie en Tandloos op een adembenemend avontuur uit!
Fundamentals of Caring, The – 2016 AL 1:37 uur - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Drama, Gebaseerd op boek
De getraumatiseerde Ben wordt zorgverlener voor een fysiek en mentaal zieke jongen.Tijdens een hartverwarmende en hilarische roadtrip ontdekken ze vooral elkaar.
Justin Time GO! (seizoen 1) – 2016 AL - Netflix Original
♫ o.a. Engels, Nederlands / CC Engels
Genre: Animatie, Feelgood
Een jongen met veel fantasie herbeleeft de geschiedenis en reist de wereld rond met twee ingebeelde vriendjes. Zo leert hij op een leuke manier alles over het leven.
No Escape – 2015 16 1:43 uur
♫ Engels / CC Nederlands
Genre: Actie, Thriller
Kort nadat een Amerikaans gezin naar Zuidoost-Azië is verhuisd, worden ze geconfronteerd met een gewelddadige staatsgreep die hun leven in gevaar brengt.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
TV / Netflix wereldwijd: met geblokkeerde unblockservicesquote:Op zaterdag 25 juni 2016 00:38 schreef RoW_0 het volgende:
Welke (betaalde) unlocator of VPN-dienst werkt nu wel gewoon? Of mag ik dat hier niet bespreken?
Een simpele search op google leidt tot spam en 2030239 resultaten namelijk.
Geweldige serie. Waarschuwing dat de eerste afleveringen van seizoen 1vrij matig zijn .. , even doorbijten ,dus niet afhaken! .. Na een paar afleveringen wordt het namelijk wel echt goed, met geweldig acteerwerk ,spectacel, spanning, intriges en mooie plotwendingen..quote:Op zaterdag 25 juni 2016 10:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Misschien Marco Polo toch maar eens gaan kijken.
Leuke filmquote:Op vrijdag 24 juni 2016 20:35 schreef Aether het volgende:
Fundamentals of Caring, The – 2016 AL 1:37 uur - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Drama, Gebaseerd op boek
De getraumatiseerde Ben wordt zorgverlener voor een fysiek en mentaal zieke jongen.Tijdens een hartverwarmende en hilarische roadtrip ontdekken ze vooral elkaar.
Komt voor het grootste gedeelte niet echt met mijn kijkgedrag/smaak overeen (wel een redelijk aantal series van dit rijtje "geprobeerd", maar tot nu toe alleen Daredevil en Jessica Jones hélemaal gezien en ik weet niet of ik van die laatste het volgende seizoen nog wel wil zien. Making A Murderer ga ik nog wel eens (bij/met mijn ouders) afkijken).quote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:07 schreef ItzRuby het volgende:
Er zijn een hoop succesvolle series op Netflix. Maar wat zijn nou de meest bekeken series? Het zal je verbazen, maar Fuller House is de meest bekeken serie
Mijn vriendin is Full House ook weer opnieuw aan het kijken.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 18:07 schreef ItzRuby het volgende:
1 cent om bankgegevens te checken.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:23 schreef terrorsjaak het volgende:
Ik wil de gratis maand proberen van netflix om te kijken of het wat voor mij is, maar ik moet direct betalen? Weet iemand hoe dat werkt?
1 eurocent om je bankgegevens te verifiëren.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:23 schreef terrorsjaak het volgende:
Ik wil de gratis maand proberen van netflix om te kijken of het wat voor mij is, maar ik moet direct betalen? Weet iemand hoe dat werkt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |