Oh zo, maar de vrouwen die dat doen zijn vaak verder al niet echt mijn typequote:Op woensdag 22 juni 2016 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, als je als vrouw tien bier drinkt als je uitgaat. weet niet. Vind dat niet heel aantrekkelijk
wat voor type is dat danquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Oh zo, maar de vrouwen die dat doen zijn vaak verder al niet echt mijn type
Waarom per se tien bier? En een wijntje of 6?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, als je als vrouw tien bier drinkt als je uitgaat. weet niet. Vind dat niet heel aantrekkelijk
Ik geef maar een voorbeeld.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Waarom per se tien bier? En een wijntje of 6?
hoi zullen we 2 juli meeten in bredaquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:58 schreef Typisch het volgende:
Wat een onzin om een waardeoordeel te hangen aan of een chick (of iemand, for that matter) 10 biertjes drinkt op een avond.
dat denk ik nietquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:00 schreef Nouri het volgende:
[..]
hoi zullen we 2 juli meeten in breda
x lafjoe
Je zou je er maar druk om makenquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:58 schreef Typisch het volgende:
Wat een onzin om een waardeoordeel te hangen aan of een chick (of iemand, for that matter) 10 biertjes drinkt op een avond.
quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat denk ik niet
wat doe je in breda?
heyquote:
Mooi manquote:
hoiquote:
maar ik woon in tilburgquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:01 schreef Nouri het volgende:
[..]
maatje van mij heeft kwalificatie voor jeugd wk darten in tilburg
dus ik ga supporten en daarna stappen in breda
ja gaat goed, met jou?quote:
Mensen hebben toch ook een waardeoordeel over mensen die een pakje per dag roken? waarom is dat anders dan bier drinkenquote:
kom je kijken bij jeugd wkquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar ik woon in tilburg
breda is wel leuk stappen
even terug spoelenquote:
Omdat je dan uit je muil stinkt.quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen hebben toch ook een waardeoordeel over mensen die een pakje per dag roken? waarom is dat anders dan bier drinken
bij bier niet?quote:
Logicaatje hoor ditquote:
Daar heb ik dan geen last van, aangezien ik dan zelf ook bier drink.quote:
pittigquote:Op woensdag 22 juni 2016 19:11 schreef supersof het volgende:
vrijdag helemaal naar utrecht om een stom verslag van vier pagina's in te leveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |