welk accountquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had het er eens met JR over en toen ging ik hem dm'en met een vrouwenaccount maar daar kwam ook weinig respons op
Misschein was het teveel op vriendschap gericht en hij wil alleen seksquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Natuurlijk blijft hij dan single, kutsyndroom
Toen ik met vrouwenaccount postte, had ik binnen no-time mannelijke users in mijn dm box.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had het er eens met JR over en toen ging ik hem dm'en met een vrouwenaccount maar daar kwam ook weinig respons op
op welke manier gaan jullie dat vieren?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:29 schreef Opsonisatie het volgende:
Mijn lompe fries komt misschien mee vieren dat de tentamens voorbij zijn mwhihihii
Hij wil dan ook direct seksquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschein was het teveel op vriendschap gericht en hij wil alleen seks
Haha wat triestquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen ik met vrouwenaccount postte, had ik binnen no-time mannelijke users in mijn dm box.
Door donuts te eten en maybe uitgaanquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
op welke manier gaan jullie dat vieren?
dan hoeft hij niet meer tegen mensen te zeggen maagd te zijn ofzoquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hij wil dan ook direct seks
Alsof seks alles oplost gvd
kan slechterquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik vind het op zijn tijd wel erg fijn.
gezelligquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Door donuts te eten en maybe uitgaan
Ik dm ook alleen de vrouwen die ik naakt naast me wil hebben, maar toch.quote:
Mygod wat errrrrgquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
dan hoeft hij niet meer tegen mensen te zeggen maagd te zijn ofzo
ik dmde gister sof nog dus ik ben daar wat minder stringent inquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dm ook alleen de vrouwen die ik naakt naast me wil hebben, maar toch.
Ik moet weer nieuwe schoenen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kan slechter
maar tig dingen die fijenr zijn
zoals nieuwe schoenen
Sof is dan ook een aantrekkelijke jonge dame.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik dmde gister sof nog dus ik ben daar wat minder stringent in
Ik ookquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moet weer nieuwe schoenen.
Ik vind ze altijd te duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |