waarom denk je dat?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je weet het antwoord denk ik wel hierop?
Mja tis een elftal he. Is dan alleen Ronaldo slecht?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kijk IJsland.
Is Cr7 nog steeds slecht?
Genieten.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:41 schreef Yreal het volgende:
[..]
Yup. Zo even intunen voor zijn huilie huilie.
Dikke spoiler ditquote:
Natuurlijk niet, maar je kijkt toch vooral voor hem?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mja tis een elftal he. Is dan alleen Ronaldo slecht?
Nani is wel aardigquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar je kijkt toch vooral voor hem?
Rest zijn nobuddies.
quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Genieten.
Broek al op mijn knieën zodat ik straks kan rukken op zijn gehuil
Nooooquote:
Jaquote:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dikke spoiler dit
Maar dan weet ik dat ik straks jammer kan zeggen
Ik kijk eigenlijk voor het voetbal. Niet dat het EK erg leuk was op Kroatie Spanje na gisteren.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar je kijkt toch vooral voor hem?
Rest zijn nobuddies.
Vrouwen die van voetbal houden vind ik heel leukquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik kijk eigenlijk voor het voetbal. Niet dat het EK erg leuk was op Kroatie Spanje na gisteren.
Awww.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Vrouwen die van voetbal houden vind ik heel leuk
Die stinken uit hun kut.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:46 schreef Paxcon het volgende:
Ik denk dat Mortaxx niet houdt van vrouwen die bier drinken
Mortaxx houdt alleen van vrouwen die te jong zijn voor bierquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:46 schreef Paxcon het volgende:
Snap ik. Bierdrinkende vrouwen zijb al gauw dikker want calorieen en us geen bikinibridge etcquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:46 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die stinken uit hun kut.
Heb ik van horen zeggen.
sowwquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Mortaxx houdt alleen van vrouwen die te jong zijn voor bier
Maar van twee liter wijn knap je ook niet opquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Snap ik. Bierdrinkende vrouwen zijb al gauw dikker want calorieen en us geen bikinibridge etc
Hangt af hoe lang je er over doet. Een jaar? Een dag?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar van twee liter wijn knap je ook niet op
Tenzij je er weer genoeg van drinkt...quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Snap ik. Bierdrinkende vrouwen zijb al gauw dikker want calorieen en us geen bikinibridge etc
Ah. Dus daarom val je niet af.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb veel alcohol op laatste weken.
Mede, Guinness, cider.
Guinness vind ik vooral leuk afhankelijk van de settingquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb veel alcohol op laatste weken.
Mede, Guinness, cider.
hehequote:Op woensdag 22 juni 2016 18:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hangt af hoe lang je er over doet. Een jaar? Een dag?
Ik hoef ook geen man die drinkt als een vent.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:51 schreef Fok-it het volgende:
Vrouwen mogen best bier drinken, maar nietals een vent
als ik hetero was zou ik niet zo'n modepopje willenquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:51 schreef Fok-it het volgende:
Vrouwen mogen best bier drinken, maar nietals een vent
GOed punt wel jaquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen man die drinkt als een vent.
Bah.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Guinness vind ik vooral leuk afhankelijk van de setting
anders liever een Brand biertje
Nou ja, als je als vrouw tien bier drinkt als je uitgaat. weet niet. Vind dat niet heel aantrekkelijkquote:
gelukkig vinden alle vrouwen jou wel aantrekkelijkquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, als je als vrouw tien bier drinkt als je uitgaat. weet niet. Vind dat niet heel aantrekkelijk
Gaapquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:55 schreef Nouri het volgende:
[..]
gelukkig vinden alle vrouwen jou wel aantrekkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |