Bang om te douchenquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:07 schreef praisethebooty het volgende:
36 views en niemand durft iets te typen?
door je middel en nek en zo te meten?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:26 schreef praisethebooty het volgende:
Mijn vetpercentage is 19% heb ik net uitgerekend.
Mjah, ik weet ook niet precies waar je middel zit.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:37 schreef Ang3l het volgende:
Lijkt me zo lastig. Weet nooit precies hoe en waar nu te meten. Bv je middel. Scheelt nogal of ik 2cm hoger of lager meet. Smalle taille, brede heup botten.
Of was t duidelijk?
Mjah.. bij zwemmen is het ook anders. Daar ben je toch al nat. En het ook prettig om het chloorwater van je af te spoelen, ook omdat het beter is voor je huid.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:42 schreef Ang3l het volgende:
En om op t douchen in de sportschool terug te komen:
Al zou ik 15 min met de auto er vanaf wonen, dan nog zou ik thuis douchen ipv op de sportschool. Eigen douche. Eigen spullen. Meteen verse nieuwe kleren aan ipv degene waarmee je naar de sportschool ging. Plus wat Wonderer ook al zei: mijn lijf zweet na t sporten nog wel een tijd na. Als ik meteen in de sportschool zou douchen kan ik eenmaal thuis weer
Nee. Thuis is veel relaxter. En dat staat los van "niet durven douchen".
ik heb geen idee eigenlijk. Wat is gemiddeld? Of gezond?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:42 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Mjah, ik weet ook niet precies waar je middel zit.
Ik vind 19% wel hoog eigenlijk.
Dat vergt wel wat oefening zo te lezen. Straks heb je verkeerd gemeten joh! Blijkt dat jouw percentage maar 3 is, terwijl je de kogels al in t magazijn hebt geladen; wat met 19% wellicht volkomen begrijpelijk is.quote:
19% is nog onder gemiddeld, geloof ik, voor bejaarden zoals ikquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vergt wel wat oefening zo te lezen. Straks heb je verkeerd gemeten joh! Blijkt dat jouw percentage maar 3 is, terwijl je de kogels al in t magazijn hebt geladen; wat met 19% wellicht volkomen begrijpelijk is.
Inderdaadquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:42 schreef Ang3l het volgende:
En om op t douchen in de sportschool terug te komen:
Al zou ik 15 min met de auto er vanaf wonen, dan nog zou ik thuis douchen ipv op de sportschool. Eigen douche. Eigen spullen. Meteen verse nieuwe kleren aan ipv degene waarmee je naar de sportschool ging. Plus wat Wonderer ook al zei: mijn lijf zweet na t sporten nog wel een tijd na. Als ik meteen in de sportschool zou douchen kan ik eenmaal thuis weer
Nee. Thuis is veel relaxter. En dat staat los van "niet durven douchen".
Dat van de sportschool lieg je.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:04 schreef Renesite het volgende:
Ik sport tegenwoording een keer in de week, op dinsdag, met het werk. Bootcamp/Crossfit. Uur tijdens werktijd (eind vd werkdag) met 10 andere collega's. En de baas betaald! Voornamelijk parcourtjes, elke week een thema. Afgelopen dinsdag was meer uithoudingsvermogen en weer de spieren flink oprekken
! Heerlijk en motiverend!
En daarnaast nog een keer in de week sportschool, beetje roeien, crosstraineren en fietsen! Ben nu in drie maanden 3,5 kilo kwijt
! En ik ontzeg mezelf op eetgebied niet veel. Of nou ja, minder suiker snoep en wat beter in balans. Maar ik mis niet echt iets.
Ik probeerde dit ook eens per week te meten, maar per meting scheelde dat telkens zoveel (zowel per week als tijdens de verschillende metingen binnen enkele minuten) dus ben ik maar gestopt vanwege de onnauwkeurigheid.quote:
Zaterdag/zondag.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je bent deze week nog niet geweest. Huphup.
We shall see.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zaterdag/zondag.
Oh, ga je weer weg?! Doei
![]()
![]()
Dat bootcamp gebeuren is leuk. Stond vorige week weer sinds tijden desolaat in de sportschool omdat ik de aparaten totaaaal niet meer motiverend vond werken. Maar sportschool voelt meer als een moetje. Maar het moet ook gewoon even vind ik. Haat-liefde verhouding. Ik geef het drie weken, daarna weer een tijdelijke breakquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:39 schreef Kaas- het volgende:
Mensen, denken jullie er wel aan dat sport gewoon ontzettend leuk is en dat je chille sporten moet doen waar je plezier in hebt, in plaats van dat 'ge-naar de sportschool vanwege de kilo's'?
Op de middelbare school vindt iedereen sport nog chill, beetje gymmen en zo. En dan langzaam maar zeker gaan mensen er ineens zo'n moetje van maken door alleen maar kutsport te doen om er goed uit te zien. Best wel jammer.
Man man man, man.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:40 schreef Kaas- het volgende:
Beetje je vriend man te kakken zetten, nou jaaa.
quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:09 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
19% is nog onder gemiddeld, geloof ik, voor bejaarden zoals ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier dan. Mijn kippenborstje. Omdat jullie t ook deden gister
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik vond t toen juist vreselijkquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:39 schreef Kaas- het volgende:
Mensen, denken jullie er wel aan dat sport gewoon ontzettend leuk is en dat je chille sporten moet doen waar je plezier in hebt, in plaats van dat 'ge-naar de sportschool vanwege de kilo's'?
Op de middelbare school vindt iedereen sport nog chill, beetje gymmen en zo. En dan langzaam maar zeker gaan mensen er ineens zo'n moetje van maken door alleen maar kutsport te doen zonder plezier erin om er goed uit te zien. Best wel jammer.
Nipples.quote:Op donderdag 23 juni 2016 07:09 schreef Ang3l het volgende:
Hier dan. Mijn kippenborstje. Omdat jullie t ook deden gister
Lag er een cavia onder of zo?quote:
Wauw. Nieuw dieptepunt. Wat voor SOA komt hier vanaf?quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:32 schreef Dzenan het volgende:
[..]
Putdeksels hebben vaak van die gaten..
Denk erom, het is China. Je hebt daar als man niet echt het voordeel om een ander optimaal te bevredigen zoals wij dat hier hebben met onze ruime selectie aan Afrikaantjes, Nederlanders enzquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wauw. Nieuw dieptepunt. Wat voor SOA komt hier vanaf?
Wow. Wat?quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:47 schreef Dzenan het volgende:
[..]
Denk erom, het is China. Je hebt daar als man niet echt het voordeel om een ander optimaal te bevredigen zoals wij dat hier hebben met onze ruime selectie aan Afrikaantjes, Nederlanders enz
quote:Op donderdag 23 juni 2016 07:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]Mankeert niks aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier dan. Mijn kippenborstje. Omdat jullie t ook deden gister
Dat is wel echt leuk. Helemaal jelly nu als voetbal- en reisfan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:32 schreef Ang3l het volgende:
Portugal is door naar de 8e finale en spelen zaterdag.
Ik zit zaterdag in Lissabon. Krijg ik TOCH nog wat van t EK mee!
Onderschat het niet.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Iemand tips mbt het oefenen voor theorie rijbewijs examen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:24 schreef Rezania het volgende:
Mi gadoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
https://www.matchis.nl/actiequote:
Nee, dat zijn organen, stamceldonatie valt daar niet onder. Voor stamcellen moet je levend zijn en getest worden.quote:
Ja meh.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:06 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind dit trouwens echt een retespannende dag. Geen idee ook wat de Britten zullen gaan stemmen. Ik wil het van minuut tot minuut volgen, maar ze verwachten de uitslagen pas morgenvroeg of later.
(En nee ik lul niet heel onbeschoft door Rez z'n vraag heen maar had er elders al antwoord op gegeven: nee, maar via de reguliere wijze alles behalve ogen)
ohquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
https://www.matchis.nl/actie
[..]
Nee, dat zijn organen, stamceldonatie valt daar niet onder. Voor stamcellen moet je levend zijn en getest worden.
Ik las dat er om 04:30 een uitslag komtquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:06 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind dit trouwens echt een retespannende dag. Geen idee ook wat de Britten zullen gaan stemmen. Ik wil het van minuut tot minuut volgen, maar ze verwachten de uitslagen pas morgenvroeg of later.
(En nee ik lul niet heel onbeschoft door Rez z'n vraag heen maar had er elders al antwoord op gegeven: nee, maar via de reguliere wijze alles behalve ogen)
Boeit dat referendum je oprecht niet?quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja meh.
Ik heb zin om te hardlopen, dat is pas wereldnieuws!
Linkje?quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik las dat er om 04:30 een uitslag komt
Jawel, maar ik weet dat de uitslag pas morgen komt, dus ga me er niet druk over maken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Boeit dat referendum je oprecht niet?
En ga hardlopen dan!
Denk dat je met dit lijstje aardig ver komt.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Daarvoor moet je toch jong zijn?quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
https://www.matchis.nl/actie
[..]
Nee, dat zijn organen, stamceldonatie valt daar niet onder. Voor stamcellen moet je levend zijn en getest worden.
Ik heb m'n wekker gezet.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:26 schreef Paxcon het volgende:
[..]
http://www.z24.nl/economi(...)exit-vanaf-04-30-uur
Nope, tenzij je al 80 bent of zoquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:26 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Daarvoor moet je toch jong zijn?
Ik ben te oud, denk ik.
Yes. Mijn vader heeft door wen hernia een paar jaar geleden nog steeds zware chronische pijn in een van zijn benen. Stamcellen zouden deze pijn kunnen verhelpen, maar dan is er wel meer onderzoek nodig en ook meer mogelijke donoren.quote:
Het is dan ook nieuw. 10 jaar geleden wisten we er nog bijna niks van, en zeker niks over volwassen stamcellen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:38 schreef Paxcon het volgende:
Eigenlijk ben ik geneigd me aan te melden nu
Wist niet dat dat gewoon via het bloed ging
Het kost echt amper tijd. Je vult een formulier in, krijgt een testsetje thuis, neemt wat wangvliesslijm af en stuurt dat op. That's it.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:46 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben donor voor alles - behalve ogen - dus wil dit ook wel doen. Herinner me er gerust aan wanneer ik ff meer tijd heb en zo.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:46 schreef Paxcon het volgende:
Weet niet of ik met mijn anorexiagewicht door de keuring kom maar daar wordt aan gewerkt
Vul het formulier voor me in dan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het kost echt amper tijd. Je vult een formulier in, krijgt een testsetje thuis, neemt wat wangvliesslijm af en stuurt dat op. That's it.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:52 schreef Kaas- het volgende:
Lengte van alles? Ik heb toevallig alles vandaag opgemeten omdat iemand over condoommaten begon dus m'n kennis is weer actueel.
Ja jongen, ben je assistent niet.quote:
Ah oké.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Nee dat wilden ze niet per se weten geloof ik
Wie zegt dat ik daar overdag tijd voor heb? Sowieso doe ik daar niet aan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja jongen, ben je assistent niet.Als je tijd hebt om overdag te fappen heb je ook tijd dat formulier in te vullen.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah oké.
[..]
Wie zegt dat ik daar overdag tijd voor heb? Sowieso doe ik daar niet aan.
Net alsof je dat slap hebt gemeten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:52 schreef Kaas- het volgende:
Lengte van alles? Ik heb toevallig alles vandaag opgemeten omdat iemand over condoommaten begon dus m'n kennis is weer actueel.
Net alsof je het niet weet.quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Net alsof je dat slap hebt gemeten.
Volgens de NOS komen er geen exit polls.quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:10 schreef Kaas- het volgende:
Ze kunnen nu al 8 uur lang stemmen. Ik wil polls.
Het is ook wel de perfecte storm hoor:
- grootste economische crisis in een eeuw
- Griekse schulden/eurocrisis
- islamterrorisme in Europa
- vluchtelingencrisis
- oplopende spanningen met Rusland / Krim
- potentiële Brexit die alles wellicht verergert
Ga er maar aan staan.
Zijn vaak wel groepen die desondanks toch gaan pollen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Volgens de NOS komen er geen exit polls.
Zijn de regels in de UK niet erg streng, wat dat betreft?quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zijn vaak wel groepen die desondanks toch gaan pollen.
Ik zou het niet weten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:39 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Zijn de regels in de UK niet erg streng, wat dat betreft?
Godver, direct al in de eerste 5 seconden van die video bij het zien van die beelden en het horen van die geluiden wil ik spontaan naar Londen. Dat is voor mij echt de fijnste, heerlijkste en meest romantische plek op aarde.quote:
quote:
Daarna zal het er niet anders uitzien, al denk je dat misschien zelf.quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is mijn ochtend lijf, VOORDAT ik eet.
Net alsof iemand het gelijk opmerkt zodra je hebt gegeten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is mijn ochtend lijf, VOORDAT ik eet.
Laat ik maar stellen dat de laatste 2e kamer verkiezingen een goed voorbeeld is om polls te verbieden.quote:Op donderdag 23 juni 2016 14:47 schreef Kaas- het volgende:
Video gezien. Punt 4 is ook wel interessant. Doordat de BBC een gebalanceerd geluid moeten tonen, zijn zij wettelijk verplicht om ook altijd een enorme idioot uit te nodigen die een tegengeluid brengt (in een uitzending over racisme moet er dus ook iemand aanschuiven die racisme prachtig vindt). Hierdoor wordt de indruk gewekt dat die extreme meningen mainstream zijn, wat best een probleem is in de UK als gevolg van deze wet.
Ik heb tijdens m'n studie afgelopen jaar overigens nog een presentatie'tje gegeven over de al dan niet bestaande invloed van polls op verkiezingsuitslagen en kwam er toen achter dat het in bepaalde landen ook verboden is (niets over de UK tegengekomen toen), is nog best een interessant onderwerp.
Vanaf hoe lang vantevoren? En waarschijnlijk gaan buitenlandse kranten dan alsnog wel polls publiceren he.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:12 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Laat ik maar stellen dat de laatste 2e kamer verkiezingen een goed voorbeeld is om polls te verbieden.
Goeie vraag. Durf het niet met zekerheid te zeggen. Denk dat 2 weken voldoende is.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vanaf hoe lang vantevoren? En waarschijnlijk gaan buitenlandse kranten dan alsnog wel polls publiceren he.
Oh, dat zou ik niet onderschatten. Veel internationale media die vrij uitgebreid rapporteren over Nederlandse verkiezingen. Vooral andere landen in de EU en specifieker - in de eurozone - kennen veel burgers die daar gewoon over geïnformeerd willen worden. Zeker wanneer Nederlandse media niet meer mogen pollen, wordt het interessant om dat zelf dan als enige wel te doen. Heb je in no time miljoenen pageviews.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:19 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Goeie vraag. Durf het niet met zekerheid te zeggen. Denk dat 2 weken voldoende is.
En buitenlandse kranten zullen zich echt niet interesseren om Nederlandse verkiezingen
Oftewel nu ben je toch vies en bezweet, dus kan je net zo goed gaan hardlopen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:22 schreef Rezania het volgende:
Ik denk dat ik maar morgen ga hardlopen. Net de hond uitgelaten en zit nu al onder het zweet.
Maar dat is heet.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oftewel nu ben je toch vies en bezweet, dus kan je net zo goed gaan hardlopen.
Juist chill dan, want dan kan je alles lekker eruit zweten. Je hebt toch sportkleding aan. Ik heb dan altijd zo'n herboren gevoel.quote:
Ja, ik heb ook gewoon AC 3 gespeeld.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ken je de geschiedenis van de Boston Tea Party? Want alleen dan is het grappig denk ik.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook gewoon AC 3 gespeeld.
Daarin heb je een missie over de Boston Tea Party hoor.quote:
5 km onder de half uur.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:42 schreef Kaas- het volgende:
Oké Rez, ik ga ook zo hardlopen. Wat is het doel.
Nu er geen voetbal op is en ik vandaag ff niets aan studie wil doen na m'n tentamen van gisteren moet ik toch iets anders verzinnen voor de middag.
Weet ik, ik was niet sarcastisch.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daarin heb je een missie over de Boston Tea Party hoor.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook gewoon AC 3 gespeeld.
Met je emogif.quote:
"Baksteen, de rest is geschiedenis"quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Met je emogif.Ik weet wel iets van geschiedenis jonguh!
Ik heb net een banaan gehad. En ik moet nog 1763 kcal vandaag.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:10 schreef praisethebooty het volgende:
Hebben jullie nou ook dat je van dit weer ehm.. Enorme zin in bananen krijgt?
Ja ik ga m'n best doen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:21 schreef Kaas- het volgende:
Jeetje Pax, das nog best veel. Probeer ze wel te pakken he, die calorietjes. Gewoon voor de gezondheid en zo.
Wat overigens hypocriet is van me om te zeggen vandaag want ik heb vandaag nog niets gegeten. Omdat ik wel wil hardlopen heb ik net in 1 klap 3 hardloop-gelletjes gepakt die een enorme energieboost geven en bloed beetje verdunnen, maar dat bleek niet zo handig want ik ben nu echt duizelig van die dingen. Maar goed, ff rennen nu en rustig beginnen maar dan.
Je gaat toch niet flauwvallen ofzo?quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:25 schreef Kaas- het volgende:
Oh man dit is echt niet te harden
Maar moet nu wel gaan want loop enorm te ijsberen omdat ik nu energie heb om flatgebouwen op te tillen
Haha, wtf man.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:25 schreef Kaas- het volgende:
Oh man dit is echt niet te harden
Maar moet nu wel gaan want loop enorm te ijsberen omdat ik nu energie heb om flatgebouwen op te tillen
Jawel. Echt wel. Dat scheelt bij mij zoveelquote:Op donderdag 23 juni 2016 15:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daarna zal het er niet anders uitzien, al denk je dat misschien zelf.Ik zou iemand in elk geval sowieso nooit afwijzen op dit lichaam.
Uurtje daarna wel.quote:Op donderdag 23 juni 2016 15:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Net alsof iemand het gelijk opmerkt zodra je hebt gegeten.
Welke grote geleerde zei ook al weer dat je moest sporten omdat je het leuk vindt?quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:21 schreef Kaas- het volgende:
Jeetje Pax, das nog best veel. Probeer ze wel te pakken he, die calorietjes. Gewoon voor de gezondheid en zo.
Wat overigens hypocriet is van me om te zeggen vandaag want ik heb vandaag nog niets gegeten. Omdat ik wel wil hardlopen heb ik net in 1 klap 3 hardloop-gelletjes gepakt die een enorme energieboost geven en bloed beetje verdunnen, maar dat bleek niet zo handig want ik ben nu echt duizelig van die dingen. Maar goed, ff rennen nu en rustig beginnen maar dan.
Via het flesseninlevergatquote:Op donderdag 23 juni 2016 16:54 schreef Rezania het volgende:
Oke, hele domme vraag mss, maar als je bierflesjes hebt maar geen krat, hoe lever je ze dan in?
Link?quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:23 schreef Kaas- het volgende:
Jezus het voelt nu serieus alsof ik drugs heb gehad
Wauuuuuuuuuuuuuw. Dat is inderdaad wel een domme vraag. Sorry Rez, maar ik had meer verwacht.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:54 schreef Rezania het volgende:
Oke, hele domme vraag mss, maar als je bierflesjes hebt maar geen krat, hoe lever je ze dan in?
Ik dacht serieus dat ze dan kapot zouden gaan of zo, alaof de flessen van de band zo de bak in vallen.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:56 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wauuuuuuuuuuuuuw. Dat is inderdaad wel een domme vraag. Sorry Rez, maar ik had meer verwacht.
Ben jij van niet drinken naar kratten kopen gegaan?quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat ze dan kapot zouden gaan of zo, alaof de flessen van de band zo de bak in vallen.Maar nee dus. Thanks.
Nee, want dan had hij wel een krat gehad om ze in te leveren.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:58 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ben jij van niet drinken naar kratten kopen gegaan?
Want dit is zijn eerste keer dat hij thuis bier drinkt?quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:04 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, want dan had hij wel een krat gehad om ze in te leveren.
Ik dacht dat je in Delft studeerde.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat ze dan kapot zouden gaan of zo, alaof de flessen van de band zo de bak in vallen.Maar nee dus. Thanks.
Ik vind het ook leuk, maar zonder energie kan je niet sporten. En nu had ik ff geen keuze.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:52 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Welke grote geleerde zei ook al weer dat je moest sporten omdat je het leuk vindt?
Laten we met z'n allen afspreken dat dit nooit gebeurd is.quote:Op donderdag 23 juni 2016 16:54 schreef Rezania het volgende:
Ik stem ermee in.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Laten we met z'n allen afspreken dat dit nooit gebeurd is.
Doen zelfs afgestudeerden nog aan deze stomme praat?quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:09 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ik dacht dat je in Delft studeerde.
Of doe je eigenlijk een hihi-ik-weet-eigenlijk-niets-studie als technische bestuurskunde ofzo.
Welnee, het was ironisch bedoeld.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doen zelfs afgestudeerden nog aan deze stomme praat?
Mooie studie trouwens, technische bestuurskunde.
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 17:19 schreef praisethebooty het volgende:
Het lijkt erop dat Remain een lichte voorsprong heeft.
Boeit ook niet joh. Maar even iets anders: waar heb je het al die tijd bewaard dan, want je hebt toch al best wel lang bierflessen in je huis?quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:00 schreef Rezania het volgende:
Jongens, ik koop meestal gewoon kratten of blikken. Laat me.
Meestal flikker ik het gewoon in de glasbak, kwam er nu pas achter dat er ook op losse flesjes statiegeld zit.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Boeit ook niet joh. Maar even iets anders: waar heb je het al die tijd bewaard dan, want je hebt toch al best wel lang bierflessen in je huis?
Ah vandaar, ik kon me ook niet heugen er ooit over gestruikeld te zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meestal flikker ik het gewoon in de glasbak, kwam er nu pas achter dat er ook op losse flesjes statiegeld zit.
Ik moest toch al naar de AH en flessen inleveren, dus boeie dan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah vandaar, ik kon me ook niet heugen er ooit over gestruikeld te zijn.En 10 cent per flesje geloof ik.
Rezje tochquote:Op donderdag 23 juni 2016 18:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Meestal flikker ik het gewoon in de glasbak, kwam er nu pas achter dat er ook op losse flesjes statiegeld zit.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:13 schreef Kaas- het volgende:
Ik lever het ook meer in voor recycling dan voor die ene euro. Tenzij het een compleet krat is, maar ik heb thuis eigenlijk altijd losse flesjes en zelden een krat.
Dat mis ik hier ook wel. Een bak voor plastic zou wel fijn zijn.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Bij m'n ouders wordt ook plastic apart van ander huisvuil opgehaald. In Groningen helaas nog niet.
Rotterdam ook niet. Het wordt eigenlijk wel tijd dat ze de stadsinfrastructuur daar een beetje op gaan aanpassen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Bij m'n ouders wordt ook plastic apart van ander huisvuil opgehaald. In Groningen helaas nog niet.
uhuh. Wel sinds kort een papierbak.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]![]()
Oh papier hebben we hier wel apart al zo lang ik er woonquote:Op donderdag 23 juni 2016 19:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
uhuh. Wel sinds kort een papierbak.
Wat doe je op propagandakanaal Russia Today?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:43 schreef Rezania het volgende:
https://www.rt.com/news/347958-germany-gunman-cinema-shooting/
Veel oefenexamens doen, wie weet komt een vraag terug op je examen. Succes in ieder geval, je moet het niet onderschatten, er zitten veel vragen bij die je even van te voren moet leren en als je er daar al een paar van fout hebt, wordt het lastig om te slagen.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Wordt die bokswedstrijd nog ergens uitgezonden?quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:06 schreef Kaas- het volgende:
Deze zaterdag drie voetbalwedstrijden uit de 1/8 finales en aansluitend een wereldtitelgevecht zwaargewicht boksen. Perfect.
Een verwarde man. Ik kan het wel begrijpen dat ze hem voor alle zekerheid doodschieten, toch spijtig omdat het waarschijnlijk niet nodig was geweest.quote:Op donderdag 23 juni 2016 19:43 schreef Rezania het volgende:
https://www.rt.com/news/347958-germany-gunman-cinema-shooting/
Hier wel plasticcontainers overal sinds kort.quote:Op donderdag 23 juni 2016 18:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Rotterdam ook niet. Het wordt eigenlijk wel tijd dat ze de stadsinfrastructuur daar een beetje op gaan aanpassen.
Op RTL 7 denk ik.quote:Op donderdag 23 juni 2016 20:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Veel oefenexamens doen, wie weet komt een vraag terug op je examen. Succes in ieder geval, je moet het niet onderschatten, er zitten veel vragen bij die je even van te voren moet leren en als je er daar al een paar van fout hebt, wordt het lastig om te slagen.
[..]
Wordt die bokswedstrijd nog ergens uitgezonden?
[..]
Een verwarde man. Ik kan het wel begrijpen dat ze hem voor alle zekerheid doodschieten, toch spijtig omdat het waarschijnlijk niet nodig was geweest.
Die is zekerquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:19 schreef Kaas- het volgende:
Ene Ryan Phillippe zit in een film die ik nu kijk. Wat een leukerd.
[ afbeelding ]
Wat kut eigenlijk dat als je 80 wordt, je slechts 1/8 deel van je leven echt knap kan zijn en maar liefst 7/8 deel van je leven te jong of te oud. Echt een imperfectie in de creatie.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die is zekeral heeft hij ook wel wat te lijden gehad onder de tand des tijds ondertussen
Gelukkig zijn er liefhebbers voor elke leeftijdsgroepquote:Op donderdag 23 juni 2016 21:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat kut eigenlijk dat als je 80 wordt, je slechts 1/8 deel van je leven echt knap kan zijn en maar liefst 7/8 deel van je leven te jong of te oud. Echt een imperfectie in de creatie.
Gaat helemaal goedkomen dus.quote:
Nouja ik heb mn huidige stats ingevuld en mn streefgewicht en toen kreeg ik 2560quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gaat helemaal goedkomen dus.
2560 is je dagelijkse doel dus? Dat is ook aardig wat zeg, snap wel dat je er je best voor moet doen.
Wat is je streefgewicht dan? En ga je daarna gewoon qua kcal voor gewichtsbehoud?quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja ik heb mn huidige stats ingevuld en mn streefgewicht en toen kreeg ik 2560
Iedere dag frituur.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja ik heb mn huidige stats ingevuld en mn streefgewicht en toen kreeg ik 2560
Waar is hier?quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:12 schreef _JdM_ het volgende:
Nou, het eerste buitje van vandaag komt er hier aan...
Hele dag heel warm, benauwd en buitenbierborrel
Ik heb 65kg ingevuldquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat is je streefgewicht dan? En ga je daarna gewoon qua kcal voor gewichtsbehoud?
Aight, was ook een gezond gewicht qua BMI en dat soort gedoe meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb 65kg ingevuld
Daarna behouden denk ik
Aan de andere kant. Ik eet al m'n hele leven elke dag brood en dat blijft ook lekker...quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan vind ik het straks niet lekker meer
Jaquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Aight, was ook een gezond gewicht qua BMI en dat soort gedoe meen ik me te herinneren.
Wel onder een afdakje hoop ik dan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:12 schreef _JdM_ het volgende:
Nou, het eerste buitje van vandaag komt er hier aan...
Hele dag heel warm, benauwd en buitenbierborrel
Eh... Ik hoop eigenlijk toch op 3/8.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat kut eigenlijk dat als je 80 wordt, je slechts 1/8 deel van je leven echt knap kan zijn en maar liefst 7/8 deel van je leven te jong of te oud. Echt een imperfectie in de creatie.
Ik wacht wel op het push bericht van de NOSquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:27 schreef Kaas- het volgende:
Daten.Bier drinken met vrienden.
Sociale dingen.
Gewoon in m'n huisje de hele nacht de Brexit-uitslag afwachten.
Verwacht er niet te veel van.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:33 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Eh... Ik hoop eigenlijk toch op 3/8.
Ah. Ik vind dat ook mooi. Vannacht van kunnen genieten.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:37 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Borrel was vanmiddagNu genieten van het mooie onweer
Is eigenlijk ook veel beter. Geen idee waarom ik het live wil zien.quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wacht wel op het push bericht van de NOS
Ten tijde van Cruel Intentions en Studio 54 had ik wel een crush op hem.quote:Op donderdag 23 juni 2016 21:19 schreef Kaas- het volgende:
Ene Ryan Phillippe zit in een film die ik nu kijk. Wat een leukerd.
[ afbeelding ]
Niks mis mee hoor, gewoon een van je hobby'squote:Op donderdag 23 juni 2016 22:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is eigenlijk ook veel beter. Geen idee waarom ik het live wil zien.
Is voor mij beetje als bij voetbal denk ik, dat moet ook live.
Nu niet meer?quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Ten tijde van Cruel Intentions en Studio 54 had ik wel een crush op hem..
quote:Op donderdag 23 juni 2016 22:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor, gewoon een van je hobby's
sjhhhhhhquote:
In Hengelo gaat het nog niet zo hardquote:
Nou oprecht wilde ik dat zo gaan doenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 00:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als hij zo z'n tanden gaat poetsen weten we hoe laat het is
Echt hè. Mijn ouders zijn 65+ en hadden nee gestemd bij het handelsverdrag met Oekraïne. En als je dan vraagt waarom, dan komt er alleen wat incoherent telegraaf gepruttel uit.quote:
babyboomers.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:23 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Echt hè. Mijn ouders zijn 65+ en hadden nee gestemd bij het handelsverdrag met Oekraïne. En als je dan vraagt waarom, dan komt er alleen wat incoherent telegraaf gepruttel uit.
heel verstandige ouders heb jequote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:23 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Echt hè. Mijn ouders zijn 65+ en hadden nee gestemd bij het handelsverdrag met Oekraïne. En als je dan vraagt waarom, dan komt er alleen wat incoherent telegraaf gepruttel uit.
alsof Schotland zonder de financiële steun van Engeland kanquote:Op vrijdag 24 juni 2016 11:13 schreef Kaas- het volgende:
Die Engelse kutbejaarden hebben de Schotten en Noord-Ieren tegen hun zin in uit de EU gestemd.
De Engelse jeugd zal er nu mee moeten leven dat ze niet enkel buiten de EU komt te staan, maar dat het VK ook uit elkaar zal scheuren omdat de Schotten nu natuurlijk met een nieuw omafhankelijkheidsreferendum zullen komen. En wellicht de Noord-Ieren nu ook.
Er waren geen afdakjes meer in ZO Brabant. De hagel heeft die allemaal verwoest.quote:
Heerlijke filmsquote:Op donderdag 23 juni 2016 22:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Ten tijde van Cruel Intentions en Studio 54 had ik wel een crush op hem..
Ik las "met een Roelvink".quote:
Lege koffer meenemen en daar nieuwe kleding kopen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:28 schreef Ang3l het volgende:
Nou, dan gaan we maar eens inpakken voor Lissabon.
Ik haaaaaat inpakken.......
Zit te wachten op de operatiedatum. Heb alle onderzoeken gehad (en gisteren een kopie van alle fotos en scans gehaald, zit nu alles door te pluizen voor een mooie foto voor op de muurquote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Een beetje regenachtig, maar verder alles wel naar wens
Hoe gaat het met jou dezer dagen?
Maar ligt het niet voor de hand dat die uitzaaiing alsnog plaatsvindt tussen het moment van checken en de operatie?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:51 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Zit te wachten op de operatiedatum. Heb alle onderzoeken gehad (en gisteren een kopie van alle foto en scans gehaald, zit nu alles door te pluizen voor een mooie foto voor op de muur), geen uitzaaiingen, nierfuncties zijn prima, ziet er allemaal gunstig uit. Dus snel een datum prikken en die unit eruit. Hop hop.
Thanks!quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:52 schreef Kaas- het volgende:
Gelukkig man, ik ben voor je aan het duimen he,
Hey vrolijkert, doe je even normaal.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar ligt het niet voor de hand dat die uitzaaiing alsnog plaatsvindt tussen het moment van checken en de operatie?
SPOILER: Op eigen risico!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: heb bewust de foto's niet gelijk geplaatst, maar een link, voor mensen met een zwakke maag.
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:56 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hey vrolijkert, doe je even normaal.![]()
Nee, volgens mij kan er niet zoveel mis gaan. Het zit goed ingekapseld en groeit niet als een malle. Moet er wel z.s.m. uit, maar komt niet op een dag aan.
Mocht je de foto's willen zien..Ja sorry, ben een beetje bezorgd gewoonSPOILER: Op eigen risico!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ziet er echt heel groot uit. Je nier is ook helemaal naar een andere plek gedwongen?
Lief! Ik heb dezelfde gedachten als jij hoor! Kreeg gisteren te horen dat beide nieren het nog goed doen en dat ze eigenlijk een deel wilden besparen van de gezonde nier. Dat plan heb ik gelijk getorpedeerd. Ga toch niet met een halve nier verder, die net onderdeel is geweest van een tumor. Lijkt mij vragen om problemen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja sorry, ben een beetje bezorgd gewoon
Het ziet er echt heel groot uit. Je nier is ook helemaal naar een andere plek gedwongen?
Nee, dat lijkt mij ook geen hele prettige gedachte. Dan blijf je steeds denken dat er misschien weer iets mee is ofzo bij elk symptoom dat daarbij zou kunnen passen. Maar goed, ik heb er natuurlijk geen verstand van en de dokter zal het ook wel niet voor niks hebben voorgesteld.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:02 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Lief! Ik heb dezelfde gedachten als jij hoor! Kreeg gisteren te horen dat beide nieren het nog goed doen en dat ze eigenlijk een deel wilden besparen van de gezonde nier. Dat plan heb ik gelijk getorpedeerd. Ga toch niet met een halve nier verder, die net onderdeel is geweest van een tumor. Lijkt mij vragen om problemen.
Moest dus even stevig in gesprek met de arts. Heb wel gewonnen.![]()
Volgens mij zit je ene nier sws lager dan de ander. Je lever zit in de weg aan een kant, denk dat dat de reden is.
Mijn eigen uroloog was het geheel met me eens, maar een of andere cowboy in het AMC "durfde het wel aan". Kortom, die heeft me niet overtuigd.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt mij ook geen hele prettige gedachte. Dan blijf je steeds denken dat er misschien weer iets mee is ofzo bij elk symptoom dat daarbij zou kunnen passen. Maar goed, ik heb er natuurlijk geen verstand van en de dokter zal het ook wel niet voor niks hebben voorgesteld.
Oh, nee dat klinkt niet heel geruststellendquote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:28 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Mijn eigen uroloog was het geheel met me eens, maar een of andere cowboy in het AMC "durfde het wel aan". Kortom, die heeft me niet overtuigd.
Haha, mijn idee exact. En ik had mijn zinnen er al op gezet. Knappe dokter die dat dan nog omgekeerd krijgt.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, nee dat klinkt niet heel geruststellendNee dan lijkt het me beter om hem maar helemaal weg te laten halen.
twitter:EmmaKennedy twitterde op vrijdag 24-06-2016 om 07:47:09In two hours the UK economy has lost $350 BILLION. That’s equivalent to 40 years of EU contributions. reageer retweet
Wie zijn billen brandt...quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:32 schreef Kaas- het volgende:
twitter:EmmaKennedy twitterde op vrijdag 24-06-2016 om 07:47:09In two hours the UK economy has lost $350 BILLION. That’s equivalent to 40 years of EU contributions. reageer retweet
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 14:32 schreef Kaas- het volgende:
Over twee jaar of iets langer bestaat het VK denk ik niet meer.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:18 schreef Rezania het volgende:
[..]Zou het niet mooi zijn als ze over twee jaar smeken om er weer bij te mogen?
Ook spannend. Ik pak de popcorn alvast.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Over twee jaar of iets langer bestaat het VK denk ik niet meer.
die graaiende bankiers mist niemandquote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:28 schreef Kaas- het volgende:
http://www.independent.co(...)nkfurt-a7100911.html
Wat zei ik ook alweer over clearing houses en de financiële sector in m'n lange post van vanochtend?
Financiële sector draagt ca. 30% van de Britse belastinginkomsten (via omzet- en inkomstenbelasting), maar niemand die ze mist.quote:
Tja, wie de bal kaatst... Het is wel terecht, domme tokkies die denken dat de EU enkel geld kost.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:28 schreef Kaas- het volgende:
http://www.independent.co(...)nkfurt-a7100911.html
Wat zei ik ook alweer over clearing houses en de financiële sector in m'n lange post van vanochtend?
Engelse plattelandsbejaarden die even alle toekomstdromen van de jeugd in het hele VK om zeep helpen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tja, wie de bal kaatst... Het is wel terecht, domme tokkies die denken dat de EU enkel geld kost.
Ik vraag me af hoe de Londenaren zullen reageren als iedereen weg is uit hun financiële sector. Zullen goed kwaad worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:38 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Engelse plattelandsbejaarden die even alle toekomstdromen van de jeugd in het hele VK om zeep helpen.Maar goed, die uit Schotland en Noord-Ierland kunnen en zullen zich wel losmaken.
Londen is ook echt een internationaal progressief eiland in een verder conservatief en in zichzelf gekeerd (platte)land. Londen en niet-Londen hebben echt niks met elkaar gemeen, maar vormen samen wel een land.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe de Londenaren zullen reageren als iedereen weg is uit hun financiële sector. Zullen goed kwaad worden.
De verkiezingen draaiden voor de Leave-stemmers enkel en alleen om immigratie uit andere EU-landen. Andere zaken werden niet tot amper meegewogen door hen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:44 schreef Rezania het volgende:
Ik heb het eigenlijk niet zo heel goed gevolgd, had het Brexit-kamp ook nog echt feitelijke argumenten of was het alleen maar inspelen op onderbuikgevoelens?
Dat verklaart dit: Donald Trump in Scotland: 'Brexit a great thing'quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De verkiezingen draaiden voor de Leave-stemmers enkel en alleen om immigratie uit andere EU-landen. Andere zaken werden niet tot amper meegewogen door hen.
Ja, dat zegt hij dus even in Schotland, waar net in dat hele fucking land zonder uitzondering in ELK districht voor remain is gestemd. Lekker uitgekozen locatie wel, de domheid van Trump is oneindig.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat verklaart dit: Donald Trump in Scotland: 'Brexit a great thing'
Ja, dat viel me ook op. De ironie.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, dat zegt hij dus even in Schotland, waar net in dat hele fucking land zonder uitzondering in ELK districht voor remain is gestemd. Lekker uitgekozen locatie wel, de domheid van Trump is oneindig.
Hij heeft wel een 40 jaar jonger Sloveens topmodel als vrouw.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:51 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Die zoon.Fucking hamster man.
Have money, get bitches. It's simple.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:53 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij heeft wel een 40 jaar jonger Sloveens topmodel als vrouw.
Ondanks dat ik een arme sloeber ben, ben ik gelukkig nog wel tevreden met m'n bitches.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Have money, get bitches. It's simple.
"Belgium is a great city, I've been there many many times."quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, dat zegt hij dus even in Schotland, waar net in dat hele fucking land zonder uitzondering in ELK districht voor remain is gestemd. Lekker uitgekozen locatie wel, de domheid van Trump is oneindig.
"I have a lot of friends there and they love me!"quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:56 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
"Belgium is a great city, I've been there many many times."
De pond is in ieder geval al veranderd in veredeld wc-papier.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Londen is ook echt een internationaal progressief eiland in een verder conservatief en in zichzelf gekeerd (platte)land. Londen en niet-Londen hebben echt niks met elkaar gemeen, maar vormen samen wel een land.
Nu baalt Londen inderdaad, maar de rest van het land zal dat ook gauw genoeg doen. De bejaarden die het Verenigd Koninkrijk nu uit elkaar laten scheuren zullen er zelf de gevolgen niet van ondervinden, maar het land is nu echt verneukt.
De Britse pond (ik lees in alle media overigens atijd "het" Britse pond maar dat vind ik echt niet klinken) is nu ook nog een erg belangrijke munt, voornamelijk doordat Londen zo'n alpha financial centre is, maar nu ze dat financieel centrum grotendeels kwijtraken en de pond straks waarschijnlijk wordt vervangen door de euro in Schotland en Noord-Ierland gaan ze de positie van een land met een machtige internationale reservevaluta ook wel kwijtraken omdat je er internationaal dan nog maar weinig aan hebt.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:58 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
De pond is in ieder geval al veranderd in veredeld wc-papier.
Ik hoop dat de Britse bejaarden nog net mee maken dat het geld in hun ouwe sok compleet waardeloos is geworden.
Ja man, die bejaarden.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 15:58 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
De pond is in ieder geval al veranderd in veredeld wc-papier.
Ik hoop dat de Britse bejaarden nog net mee maken dat het geld in hun ouwe sok compleet waardeloos is geworden.
In dit geval wel ja. Beter pak je het stemrecht af zodra je 65+ bent.quote:
Het leven ook maar direct.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 16:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
In dit geval wel ja. Beter pak je het stemrecht af zodra je 65+ bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |