Bang om te douchenquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:07 schreef praisethebooty het volgende:
36 views en niemand durft iets te typen?
door je middel en nek en zo te meten?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:26 schreef praisethebooty het volgende:
Mijn vetpercentage is 19% heb ik net uitgerekend.
Mjah, ik weet ook niet precies waar je middel zit.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:37 schreef Ang3l het volgende:
Lijkt me zo lastig. Weet nooit precies hoe en waar nu te meten. Bv je middel. Scheelt nogal of ik 2cm hoger of lager meet. Smalle taille, brede heup botten.
Of was t duidelijk?
Mjah.. bij zwemmen is het ook anders. Daar ben je toch al nat. En het ook prettig om het chloorwater van je af te spoelen, ook omdat het beter is voor je huid.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:42 schreef Ang3l het volgende:
En om op t douchen in de sportschool terug te komen:
Al zou ik 15 min met de auto er vanaf wonen, dan nog zou ik thuis douchen ipv op de sportschool. Eigen douche. Eigen spullen. Meteen verse nieuwe kleren aan ipv degene waarmee je naar de sportschool ging. Plus wat Wonderer ook al zei: mijn lijf zweet na t sporten nog wel een tijd na. Als ik meteen in de sportschool zou douchen kan ik eenmaal thuis weer
Nee. Thuis is veel relaxter. En dat staat los van "niet durven douchen".
ik heb geen idee eigenlijk. Wat is gemiddeld? Of gezond?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:42 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Mjah, ik weet ook niet precies waar je middel zit.
Ik vind 19% wel hoog eigenlijk.
Dat vergt wel wat oefening zo te lezen. Straks heb je verkeerd gemeten joh! Blijkt dat jouw percentage maar 3 is, terwijl je de kogels al in t magazijn hebt geladen; wat met 19% wellicht volkomen begrijpelijk is.quote:
19% is nog onder gemiddeld, geloof ik, voor bejaarden zoals ikquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vergt wel wat oefening zo te lezen. Straks heb je verkeerd gemeten joh! Blijkt dat jouw percentage maar 3 is, terwijl je de kogels al in t magazijn hebt geladen; wat met 19% wellicht volkomen begrijpelijk is.
Inderdaadquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:42 schreef Ang3l het volgende:
En om op t douchen in de sportschool terug te komen:
Al zou ik 15 min met de auto er vanaf wonen, dan nog zou ik thuis douchen ipv op de sportschool. Eigen douche. Eigen spullen. Meteen verse nieuwe kleren aan ipv degene waarmee je naar de sportschool ging. Plus wat Wonderer ook al zei: mijn lijf zweet na t sporten nog wel een tijd na. Als ik meteen in de sportschool zou douchen kan ik eenmaal thuis weer
Nee. Thuis is veel relaxter. En dat staat los van "niet durven douchen".
Dat van de sportschool lieg je.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:04 schreef Renesite het volgende:
Ik sport tegenwoording een keer in de week, op dinsdag, met het werk. Bootcamp/Crossfit. Uur tijdens werktijd (eind vd werkdag) met 10 andere collega's. En de baas betaald! Voornamelijk parcourtjes, elke week een thema. Afgelopen dinsdag was meer uithoudingsvermogen en weer de spieren flink oprekken
! Heerlijk en motiverend!
En daarnaast nog een keer in de week sportschool, beetje roeien, crosstraineren en fietsen! Ben nu in drie maanden 3,5 kilo kwijt
! En ik ontzeg mezelf op eetgebied niet veel. Of nou ja, minder suiker snoep en wat beter in balans. Maar ik mis niet echt iets.
Ik probeerde dit ook eens per week te meten, maar per meting scheelde dat telkens zoveel (zowel per week als tijdens de verschillende metingen binnen enkele minuten) dus ben ik maar gestopt vanwege de onnauwkeurigheid.quote:
Zaterdag/zondag.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je bent deze week nog niet geweest. Huphup.
We shall see.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zaterdag/zondag.
Oh, ga je weer weg?! Doei
![]()
![]()
Dat bootcamp gebeuren is leuk. Stond vorige week weer sinds tijden desolaat in de sportschool omdat ik de aparaten totaaaal niet meer motiverend vond werken. Maar sportschool voelt meer als een moetje. Maar het moet ook gewoon even vind ik. Haat-liefde verhouding. Ik geef het drie weken, daarna weer een tijdelijke breakquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:39 schreef Kaas- het volgende:
Mensen, denken jullie er wel aan dat sport gewoon ontzettend leuk is en dat je chille sporten moet doen waar je plezier in hebt, in plaats van dat 'ge-naar de sportschool vanwege de kilo's'?
Op de middelbare school vindt iedereen sport nog chill, beetje gymmen en zo. En dan langzaam maar zeker gaan mensen er ineens zo'n moetje van maken door alleen maar kutsport te doen om er goed uit te zien. Best wel jammer.
Man man man, man.quote:Op woensdag 22 juni 2016 22:40 schreef Kaas- het volgende:
Beetje je vriend man te kakken zetten, nou jaaa.
quote:Op woensdag 22 juni 2016 19:09 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
19% is nog onder gemiddeld, geloof ik, voor bejaarden zoals ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier dan. Mijn kippenborstje. Omdat jullie t ook deden gister
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik vond t toen juist vreselijkquote:Op woensdag 22 juni 2016 22:39 schreef Kaas- het volgende:
Mensen, denken jullie er wel aan dat sport gewoon ontzettend leuk is en dat je chille sporten moet doen waar je plezier in hebt, in plaats van dat 'ge-naar de sportschool vanwege de kilo's'?
Op de middelbare school vindt iedereen sport nog chill, beetje gymmen en zo. En dan langzaam maar zeker gaan mensen er ineens zo'n moetje van maken door alleen maar kutsport te doen zonder plezier erin om er goed uit te zien. Best wel jammer.
Nipples.quote:Op donderdag 23 juni 2016 07:09 schreef Ang3l het volgende:
Hier dan. Mijn kippenborstje. Omdat jullie t ook deden gister
Lag er een cavia onder of zo?quote:
Wauw. Nieuw dieptepunt. Wat voor SOA komt hier vanaf?quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:32 schreef Dzenan het volgende:
[..]
Putdeksels hebben vaak van die gaten..
Denk erom, het is China. Je hebt daar als man niet echt het voordeel om een ander optimaal te bevredigen zoals wij dat hier hebben met onze ruime selectie aan Afrikaantjes, Nederlanders enzquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Wauw. Nieuw dieptepunt. Wat voor SOA komt hier vanaf?
Wow. Wat?quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:47 schreef Dzenan het volgende:
[..]
Denk erom, het is China. Je hebt daar als man niet echt het voordeel om een ander optimaal te bevredigen zoals wij dat hier hebben met onze ruime selectie aan Afrikaantjes, Nederlanders enz
quote:Op donderdag 23 juni 2016 07:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]Mankeert niks aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier dan. Mijn kippenborstje. Omdat jullie t ook deden gister
Dat is wel echt leuk. Helemaal jelly nu als voetbal- en reisfan.quote:Op donderdag 23 juni 2016 09:32 schreef Ang3l het volgende:
Portugal is door naar de 8e finale en spelen zaterdag.
Ik zit zaterdag in Lissabon. Krijg ik TOCH nog wat van t EK mee!
Onderschat het niet.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Iemand tips mbt het oefenen voor theorie rijbewijs examen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op donderdag 23 juni 2016 12:24 schreef Rezania het volgende:
Mi gadoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
https://www.matchis.nl/actiequote:
Nee, dat zijn organen, stamceldonatie valt daar niet onder. Voor stamcellen moet je levend zijn en getest worden.quote:
Ja meh.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:06 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind dit trouwens echt een retespannende dag. Geen idee ook wat de Britten zullen gaan stemmen. Ik wil het van minuut tot minuut volgen, maar ze verwachten de uitslagen pas morgenvroeg of later.
(En nee ik lul niet heel onbeschoft door Rez z'n vraag heen maar had er elders al antwoord op gegeven: nee, maar via de reguliere wijze alles behalve ogen)
ohquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
https://www.matchis.nl/actie
[..]
Nee, dat zijn organen, stamceldonatie valt daar niet onder. Voor stamcellen moet je levend zijn en getest worden.
Ik las dat er om 04:30 een uitslag komtquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:06 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind dit trouwens echt een retespannende dag. Geen idee ook wat de Britten zullen gaan stemmen. Ik wil het van minuut tot minuut volgen, maar ze verwachten de uitslagen pas morgenvroeg of later.
(En nee ik lul niet heel onbeschoft door Rez z'n vraag heen maar had er elders al antwoord op gegeven: nee, maar via de reguliere wijze alles behalve ogen)
Boeit dat referendum je oprecht niet?quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja meh.
Ik heb zin om te hardlopen, dat is pas wereldnieuws!
Linkje?quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik las dat er om 04:30 een uitslag komt
Jawel, maar ik weet dat de uitslag pas morgen komt, dus ga me er niet druk over maken.quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:21 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Boeit dat referendum je oprecht niet?
En ga hardlopen dan!
Denk dat je met dit lijstje aardig ver komt.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Iemand tips mbt het oefenen voor theorie rijbewijs examen?
Daarvoor moet je toch jong zijn?quote:Op donderdag 23 juni 2016 13:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
https://www.matchis.nl/actie
[..]
Nee, dat zijn organen, stamceldonatie valt daar niet onder. Voor stamcellen moet je levend zijn en getest worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |