Bang om te douchenquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:07 schreef praisethebooty het volgende:
36 views en niemand durft iets te typen?
door je middel en nek en zo te meten?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:26 schreef praisethebooty het volgende:
Mijn vetpercentage is 19% heb ik net uitgerekend.
Mjah, ik weet ook niet precies waar je middel zit.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:37 schreef Ang3l het volgende:
Lijkt me zo lastig. Weet nooit precies hoe en waar nu te meten. Bv je middel. Scheelt nogal of ik 2cm hoger of lager meet. Smalle taille, brede heup botten.
Of was t duidelijk?
Mjah.. bij zwemmen is het ook anders. Daar ben je toch al nat. En het ook prettig om het chloorwater van je af te spoelen, ook omdat het beter is voor je huid.quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:42 schreef Ang3l het volgende:
En om op t douchen in de sportschool terug te komen:
Al zou ik 15 min met de auto er vanaf wonen, dan nog zou ik thuis douchen ipv op de sportschool. Eigen douche. Eigen spullen. Meteen verse nieuwe kleren aan ipv degene waarmee je naar de sportschool ging. Plus wat Wonderer ook al zei: mijn lijf zweet na t sporten nog wel een tijd na. Als ik meteen in de sportschool zou douchen kan ik eenmaal thuis weer
Nee. Thuis is veel relaxter. En dat staat los van "niet durven douchen".
ik heb geen idee eigenlijk. Wat is gemiddeld? Of gezond?quote:Op woensdag 22 juni 2016 18:42 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Mjah, ik weet ook niet precies waar je middel zit.
Ik vind 19% wel hoog eigenlijk.
Dat vergt wel wat oefening zo te lezen. Straks heb je verkeerd gemeten joh! Blijkt dat jouw percentage maar 3 is, terwijl je de kogels al in t magazijn hebt geladen; wat met 19% wellicht volkomen begrijpelijk is.quote:
19% is nog onder gemiddeld, geloof ik, voor bejaarden zoals ikquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vergt wel wat oefening zo te lezen. Straks heb je verkeerd gemeten joh! Blijkt dat jouw percentage maar 3 is, terwijl je de kogels al in t magazijn hebt geladen; wat met 19% wellicht volkomen begrijpelijk is.
Inderdaadquote:Op woensdag 22 juni 2016 18:42 schreef Ang3l het volgende:
En om op t douchen in de sportschool terug te komen:
Al zou ik 15 min met de auto er vanaf wonen, dan nog zou ik thuis douchen ipv op de sportschool. Eigen douche. Eigen spullen. Meteen verse nieuwe kleren aan ipv degene waarmee je naar de sportschool ging. Plus wat Wonderer ook al zei: mijn lijf zweet na t sporten nog wel een tijd na. Als ik meteen in de sportschool zou douchen kan ik eenmaal thuis weer
Nee. Thuis is veel relaxter. En dat staat los van "niet durven douchen".
Dat van de sportschool lieg je.quote:Op woensdag 22 juni 2016 20:04 schreef Renesite het volgende:
Ik sport tegenwoording een keer in de week, op dinsdag, met het werk. Bootcamp/Crossfit. Uur tijdens werktijd (eind vd werkdag) met 10 andere collega's. En de baas betaald! Voornamelijk parcourtjes, elke week een thema. Afgelopen dinsdag was meer uithoudingsvermogen en weer de spieren flink oprekken
! Heerlijk en motiverend!
En daarnaast nog een keer in de week sportschool, beetje roeien, crosstraineren en fietsen! Ben nu in drie maanden 3,5 kilo kwijt
! En ik ontzeg mezelf op eetgebied niet veel. Of nou ja, minder suiker snoep en wat beter in balans. Maar ik mis niet echt iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |