quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:45 schreef HPLC het volgende:
Nou, meid, het is wat. Enige vraag die overblijft is hoe lang zijn piemel was zodat we kunnen oordelen of het een FOK!ker was of niet
Maar hoe kwam jij dan in het ziekenhuis?quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:46 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]dan zal ik even terugmoeten. Maar ik denk dat het geen fokker was, want die komen niet van hun zolderkamer af.
Dit is een moeilijke vraag.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar hoe kwam jij dan in het ziekenhuis?
Vertel ons de Waarheid.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:55 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Dit is een moeilijke vraag.![]()
Kan niet zo snel een goed antwoord bedenken..
Ik ben een fokker die dus soms van mijn zolderkamer afkomt. Bijvoorbeeld om te werken en om naar het ziekenhuis te gaan.quote:
Nee juist zeer interresant. Vertel ons meer: Hoe ziet die buitenwereld er nou uit? Waar moeten we op letten als we een stap buiten de deur doen?quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:15 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Ik ben een fokker die dus soms van mijn zolderkamer afkomt. Bijvoorbeeld om te werken en om naar het ziekenhuis te gaan.
Saai hè!
Weledelgestrenge heer Spierbal,quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:39 schreef spierbal het volgende:
Ik wil u graag op merken dat een een fout zit op de manier hoe u of de tt of de op verwoord.
Het zit namelijk zo:
In de tt suggereert u dat alle beveiligers dus mietjes zijn, terwijl er in uw op wordt gesproken over een individu.
Dus, vragen vragem vragen. Graag wil ik van u verheldering waarnemen.
Met vriendelijke groet,
Afdeling Security Fokmanagement.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |