je zegt 'er zal geen kerstpakketten actie zijn dit jaar' en 'de organisatie moet de beslissing nemen' jij/jullie kennelijkquote:
Jajajajaja, maar er zijn zat FOK!kers die vooral/alleen rond die tijd in FHF komen om te helpen. En er is veel meer drukte op t subforum.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 20:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
De kerstpakketten actie is opgezet om FOKkers die het niet te breed hebben te ondersteunen met een pakket.
Het is dus geen actie om nieuwe users aan te trekken.
Zoals de beslissing over de kerstpakketten actie laat zien wil Fok! zelf niet zo’n forum zijn. Maar dat was al wel langer duidelijk toch.quote:Op zondag 19 augustus 2018 22:11 schreef Outpost76 het volgende:
Erg weinig open topics.... of wij fokkers willen elkaar niet meer helpen of het gaat zo goed met de economie dat men spullen gewoon nieuw koopt en weggooit..... Ik vraag me af of er nog wel een toekomst is voor FHF.....
De redenering deugt niet. Je zegt het niet, maar volgens mij bedoelde je het wel. Of je dacht het in elk geval: er komt geen actie, maar users mogen het wel opzetten. Kun je hier nog iets anders uit opmaken?quote:
Ik had hem inderdaad verkleed als kerstman netjes in kunnen pakken in een kerstpakketje, maar daar was de boodschap dat het dit keer niet door moderatie georganiseerd wordt niet anders van.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 21:09 schreef tombolafan het volgende:
De kerstpakketten actie is één van de hoogtepunten van FHF. En jij denkt dan 'weer je wat, ik drop deze kutmededeling gewoon out of the blue op ze'
WTFquote:Op vrijdag 24 augustus 2018 18:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
Hier nog even op terugkomend.
Er is gesproken achter de schermen en dit jaar zal er geen kerstpakketten actie zijn.
Je bent echt op het sociale vlak een beetje bijzonder hè?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 22:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik had hem inderdaad verkleed als kerstman netjes in kunnen pakken in een kerstpakketje, maar daar was de boodschap dat het dit keer niet door moderatie georganiseerd wordt niet anders van.
(zo beter verwoord?)
Blij om te zien dat iedereen er mee begaan is. Jammer dat je hem net afgeschaft hebt.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:25 schreef Nizno het volgende:
Daarnaast ben ik wel erg blij om te lezen dat iedereen zo begaan is met de kerstpakketten actie.
Wat ik hier boven al aangeven heb, Dit jaar zal er geen actie zijn.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:31 schreef vosss het volgende:
Blij om te zien dat iedereen er mee begaan is. Jammer dat je hem net afgeschaft hebt.
Ik heb hierboven al uitgelegd wat de beweegreden is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:31 schreef vosss het volgende:
Geef dan gewoon fatsoenlijk tekst en uitleg. Daar is behoefte aan klaarblijkelijk.
Ik val jou toch niet persoonlijk aan?quote:Op vrijdag 24 augustus 2018 23:46 schreef Nizno het volgende:
Hopelijk ook zonder persoonlijke aanvallen.
Dat is niet alleen in FHF hoor, maar over heel FOK! en dat al 17 jaar aan een stukquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 00:08 schreef yvonne het volgende:
Ik ben 2/3 jaar minder hier geweest en ik zie dezelfde teksten als jaren geleden.
jij bent gewoon een FOK!er die een topic in zn ATquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 00:15 schreef vosss het volgende:
Ow en ik wou nog zeggen bedankt voor de tekst en uitleg, maar het lijkt me meer op zn plaats als users dat doen die daadwerkelijk begaan zijn met FHF. Ik ben dat niet en viel toevallig binnen hier. Dus daarom dat ik dat niet zei.
Ik weet niet voor hoeveel we zojuist kennelijk gewed hadden, maar je hebt gewonnenquote:
ik bedenk me net, ik heb eik de ultieme FHF gedaan, ik heb jou gekoppeldquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 00:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik weet niet voor hoeveel we zojuist kennelijk gewed hadden, maar je hebt gewonnen
Wat krijg je van me/waar hadden we eigenlijk voor gewed?![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 00:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
ik bedenk me net, ik heb eik de ultieme FHF gedaan, ik heb jou gekoppeld
smiley editquote:
FKF? Fokkers koppelen FOK!'ers.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 00:28 schreef houdjemond het volgende:
whut.
Nou, leuk (!). Weer een geniale actie pleitte.
gefeliciteerdquote:
quote:
Top. en eik ook over FHF als geheel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 00:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ot; ik zal eens meedenken over een nieuwe actie, want dit kan natuurlijk niet.
Ik heb dat effect op vrouwen. Ik heb er zelf ook wel eens last vanquote:Op zaterdag 25 augustus 2018 00:08 schreef yvonne het volgende:
Ik kom even uit bed heur, want ik voelde de liefde hier helemaal boven
Alle begrip voor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 09:51 schreef Cyanide- het volgende:
Prima, en ook terecht. Maar laten we wel zijn; heeft ook te maken met hoe dit bericht komt hè. Kunnen we boos worden dat er niet inhoudelijk gereageerd wordt maar da's erg lastig als iemand een bericht quote waar en passant het over de actie gaat en dan komt met 'oh ja, dit doen we dus niet meer'. En verdere uitleg ook een beetje neerkomt op 'het is nou eenmaal zo omdat wij dat als organisatie hebben besloten'.
Als je gewoon open de discussie aangaat ('wij vinden het in z'n huidige vorm niet houdbaar, wat vinden jullie') of iig even iets van achtergrond en een normale mededeling eruit gooit is het vanaf de start direct een andere discussie, en heb je daadwerkelijk inhoud waar je het over kan hebben.
Ik zeg bewust discussie want besef me ook wel dat het heus dan niet zonder slag of stoot gaat hoor, maar hopelijk anders en meer op inhoud.
En heel eerlijk, dit is zeker niet de eerste keer dat deze mod bepaalde dingen nou niet heel tactvol aanpakt en gered moet worden. En ik denk dat FHF juist een forum is waar tact wél nodig is.
Welnee, maar als je een platform als FOK! hebt met de mogelijkheid van een hoekje FHF, dan moeten daar de servers toch van kunnen gaan roken? Kwestie van voortrekken, goed voorbeeld, investeren, liefde laten groeien, jeweets...quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 12:00 schreef yvonne het volgende:
Ik begrijp heel goed dat iedereen nog een plasje wil komen doen
Ja, best wel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2018 12:30 schreef yvonne het volgende:
Oh en lange teksten zien er in mn hoofd goed uit, maar komen er klote uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |