Lame.. maar ik heb wel net SR4 gekocht voor 6 dollar in de us store lolquote:Op woensdag 29 juni 2016 16:42 schreef Rossdale het volgende:
PS plus games worden waarschijnlijk Furi en Saints Row: Gat out of Hell.
[ afbeelding ]
Meh
Tjah ik heb misschien zelf ook wel een fout gemaakt hoor. Ik koop wel eens games omdat ik vind dat ze goedkoop zijn, en dan raak ik ze eigenlijk nooit aan tot een moment wanneer ik er aan toe ben. Deze game had ik bijvoorbeeld al ruim een jaar zonder ooit te hebben aangeraakt.quote:Op woensdag 29 juni 2016 09:56 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
[..]
Als je pas een uurtje bezig bent zou ik even volhouden, er haken veel mensen in het begin af, het wordt beter, maar goed, HOEVEEL beter het wordt is erg persoonlijk, ik vond hem wel redelijk, absoluut niet briljant, gewoon leuk, lekker knallen.
Hoe kom je daar eigenlijk bij?quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:42 schreef Rossdale het volgende:
PS plus games worden waarschijnlijk Furi en Saints Row: Gat out of Hell.
[ afbeelding ]
Meh
Haha ik schrok me ook een paar keer de tyfus. Liep een gang in, viel er ineens een paspop op de grond.quote:Op woensdag 29 juni 2016 16:52 schreef satecl het volgende:
Iemand trouwens die demo van Resident Evil 7 al gespeeld? Tering, die games van tegenwoordig worden echt te eng![]()
M'n vriendin kwam gisteravond laat thuis op het moment dat ik net 2 minuten ermee bezig was. Die heeft mijn PS4 nog nooit aangeraakt dus gaf haar mijn joystick met de opdracht verder te gaan spelen. Ze deed een kast open en haar joystick begon te trillen. Ze wist niet dat die apparaten konden trillen dus heeft ze de hele buurt bij elkaar geschreeuwd
quote:Op woensdag 29 juni 2016 17:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hoe kom je daar eigenlijk bij?
Paragon is f2p, Gat out of Hell is nu in een sale in de US.
ik denk dat deze titels totaal niet kloppen.
Goed dat er iig één persoon blij mee is. En een digitale game voor 'de collectie'??quote:Op woensdag 29 juni 2016 19:53 schreef Jiang153 het volgende:
Goeie PS+ titels.
SR wou ik altijd al hebben voor de collectie. Furi is dat gare ninja spel maar lijkt wel tof.
Beter dan die 2D sidescrollers in ieder geval.
Houd ze gewoon in de bieb.quote:Op woensdag 29 juni 2016 20:04 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Goed dat er iig één persoon blij mee is. En een digitale game voor 'de collectie'??
Eindelijk levelingquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:06 schreef I.C.O.N. het volgende:
Uncharted 4 update is uit
Verder prima maand voor ps+ vind ik. Zou zelf geen geld uit geven aan saints row maar om hem zo ff mee te pikken en te proberen prima.
https://mobile.twitter.com/mochi_wsj/status/748132721612840961quote:"Sony analyst says "PlayStation 4 Slim," not just "Neo," due by Tokyo Game Show in Sept."
Ik ben altijd al een Playstation (en sowieso Sony in het algemeen) man geweest, maar ik ben toch vooral heel erg benieuwd naar de Xbox Scorpioquote:Op woensdag 29 juni 2016 20:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.com/mochi_wsj/status/748132721612840961
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |