ach gister toch zeker 3 uur van mn leven aan kwijtgeraakt voor ik door had dat ik moest gaan slapenquote:Op donderdag 23 juni 2016 00:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
Goeie game ja, vette combat, wel makkelijk en veel van hetzelfde. Makkelijke plat ook.
Vanaf halverwege deel 3 wordt het echt tof. Daarvoor is het inderdaad een beetje saaiquote:Op donderdag 23 juni 2016 10:31 schreef Ang3l het volgende:
The Evil Within helaas maar aan de kant gelegd voor later. Kon me niet zo boeien.
Life is Strange gedownload. Vond de eerste aflevering matig, maar daarna komt t toch wel fijn op gang. Gisteren deel 3 afgerond.
Maar wel sfeervol, desalniettemin.quote:Op donderdag 23 juni 2016 10:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vanaf halverwege deel 3 wordt het echt tof. Daarvoor is het inderdaad een beetje saai
Makkelijke plat? Hm dan moet ik een ook maar spelenquote:Op donderdag 23 juni 2016 00:48 schreef Drankster het volgende:
[..]
Goeie game ja, vette combat, wel makkelijk en veel van hetzelfde. Makkelijke plat ook.
Komt er geen bundel met allebei?quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:46 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
¤45-¤50,-
29 juli 2016
[ afbeelding ]
¤45-¤50
29 juli 2016
Hopelijk wordt de season pass van Arkham Knight snel goedkoper....
Baggerquote:Op donderdag 23 juni 2016 23:46 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
¤45-¤50,-
29 juli 2016
[ afbeelding ]
¤45-¤50
29 juli 2016
WB gaat meer DLC voor hun toekomstige games uitbrengen, dus dat gaat nog lachen wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 10:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Bagger
Afzetterij van het hoogste niveau. Maar dat zijn we gewend van Warner Bros he.
De season pass van AK?. Lees je ff in over het groot aantal rotzooi wat je ervoor terugkrijgt. 'campaign' missies van 15 minuten
. Die Harley missie was ook al zo slecht. En een shitton aan useless ass skins.
Nee man, die shit kan je beter niet halen als je je geld en tijd waardeert.
Klopt, was ook zoquote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:54 schreef -Menn0- het volgende:
Vette van SoM vond ik dat nemesis systeem! Dat ik gewoon baalde als ik die ork tegen kwam die me al een paar keer genekt had EN de voldoening toen hij eindelijk gestrek ging
Ja toen was het wel klaar inderdaad. Maar in het begin was het echt heel vetquote:Op vrijdag 24 juni 2016 13:04 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, was ook zo![]()
Totdat je orcs kon gaan branden en toen werd het ineens wel heel gemakkelijk wanneer je ze zo kon beinvloeden
batman is nu 11 dollar (not goty)quote:Op donderdag 23 juni 2016 23:46 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
¤45-¤50,-
29 juli 2016
[ afbeelding ]
¤45-¤50
29 juli 2016
ja kutork heeft me nu al 6-7keer doodgemaaktquote:Op vrijdag 24 juni 2016 12:54 schreef -Menn0- het volgende:
Vette van SoM vond ik dat nemesis systeem! Dat ik gewoon baalde als ik die ork tegen kwam die me al een paar keer genekt had EN de voldoening toen hij eindelijk gestrek ging
Prima ding.quote:
Gelukkig maar.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima ding.
Al is de eerste van mij wel gestorven toen ik hem op mijn hoofd wilde zetten na een maand of 4 gebruik. Gelukkig zat er toen nog garantie op.
Mijn 2e is nu ook alweer in 5 stukken gebrokenquote:Op zaterdag 25 juni 2016 15:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima ding.
Al is de eerste van mij wel gestorven toen ik hem op mijn hoofd wilde zetten na een maand of 4 gebruik. Gelukkig zat er toen nog garantie op.
Klopt, maar het gaat mij meer op de season passquote:Op zaterdag 25 juni 2016 01:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
batman is nu 11 dollar (not goty)
prima prijs zou ik zeggen
Die van mij is ook kapot gegaan binnen een jaar, toen maar die oordopjes gehaald, die bevallen een stuk beter. Dat plastic is echt cheap, en dat zegt iemand die nog steeds zonder problemen op de originele controllers speelt.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 16:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Mijn 2e is nu ook alweer in 5 stukken gebroken
Kut kwaliteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |