Aanrader! Heerlijke gamequote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:22 schreef Pizzapuntje het volgende:
Zie dat shadow of mordor 20 is bij mediamarkt. Misschien als ik nog wat geld over heb van de week toch maar eens halen.
Rijke tattaquote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:52 schreef Retarded het volgende:
Sales zijn vermoeiend...
Tearaway Unfolded voor 8 euro op de kop weten te tikken en ook Heavy Rain/Beyond Two Souls voor 21 euro gehaald. Daarnaast ook nog Battlefield Hardline en BF4 voor 9 euro digitaal gekocht... *zucht*
Ben benieuwd hoe watch_dogs 2 ontvangen zal worden, na een toch wat teleurstellend 1e deel. Vind het concept best leuk namelijkquote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:56 schreef DKUp het volgende:
In oktober Mafia 3 en in november Watch Dogs 2
Maffia 3 (haal ik wel tweedehands)quote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:56 schreef DKUp het volgende:
In oktober Mafia 3 en in november Watch Dogs 2
BF:HL is wel vet (ik speel alleen campaign btw)quote:Op zaterdag 2 juli 2016 11:20 schreef Pizzapuntje het volgende:
Heb hem toch maar voor 10tje gehaald, 't is om uit te proberen.
Verder ook nog battlefield hardline gekocht want 2e used game was 50 procent korting.
Wou eigenlijk shadow of mordor maar die hadden ze niet used helaas.
waar heb je tearaway vandaan? die wil ik ook ngo welquote:Op zaterdag 2 juli 2016 12:52 schreef Retarded het volgende:
Sales zijn vermoeiend...
Tearaway Unfolded voor 8 euro op de kop weten te tikken en ook Heavy Rain/Beyond Two Souls voor 21 euro gehaald. Daarnaast ook nog Battlefield Hardline en BF4 voor 9 euro digitaal gekocht... *zucht*
Ik wil alleen maar physical copiesquote:Op zaterdag 2 juli 2016 21:28 schreef HansvanOchten het volgende:
[..]
Hij staat ook voor 20 in de Store
Engelse termen gebruiken is toch veel coolerquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:41 schreef NatteBever het volgende:
[..]
Ik ben een language purist, kan er nothing aan do.
Truequote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Engelse termen gebruiken is toch veel cooler
cuntquote:Op zaterdag 2 juli 2016 22:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Engelse termen gebruiken is toch veel cooler
wellicht is Rocket League wat voor ze. Voetballen met auto's.quote:Op vrijdag 1 juli 2016 17:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mijn kind van 12 speelt geen GTA...
ja marktplaats is oplichtersparadijsquote:Op zondag 3 juli 2016 11:36 schreef Pizzapuntje het volgende:
Godver, opgelicht op marktplaats.
GTA gekocht voor 22,92 inclusief verzenden, zijn rekening nummer nog nagecheckt en naam op zo'n opgelicht site en kwam geen melding naar voren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |