Ik sport al 3 jaar op Vans en ze lopen nog steeds heerlijkquote:Op woensdag 22 juni 2016 09:54 schreef delano.888 het volgende:
Ik werk in een winkel, en op een werkdag sta, of loop ik ongeveer 7,5 uur.
Ik heb meerdere jaren geleden Nike Air Force 1 gekocht, omdat die ontzettend dikke zolen hebben.
De eerste 2 paar daarvan bevielen erg goed en gingen lang mee, toen kocht ik het 3e paar, die sleet veel te snel, en ook het 4e paar die ik nu heb, is heel snel versleten. Ik vermoed dus dat die op kwaliteit achteruit zijn gegaan.
Ik zoek dus nieuwe goede schoenen.
-Je moet er lang op kunnen staan / lopen.
-Ze moeten er een beetje normaal uit zien voor in een winkel, dus niet van die grote bruine wandelschoenen.
-Het moeten niet van die hele nette sloffen zijn.
Wat kan ik het best doen? En, is het wel echt zo nuttig om van die hele dikke zolen te hebben? Want degene die ik nu heb, hou ik geen 7,5 uur meer mee vol zonder pijn in mijn voeten, en dikkere zolen zijn er haast niet. Dus is dat wel nodig?
T gaat me niet zo zeer om sporten / klappen opvangen, maar echt om het lange staan, ik heb het idee dat niet elke zool dat vol houdt zonder in te zakken / snel te slijten.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:00 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik sport al 3 jaar op Vans en ze lopen nog steeds heerlijk
Ik heb werkschoenen in sportmodel, die hebben siliconenzolen en die zijn na 2 jaar nog goed zonder slijtage.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
T gaat me niet zo zeer om sporten / klappen opvangen, maar echt om het lange staan, ik heb het idee dat niet elke zool dat vol houdt zonder in te zakken / snel te slijten.
Dat ziet er goed uit, en welk model dan?quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:24 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:
Under armour heeft ook van die zolen met extra veel demping.
Ik werk ook in een winkel en dat zijn de enige waarbij ik s avonds nog normaal kan lopen
Maar ook echt staan?quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:07 schreef Xetran het volgende:
Ik werk fulltime in een horecagroothandel op Vans die ik al zes jaar geleden heb afgetrapt en het loopt prima.. Ik zie niet waarom je hier tientalle euro's aan moet verslinden
Ik sta 8 uur op een dag ja, en intensief lopen. Ik vind ze fijner lopen dan van die skeere werkschoenen met stalen neus in ieder geval.quote:
Ok top misschien moet ik die ook maar eens gaan passen dan, al lijken me die Under armour ook wel wat, zolen zien er steviger uit.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:10 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik sta 8 uur op een dag ja, en intensief lopen. Ik vind ze fijner lopen dan van die skeere werkschoenen met stalen neus in ieder geval.
Die categorie heb je helemaal niet nodig in een winkel, vaak zijn ze verplicht als er heftrucks ed rijden, maar dan mag de werkgever betalen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:10 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik sta 8 uur op een dag ja, en intensief lopen. Ik vind ze fijner lopen dan van die skeere werkschoenen met stalen neus in ieder geval.
Voor de meeste mensen is dat idd prima, maar heb je last van hielspoor bv zijn vans echt killing.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:07 schreef Xetran het volgende:
Ik werk fulltime in een horecagroothandel op Vans die ik al zes jaar geleden heb afgetrapt en het loopt prima.. Ik zie niet waarom je hier tientalle euro's aan moet verslinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |