abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163208973
Ik werk in een winkel, en op een werkdag sta, of loop ik ongeveer 7,5 uur.
Ik heb meerdere jaren geleden Nike Air Force 1 gekocht, omdat die ontzettend dikke zolen hebben.
De eerste 2 paar daarvan bevielen erg goed en gingen lang mee, toen kocht ik het 3e paar, die sleet veel te snel, en ook het 4e paar die ik nu heb, is heel snel versleten. Ik vermoed dus dat die op kwaliteit achteruit zijn gegaan.
Ik zoek dus nieuwe goede schoenen.
-Je moet er lang op kunnen staan / lopen.
-Ze moeten er een beetje normaal uit zien voor in een winkel, dus niet van die grote bruine wandelschoenen.
-Het moeten niet van die hele nette sloffen zijn.

Wat kan ik het best doen? En, is het wel echt zo nuttig om van die hele dikke zolen te hebben? Want degene die ik nu heb, hou ik geen 7,5 uur meer mee vol zonder pijn in mijn voeten, en dikkere zolen zijn er haast niet. Dus is dat wel nodig?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_163209071
quote:
5s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:54 schreef delano.888 het volgende:
Ik werk in een winkel, en op een werkdag sta, of loop ik ongeveer 7,5 uur.
Ik heb meerdere jaren geleden Nike Air Force 1 gekocht, omdat die ontzettend dikke zolen hebben.
De eerste 2 paar daarvan bevielen erg goed en gingen lang mee, toen kocht ik het 3e paar, die sleet veel te snel, en ook het 4e paar die ik nu heb, is heel snel versleten. Ik vermoed dus dat die op kwaliteit achteruit zijn gegaan.
Ik zoek dus nieuwe goede schoenen.
-Je moet er lang op kunnen staan / lopen.
-Ze moeten er een beetje normaal uit zien voor in een winkel, dus niet van die grote bruine wandelschoenen.
-Het moeten niet van die hele nette sloffen zijn.

Wat kan ik het best doen? En, is het wel echt zo nuttig om van die hele dikke zolen te hebben? Want degene die ik nu heb, hou ik geen 7,5 uur meer mee vol zonder pijn in mijn voeten, en dikkere zolen zijn er haast niet. Dus is dat wel nodig?
Ik sport al 3 jaar op Vans en ze lopen nog steeds heerlijk
pi_163209120
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:00 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Ik sport al 3 jaar op Vans en ze lopen nog steeds heerlijk
T gaat me niet zo zeer om sporten / klappen opvangen, maar echt om het lange staan, ik heb het idee dat niet elke zool dat vol houdt zonder in te zakken / snel te slijten.
pi_163209312
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:01 schreef delano.888 het volgende:

[..]

T gaat me niet zo zeer om sporten / klappen opvangen, maar echt om het lange staan, ik heb het idee dat niet elke zool dat vol houdt zonder in te zakken / snel te slijten.
Ik heb werkschoenen in sportmodel, die hebben siliconenzolen en die zijn na 2 jaar nog goed zonder slijtage.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_163209541
Blootsvoets is het beste.
pi_163209586
Under armour heeft ook van die zolen met extra veel demping.

Ik werk ook in een winkel en dat zijn de enige waarbij ik s avonds nog normaal kan lopen :P
pi_163209693
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:24 schreef DeBlauweKrokodil het volgende:
Under armour heeft ook van die zolen met extra veel demping.

Ik werk ook in een winkel en dat zijn de enige waarbij ik s avonds nog normaal kan lopen :P
Dat ziet er goed uit, en welk model dan?
pi_163210311
Ik werk fulltime in een horecagroothandel op Vans die ik al zes jaar geleden heb afgetrapt en het loopt prima.. Ik zie niet waarom je hier tientalle euro's aan moet verslinden :')
pi_163210341
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:07 schreef Xetran het volgende:
Ik werk fulltime in een horecagroothandel op Vans die ik al zes jaar geleden heb afgetrapt en het loopt prima.. Ik zie niet waarom je hier tientalle euro's aan moet verslinden :')
Maar ook echt staan?
pi_163210370
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:09 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Maar ook echt staan?
Ik sta 8 uur op een dag ja, en intensief lopen. Ik vind ze fijner lopen dan van die skeere werkschoenen met stalen neus in ieder geval.
pi_163210399
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:10 schreef Xetran het volgende:

[..]

Ik sta 8 uur op een dag ja, en intensief lopen. Ik vind ze fijner lopen dan van die skeere werkschoenen met stalen neus in ieder geval.
Ok top misschien moet ik die ook maar eens gaan passen dan, al lijken me die Under armour ook wel wat, zolen zien er steviger uit.
pi_163210938
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:10 schreef Xetran het volgende:

[..]

Die categorie heb je helemaal niet nodig in een winkel, vaak zijn ze verplicht als er heftrucks ed rijden, maar dan mag de werkgever betalen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  woensdag 22 juni 2016 @ 12:00:20 #13
445631 DeBlauweKrokodil
DeBlauweKrokodil
pi_163211422
quote:
7s.gif Op woensdag 22 juni 2016 11:07 schreef Xetran het volgende:
Voor de meeste mensen is dat idd prima, maar heb je last van hielspoor bv zijn vans echt killing.

@ts geen idee welk type ik heb maar alle modellen staan goed beschreven op de website.
pi_163222010
Inlegzooltjes doen ook wonderen.

Ik heb van die blauw met rode die kosten een tientje en verkopen ze in de meeste schoenenwinkels

die passen zich aan aan je voet en zitten echt mega chill
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163225865
adidas ultraboost

slotje
pi_163226350
Als je af1 chill vond zou ik lunar force 1 proberen. Is hetzelfde model als de air force 1 maar dan met lunar zool wat een stuk fijner en lichter is
Faka G
pi_163287887
Ik loop zelf op adidas, maar vroeger toen ik werkte in een winkel, droeg ik Ecco. Niet de mooiste schoenen, maar ze hebben wel basic zwarte sneakers. Je kan evt ook zooltjes overwegen, schijnt ook goed te helpen!
~ Bonito La Risa ~
pi_163289904
Het moet bij je stijl en de winkel passen, maar als ik lang moet staan trek ik mijn doctor Martens aan. Timberlands zijn ook perfect. Beide zijn er in een sneaker model.
De stevige zool en voorgevormd voetbed maken het heel fijn om lang op te lopen.
pi_163290116
Van die zuster klompen. Die zijn gemaakt om de hele dag te staan/ lopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')