quote:
Bijna iedentiek ja, zelfde merk ook (die van Xiaomi is samenwerking met Ninebot omdat Xiaomi een grote investering deed in Ninebot). Hier inmiddels 700+ Km op de teller staanquote:Op vrijdag 1 juli 2016 20:07 schreef dodge_911 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Is dit niet die Segway van Xiaomi indertijd?
Had gewoon pech dusquote:Op vrijdag 1 juli 2016 18:31 schreef julius123 het volgende:
[..]
ik heb em ook sinds gisteren binnen, kwaliteit is prima zo te zin en voelen
enige vervelende is dat die 2 openingen heeft. maar daar kan een stukje ducttape wel wat aan doen denk ik:)
Altijd zo, heb je net iets gekocht, heeft een ander het weer goedkoperquote:Op dinsdag 28 juni 2016 12:57 schreef dodge_911 het volgende:
Leuk nieuws voor de metertjesfreaks : de ZKETech EDB USB is nu ook te verkrijgen bij Banggood :
http://www.banggood.com/E(...)ester-p-1064036.html
Prijs is mooi, ik heb er een dikke maand geleden ¤20,51 voor betaald op AE.
Update over mijn EBD-USB+ van eBay : ik krijg 'n nieuwe opgestuurd, hopelijk zonder kortsluiting in de micro-usb poort
Deze http://s.aliexpress.com/YrAJRBbq ?quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:08 schreef Musta het volgende:
Een vraagje, worden die hoesjes voor de xiaomi 5000 nog verkocht? De stoffen versie dan. In een ver verleden had ik ze ooit besteld, maar kan ze nu niet meer vinden. Alleen maar een siliconen hoesje
Hey yes thanks, kon ze op banggood niet meer bestellen zag ik. Maar wat zijn ze duur gewroden zeg.quote:Op zaterdag 2 juli 2016 20:23 schreef Halldor het volgende:
[..]
Deze http://s.aliexpress.com/YrAJRBbq ?
Probeer 'm hier in China (Shanghai) al weken te krijgen via officiële kanalen maar is gewoonweg niet te doen. Elke dag om 10:00 is er flash sale, maar daar heb je nooit geluk en in de shop is hij ook telkens uitverkochtquote:Op vrijdag 1 juli 2016 11:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
Zojuist de Mi-Band 2 binnen gekregen, precies wat ik zocht!
Ik had de oude versie 1 al en later heb ik nog 'n Vidonn X6 gekocht. Allebei net niet wat ik wilde, ik zocht 'n combi van beiden. De functionaliteit van de Vidonn en de "geliktheid" van de Mi-Band.De Mi-Band 2 lijkt daarmee aan de verwachtingen te voldoen. Qua app ziet 't er zoals we van Xiaomi gewend zijn gewoon goed uit, daar bleef de Vidonn in achter.
Helaas wel 'n stofvanger, maar dat betekent dat ik gewoon wat vaker aan 't bandje kom
Hum.. volgens de online gevonden instructie moest ik 'm (powered) naast m'n routertje leggen en zou hij automatisch de settings overnemen, maar no go hoor. Ik heb dus maar de mi home app geïnstalleerd en hem zo geconfigureerd. HIj doet het prima, maar heb hem momenteel niet in gebruik. Ik denk dat ik hem alleen in ga zetten op zonnige dagen om wifi-bereik achter in m'n tuin te krijgen. Voor die 5 euro nog wat is het niet boeiend hem écht nodig te hebben.quote:Op zondag 3 juli 2016 12:06 schreef Dromer het volgende:
Xiaomi amplifier binnen een weekje al binnen. Eén dezer dagen even testen met m'n Xiaomi mini routertje.
[ afbeelding ]
Ik verklaarde mezelf voor gek toen ik 'm in de pre-order bestelde voor 'n 30,- Maar als ik nu zie dat 'ie nog steeds slecht te verkrijgen is en de restock datum steeds opschuift heb ik m'n aankoop kunnen verantwoorden voor mezelfquote:Op zondag 3 juli 2016 05:18 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Probeer 'm hier in China (Shanghai) al weken te krijgen via officiële kanalen maar is gewoonweg niet te doen. Elke dag om 10:00 is er flash sale, maar daar heb je nooit geluk en in de shop is hij ook telkens uitverkocht
Moest je dat ding niet in je routertje pluggen? Ik hoop 'm komende week ook binnen te krijgen, kan ik 'm hier ook voor in de tuin gaan uittestenquote:Op zondag 3 juli 2016 19:45 schreef Dromer het volgende:
[..]
Hum.. volgens de online gevonden instructie moest ik 'm (powered) naast m'n routertje leggen en zou hij automatisch de settings overnemen, maar no go hoor. Ik heb dus maar de mi home app geïnstalleerd en hem zo geconfigureerd. HIj doet het prima, maar heb hem momenteel niet in gebruik. Ik denk dat ik hem alleen in ga zetten op zonnige dagen om wifi-bereik achter in m'n tuin te krijgen. Voor die 5 euro nog wat is het niet boeiend hem écht nodig te hebben.
Dat ie alleen een usb-aansluiting heeft, heeft het voordeel dat ik hem in een powerbankje kan steken en 'm dus overal neer kan zetten.
Ja, maar bij de mini/youth versie zou ernaast liggen ook goed zijn, want die heeft geen usb-port. Netjes in een powerbank gestoken en erbij gelegd, maar alleen oranje ledje. Dus maar gesolved met de app.quote:Op zondag 3 juli 2016 19:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
Moest je dat ding niet in je routertje pluggen? Ik hoop 'm komende week ook binnen te krijgen, kan ik 'm hier ook voor in de tuin gaan uittesten
Vrijdag binnengekregen. Als ik nu niet genoeg accessoires hebquote:Op woensdag 29 juni 2016 13:37 schreef Iemand91 het volgende:
Misschien een tip; deze set Gopro accessoires is - vanwege een promotie - nu maar ¤18.99.
[ afbeelding ]
Hoe test je die nu? Aangesloten op je tablet met speciale software?quote:
Hehe, plastic ook nog een beetje van redelijke kwaliteit?quote:Op zondag 3 juli 2016 20:55 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Vrijdag binnengekregen. Als ik nu niet genoeg accessoires heb![]()
Oh, en hoe ze het ooit in die case hebben gekregen...na de accessoires bekeken te hebben probeerde ik het terug te stoppen; onmogelijk.
Nope, YZXStudio meter met BT en BlueTerm op de tablet om de boel te loggen in 'n CSV, die ik met wat excel-magic omzet naar grafieken.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hoe test je die nu? Aangesloten op je tablet met speciale software?
[..]
Hehe, plastic ook nog een beetje van redelijke kwaliteit?
Hoeveel wil je uitgeven en hoe groot moet hij zijn?quote:Op zondag 3 juli 2016 21:42 schreef psycoxl het volgende:
Heeft er iemand een goede tip voor een goedkope tablet om filmpjes mee af te spelen voor de Kids.
Van die ZKE zou ik graag zo'n leuke totaallijn willen zien (Wh/mAh) maar daar moet ik inderdaad ook maar eens mee prutsenquote:Op zondag 3 juli 2016 22:07 schreef dodge_911 het volgende:
[..]
Nope, YZXStudio meter met BT en BlueTerm op de tablet om de boel te loggen in 'n CSV, die ik met wel excel-magic omzet naar grafieken.
Moet me nog 'n keer verdiepen hoe met de data van de ZKETech meter om te gaan, die spuugt 't wat anders uit, maar zou met wat excel-magic ook gewoon dezelfde grafieken moeten opleveren.
Qua formules en dergelijke had ik wel wat aan deze post : http://budgetlightforum.com/comment/927574#comment-927574quote:Op zondag 3 juli 2016 22:12 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Van die ZKE zou ik graag zo'n leuke totaallijn willen zien (Wh/mAh) maar daar moet ik inderdaad ook maar eens mee prutsen![]()
Tja, van dat standaard spul. Ik zou het i.i.g. niet strakker aandraaien dan nodig; en daar heb ik juist wel de neiging toe.quote:Op zondag 3 juli 2016 21:20 schreef RobertNL het volgende:
Hehe, plastic ook nog een beetje van redelijke kwaliteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |