http://www.telegraaf.nl/b(...)huwelijksreis__.htmlquote:PUNTA CANA - Twee jonge Nederlanders zijn gisteren tijdens hun huwelijksreis onder mysterieuze omstandigheden overleden in de Dominicaanse Republiek.
Het echtpaar had een huwelijksreis geboekt naar een luxe resort in Punta Cana. „Ze hebben een reguliere dagexcursie naar een natuurgebied gemaakt samen met tal van andere toeristen. Toen we weer terug waren in het hotel werden ze beiden niet goed. Ze zijn met spoed naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis gebracht, waar ze zijn overleden. Naar de doodsoorzaak wordt nog gezocht”, aldus gisteravond de woordvoerster van TUI.
Er is mogelijk sprake van voedselvergiftiging, maar dat kon gisteravond niet worden bevestigd door de touroperator. „Het vreemde is dat andere mensen op die excursie geen klachten hebben, voor zover we nu weten.”
De familie van het paar is inmiddels ingelicht. De lichamen van de twee zijn nog in een ziekenhuis op het eiland. Politie en justitie zijn bezig met een onderzoek. Het ministerie van Buitenlandse Zaken zegt van reisorganisatie TUI de bevestiging te hebben gekregen over het vakantiedrama. Hun overlijden was gisteravond laat nog niet officieel bekendgemaakt door de lokale autoriteiten, maar dat zou snel volgen, aldus een woordvoerster van het ministerie.
Ik denk het niet, de oorzaak zal liggen in handelen van het echtpaar zelf, in welke vorm dan ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:10 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Ik kan er wel meer van maken: die familie heeft een flinke som zwijggeld gekregen. Deze zaak stinkt.
Dan zou dit toch juist gemeld moeten worden om andere toeristen te waarschuwen. Als de familie het wenst te verzwijgen dan denk idd aan drugs oid.quote:Op woensdag 22 juni 2016 08:00 schreef -AMG- het volgende:
Mijn bron op de dominicaanse wist te vertellen dat deze mensen kreeft hebben gegeten terwijl het daar nu geen seizoen voor is. Waarschijnlijk zijn de kreeften van deze 2 dood ingevroren en vervolgens geserveerd. De andere gasten hadden of iets anders besteld of hun kreeft was op de juiste manier behandeld voor het invriezen.
M'n bron kent dit restaurant goed en is betrouwbaar maar ik wacht het ook even af. Het is iig wat er op de enclave is gezegd tegen de bewoners.quote:Op woensdag 22 juni 2016 08:13 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dan zou dit toch juist gemeld moeten worden om andere toeristen te waarschuwen. Als de familie het wenst te verzwijgen dan denk idd aan drugs oid.
Als dat zo is met die kreeften, klaag je zo'n hotel toch meteen aan? Dat is toch vreselijk? Of ben ik dan gek?quote:Op woensdag 22 juni 2016 08:13 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Dan zou dit toch juist gemeld moeten worden om andere toeristen te waarschuwen. Als de familie het wenst te verzwijgen dan denk idd aan drugs oid.
Welnee, overdosis coke ofzo.quote:Op woensdag 22 juni 2016 08:55 schreef NoXia het volgende:
Dus waarschijnlijk een crimes passionelles?
Anders zou het al lang breed uigelicht zijn in de media en de DR zou dan helemaal zwart gemaakt worden.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:21 schreef alopio het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Er kunnen wel 1001 redenen zijn van de familie om het niet openbaar te maken. En waarom zouden ze dat moeten? Zodat wij dat weten?
Maar goed, laten wij ze lekker afschilderen als druggebruikers, ook leuk voor nabestaanden om dat te horen. Terwijl ze misschien nog nooit van hun leven drugs hebben gebruikt.
Altijd fijn mensen die zo snel een oordeel heb en en gelijk al weten hoe het zit maar in feite er geen ene reet vanaf weten
Of ze willen de lichamen eerst zonder problemen naar NL zien te krijgen en laten hier dan nog een autopsie uitvoeren.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:19 schreef NoXia het volgende:
[..]
Tja, dan moeten ze gewoon lekker open kaart spelen. Eigen schuld.
Dan kunnen zij toch een verklaring naar buiten gooien dat ze een second opinion in Nederland willen?quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze willen de lichamen eerst zonder problemen naar NL zien te krijgen en laten hier dan nog een autopsie uitvoeren.
Ik zou er ook geen vertrouwen in hebben als ik wist dat mijn kind naar die kliniek gestuurd was.
Maar goed, fijn om te lezen dat een autopsie in de Dominicaanse Republiek hier zo hoog aangeschreven is, dat je dat dan maar gelijk bekend zou moeten maken, en dat het "je eigen schuld is" als mensen allerlei nonsens gaan roepen omdat je die uitslag maar bekend had moeten maken.
Hoe krijg je een overdosis coke naar binnen. van 1 is het misschien nog te begrijpen, maar beide?quote:
Ook goed, vervuilde drugs.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:54 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoe krijg je een overdosis coke naar binnen. van 1 is het misschien nog te begrijpen, maar beide?
Als het drugs is dan vervuilde drugs.
Geen eigen schuld. Gewoon dikke pech. Al zou de doodsoorzaak wel bekend worden, dan nog heb je mensen die allerlei nonsens op internet gaan neerzetten.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of ze willen de lichamen eerst zonder problemen naar NL zien te krijgen en laten hier dan nog een autopsie uitvoeren.
Ik zou er ook geen vertrouwen in hebben als ik wist dat mijn kind naar die kliniek gestuurd was.
Maar goed, fijn om te lezen dat een autopsie in de Dominicaanse Republiek hier zo hoog aangeschreven is, dat je dat dan maar gelijk bekend zou moeten maken, en dat het "je eigen schuld is" als mensen allerlei nonsens gaan roepen omdat je die uitslag maar bekend had moeten maken.
Op een gegeven moment verbaast het je toch niet meer? Dit is een gevolg van het feit dat het internet voor iedereen open is.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:02 schreef Lavenderr het volgende:
Het verbaast me steeds weer dat er mensen zijn die op hoge toon éisen dat er openheid van zaken gegeven wordt. De onbeschaamdheid.
Eigenlijk is het meer het feit dat men denkt er recht op te hebben wat me verbaast.quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op een gegeven moment verbaast het je toch niet meer? Dit is een gevolg van het feit dat het internet voor iedereen open is.
Wie denkt dat?quote:Op woensdag 22 juni 2016 10:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eigenlijk is het meer het feit dat men denkt er recht op te hebben wat me verbaast.
Je durft er bijna niet dood van te gaan op vakantiequote:Op woensdag 22 juni 2016 10:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eigenlijk is het meer het feit dat men denkt er recht op te hebben wat me verbaast.
Lees maar terug. Sommigen zijn heilig verontwaardigd dat er niets nieuws meer naar buiten komt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |