abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_163206914
quote:
PUNTA CANA - Twee jonge Nederlanders zijn gisteren tijdens hun huwelijksreis onder mysterieuze omstandigheden overleden in de Dominicaanse Republiek.

Het echtpaar had een huwelijksreis geboekt naar een luxe resort in Punta Cana. „Ze hebben een reguliere dagexcursie naar een natuurgebied gemaakt samen met tal van andere toeristen. Toen we weer terug waren in het hotel werden ze beiden niet goed. Ze zijn met spoed naar het dichtstbijzijnde ziekenhuis gebracht, waar ze zijn overleden. Naar de doodsoorzaak wordt nog gezocht”, aldus gisteravond de woordvoerster van TUI.

Er is mogelijk sprake van voedselvergiftiging, maar dat kon gisteravond niet worden bevestigd door de touroperator. „Het vreemde is dat andere mensen op die excursie geen klachten hebben, voor zover we nu weten.”

De familie van het paar is inmiddels ingelicht. De lichamen van de twee zijn nog in een ziekenhuis op het eiland. Politie en justitie zijn bezig met een onderzoek. Het ministerie van Buitenlandse Zaken zegt van reisorganisatie TUI de bevestiging te hebben gekregen over het vakantiedrama. Hun overlijden was gisteravond laat nog niet officieel bekendgemaakt door de lokale autoriteiten, maar dat zou snel volgen, aldus een woordvoerster van het ministerie.
http://www.telegraaf.nl/b(...)huwelijksreis__.html

Update:

Forensisch experts in de Dominicaanse Republiek hebben de lichamen onderzocht van het Nederlandse echtpaar dat onder raadselachtige omstandigheden overleed. Jeroen Venema (31) en Michou de Graaf (28) uit Voorburg stierven op hun huwelijksreis.

Nog steeds is niet duidelijk wat de oorzaak van hun dood is. De uitkomst van het onderzoek kan nog een paar dagen op zich laten wachten. Inmiddels is de familie van het echtpaar op het Caribische eiland aangekomen, meldt het ministerie van Buitenlandse Zaken. Ambassademedewerkers staan de familie bij.

Jeroen en Michou waren volgens reisorganisatie TUI de hele dag op excursie geweest naar een natuurgebied. Terug in het hotel werd Michou 's nachts niet lekker. Ze werd 's morgens naar een privékliniek gebracht, waar ze kort daarna overleed. Kort daarna werd Jeroen ziek. Ook hij overleed heel snel. De lokale politie denkt dat voedselvergiftiging de oorzaak is, maar dat moet nog worden uitgelezen. (Bron RTL4 Nieuws).
http://voorburgsdagblad.nl/lichamen-jeroen-en-michou-onderzocht/

__

Raadsel

Ook alarmcentrale SOS, die namens verzekeraars bijstand verleent, wil geen enkele informatie geven. ,,Dat mogen we niet. Het ligt bij de familie." Daarmee is de doodsoorzaak van de Venema's nog steeds een raadsel.

Een acute voedselvergiftiging of een gezamenlijke allergie sluiten artsen 'statistisch' zo goed als uit. ,,Niemand anders in deze excursiegroep van 40 mensen is ziek geworden. We hebben het hotel en de excursie nagetrokken en zijn niks tegengekomen dat niet deugde", stelt de TUI-woordvoerster.

Lijkschouwing

Wat Jeroen en Michou is overkomen, blijft voor buitenstaanders gissen. Foute drugs, een medische blunder, een misdrijf, aanraking met gif of toch verkeerd eten, alles is een optie, zolang de resultaten van de lijkschouwing geheim blijven, zoals hun familie voorlopig verkiest. ,,Dat moeten we respecteren", vindt TUI.

http://www.telegraaf.nl/b(...)spaar_raadsel__.html
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_163206958
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 22:10 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

Ik kan er wel meer van maken: die familie heeft een flinke som zwijggeld gekregen. Deze zaak stinkt.
Ik denk het niet, de oorzaak zal liggen in handelen van het echtpaar zelf, in welke vorm dan ook.

Dat de twee zouden omkomen vanwege voedselvergiftiging als enigen terwijl zgn 50 % van de andere gasten ook zien was, was al onzin.
Daarnaast, indien de oorzaak gezocht moet worden in het handelen van derden dan zou de familie echt alles aan de grote klok willen hangen, volkomen onacceptabel een jong pas getrouwd stel op huwelijksreis, en dan de familie die er het zwijgen toe zou doen in zo'n geval, nee, zelfs indien er geld geboden werd.

Maar wat er gebeurd is komt toch wel naar buiten, er hangt nu een sfeer van wantrouwen rond het vakantie gebied en ook voor Tui is dit soort zaken ongunstig, dus binnenkort heeft de bron van het Voorburgsdagblad wel een berichtje voor wie het interesseert, imo.
pi_163206998
Iemand een samenvattingkje?
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_163207007
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 02:25 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Iemand een samenvattingkje?
Jong echtpaar sterft op huwelijksreis

Graag gedaan jongen
pi_163207632
Dikke kans dat ze een overdosis drugs hebben genomen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_163207655
Rip

Best romantisch tho
pi_163207692
Mijn bron op de dominicaanse wist te vertellen dat deze mensen kreeft hebben gegeten terwijl het daar nu geen seizoen voor is. Waarschijnlijk zijn de kreeften van deze 2 dood ingevroren en vervolgens geserveerd. De andere gasten hadden of iets anders besteld of hun kreeft was op de juiste manier behandeld voor het invriezen.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
  woensdag 22 juni 2016 @ 08:13:15 #8
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_163207768
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2016 08:00 schreef -AMG- het volgende:
Mijn bron op de dominicaanse wist te vertellen dat deze mensen kreeft hebben gegeten terwijl het daar nu geen seizoen voor is. Waarschijnlijk zijn de kreeften van deze 2 dood ingevroren en vervolgens geserveerd. De andere gasten hadden of iets anders besteld of hun kreeft was op de juiste manier behandeld voor het invriezen.
Dan zou dit toch juist gemeld moeten worden om andere toeristen te waarschuwen. Als de familie het wenst te verzwijgen dan denk idd aan drugs oid.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_163207914
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 08:13 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Dan zou dit toch juist gemeld moeten worden om andere toeristen te waarschuwen. Als de familie het wenst te verzwijgen dan denk idd aan drugs oid.
M'n bron kent dit restaurant goed en is betrouwbaar maar ik wacht het ook even af. Het is iig wat er op de enclave is gezegd tegen de bewoners.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_163208019
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 08:13 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Als dat zo is met die kreeften, klaag je zo'n hotel toch meteen aan? Dat is toch vreselijk? Of ben ik dan gek?
pi_163208172
Blijft een bizar verhaal en met de huidige informatie neig ik wel steeds meer naar drugsgebruik oid ipv. voedselvergiftiging.

Hoop dat het nog wel bekend wordt, want het is voor reizigers die die kant op gaan ook wel goed om te weten waar ze dus extra op moeten letten.
pi_163208265
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2016 08:55 schreef NoXia het volgende:
Dus waarschijnlijk een crimes passionelles?

Welnee, overdosis coke ofzo.

[ Bericht 9% gewijzigd door Frutsel op 23-06-2016 11:34:44 ]
  woensdag 22 juni 2016 @ 09:18:37 #13
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_163208358
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 juni 2016 23:21 schreef alopio het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou? Er kunnen wel 1001 redenen zijn van de familie om het niet openbaar te maken. En waarom zouden ze dat moeten? Zodat wij dat weten?

Maar goed, laten wij ze lekker afschilderen als druggebruikers, ook leuk voor nabestaanden om dat te horen. Terwijl ze misschien nog nooit van hun leven drugs hebben gebruikt.

Altijd fijn mensen die zo snel een oordeel heb en en gelijk al weten hoe het zit maar in feite er geen ene reet vanaf weten
Anders zou het al lang breed uigelicht zijn in de media en de DR zou dan helemaal zwart gemaakt worden.
  woensdag 22 juni 2016 @ 09:33:49 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163208611
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:19 schreef NoXia het volgende:

[..]

Tja, dan moeten ze gewoon lekker open kaart spelen. Eigen schuld.
Of ze willen de lichamen eerst zonder problemen naar NL zien te krijgen en laten hier dan nog een autopsie uitvoeren.
Ik zou er ook geen vertrouwen in hebben als ik wist dat mijn kind naar die kliniek gestuurd was.

Maar goed, fijn om te lezen dat een autopsie in de Dominicaanse Republiek hier zo hoog aangeschreven is, dat je dat dan maar gelijk bekend zou moeten maken, en dat het "je eigen schuld is" als mensen allerlei nonsens gaan roepen omdat je die uitslag maar bekend had moeten maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 22 juni 2016 @ 09:53:25 #15
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_163208958
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Of ze willen de lichamen eerst zonder problemen naar NL zien te krijgen en laten hier dan nog een autopsie uitvoeren.
Ik zou er ook geen vertrouwen in hebben als ik wist dat mijn kind naar die kliniek gestuurd was.

Maar goed, fijn om te lezen dat een autopsie in de Dominicaanse Republiek hier zo hoog aangeschreven is, dat je dat dan maar gelijk bekend zou moeten maken, en dat het "je eigen schuld is" als mensen allerlei nonsens gaan roepen omdat je die uitslag maar bekend had moeten maken.
Dan kunnen zij toch een verklaring naar buiten gooien dat ze een second opinion in Nederland willen?
pi_163208968
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:11 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Welnee, overdosis coke ofzo.
Hoe krijg je een overdosis coke naar binnen. van 1 is het misschien nog te begrijpen, maar beide?
Als het drugs is dan vervuilde drugs.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_163208994
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:54 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Hoe krijg je een overdosis coke naar binnen. van 1 is het misschien nog te begrijpen, maar beide?
Als het drugs is dan vervuilde drugs.
Ook goed, vervuilde drugs.
  Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 10:02:08 #18
249559 crew  Lavenderr
pi_163209133
Het verbaast me steeds weer dat er mensen zijn die op hoge toon éisen dat er openheid van zaken gegeven wordt. De onbeschaamdheid.
pi_163209274
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 09:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Geen eigen schuld. Gewoon dikke pech. Al zou de doodsoorzaak wel bekend worden, dan nog heb je mensen die allerlei nonsens op internet gaan neerzetten.
pi_163209321
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:02 schreef Lavenderr het volgende:
Het verbaast me steeds weer dat er mensen zijn die op hoge toon éisen dat er openheid van zaken gegeven wordt. De onbeschaamdheid.
Op een gegeven moment verbaast het je toch niet meer? Dit is een gevolg van het feit dat het internet voor iedereen open is.
  Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 10:21:31 #21
249559 crew  Lavenderr
pi_163209526
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:11 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Op een gegeven moment verbaast het je toch niet meer? Dit is een gevolg van het feit dat het internet voor iedereen open is.
Eigenlijk is het meer het feit dat men denkt er recht op te hebben wat me verbaast.
pi_163209608
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Eigenlijk is het meer het feit dat men denkt er recht op te hebben wat me verbaast.
Wie denkt dat?
pi_163209629
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je durft er bijna niet dood van te gaan op vakantie :N

[ Bericht % gewijzigd door Frutsel op 23-06-2016 11:36:09 ]
  Moderator woensdag 22 juni 2016 @ 10:29:46 #24
249559 crew  Lavenderr
pi_163209679
quote:
11s.gif Op woensdag 22 juni 2016 10:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wie denkt dat?
Lees maar terug. Sommigen zijn heilig verontwaardigd dat er niets nieuws meer naar buiten komt.
  woensdag 22 juni 2016 @ 10:29:55 #25
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_163209681
Het lijkt me overigens wel nuttig om te weten of het wel veilig is om kreeft te gaan eten daarzo. Niet dat ik het van plan ben.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')