Seks of drugs een idee?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik pis over wie ik heen wil pissen ;s
[..]
Ik weet niet hoe
Je lokt het wel telkens uit hequote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:04 schreef Vermon het volgende:
[..]
Heb je deze verknipte snol weer die mij dood wenst
Wens je niet dood hoor, dat gebeurt uiteindelijk toch welquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:04 schreef Vermon het volgende:
[..]
Soms heb je van die users die moet je gewoon mes in de oog steken, begraven en dan op graf pissen als de bitch die hij wasquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:04 schreef Zosk het volgende:
Probeer ik een keer aardig te doen is het weer niet goed.
Ja maar ik plas zittend.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Soms heb je van die users die moet je gewoon mes in de oog steken, begraven en dan op graf pissen als de bitch die hij was
Au au au! Wat een gemene meid ben jij!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wens je niet dood hoor, dat gebeurt uiteindelijk toch wel
terecht welquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:04 schreef Vermon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Soms heb je van die users die moet je gewoon mes in de oog steken, begraven en dan op graf pissen als de bitch die hij was
hi schatquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt he, beter gewoon 1 uur s nachts
Weet wat de tekenen zijn van een hersenbloedingquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:06 schreef Vermon het volgende:
[..]
Au au au! Wat een gemene meid ben jij!
Zal ik doen, goed alternatief.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ow, dan moet je gewoon zijn knuffel afpakken
Hoi snoes :$quote:
Voor seks moet ik de deur uit en regelen, dus neequote:
Toch wel een dikke 8. Ik verbaasde mij erover dat er mensen zijn die de hele dag actief zijn in deze chat. En dan ook nog constant over triviale zaken praten en gelijk users die hier komen gaan beledigen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe hoog waardeer je je eigen leven eigenlijk Vermon? Nu je hier aandacht komt zoeken
chatquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:08 schreef Vermon het volgende:
[..]
Toch wel een dikke 8. Ik verbaasde mij erover dat er mensen zijn die de hele dag actief zijn in deze chat. En dan ook nog constant over triviale zaken praten en gelijk users die hier komen gaan beledigen.
Ik kom hier aandacht zoeken omdat ik eigenlijk tentamens moet leren.
ja, vond gewoon schattig. Het hele woord chatten zie je nooit meer tochquote:
Dat doen wel meer mensen hier.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:08 schreef Vermon het volgende:
[..]
Toch wel een dikke 8. Ik verbaasde mij erover dat er mensen zijn die de hele dag actief zijn in deze chat. En dan ook nog constant over triviale zaken praten en gelijk users die hier komen gaan beledigen.
Overal beetje kip halenquote:
echt nobody caresquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:08 schreef Vermon het volgende:
[..]
heb je een cam :$quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, vond gewoon schattig. Het hele woord chatten zie je nooit meer toch
oke maar mocht je ondersteuning willen, dm staat openquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor seks moet ik de deur uit en regelen, dus nee
Voor drugs ook, plus momenteel geen goeie optie :$
Ik kwijn wel weg in een hoekje
Doe gewoon normaal als iemand je wat vraagt en ga niet zo verontwaardigd zitten doen dat iedereen je nu al een mongool vindtquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:08 schreef Vermon het volgende:
[..]
Verslavingsgevoelige mensen hierquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:09 schreef deadprez het volgende:
Wat is dat toch met users die het hier allemaal maar kut vinden maar toch blijven posten
Idd wat doe ik hier nog :squote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:09 schreef deadprez het volgende:
Wat is dat toch met users die het hier allemaal maar kut vinden maar toch blijven posten
Wat is dat toch met users die anderen constant beledigenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:09 schreef deadprez het volgende:
De rest van mijn leven is nog kutter :squote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:09 schreef deadprez het volgende:
als jij mensen in hun waarde laat laten zij jou misschien ook wel in je waardequote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:08 schreef Vermon het volgende:
[..]
zelfde reden dat mensen into bdsm zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:09 schreef deadprez het volgende:
Eh ja best welquote:
Liefquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:10 schreef Drug het volgende:
[..]
oke maar mocht je ondersteuning willen, dm staat open
Dat betwijfel ik hier maar proberen waard.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als jij mensen in hun waarde laat laten zij jou misschien ook wel in je waarde
Weeniequote:
wat lul jijquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfde reden dat mensen into bdsm zijn
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:11 schreef Vermon het volgende:
[..]
voeg me toe op msn: badboyx95@hotmail.com
Ik heb nog gehaktballetjes en aardappels en groenten uit de ovenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:11 schreef Drug het volgende:
Ugh ik moet eten maken. Fuck it ga gwn wierie klappen en uc3 uitspelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |