Heb geen spettersquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maak je na de tijd ook alles droog met handdoek?
Alles bij elkaar weet je best veel.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Helemaal niet, beetje bij beetje losse informatie eruit trekken af en toe, lospeuterende leer ik je beetje bij beetje kennen
Stom werkquote:
Verkopen en alles wat er bij komt kijken. Orders verwerken, klachten, vragen, projectjes, et cetera.quote:
Goed salaris?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Verkopen en alles wat er bij komt kijken. Orders verwerken, klachten, vragen, projectjes, et cetera.
Gelukkig is eindelijk de fax overleden (een maandje geleden)
Jij weet meer van mij dan ik van jouquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weet ik meer van jou of jij van mij?
Leuk, leuk denk ikquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Verkopen en alles wat er bij komt kijken. Orders verwerken, klachten, vragen, projectjes, et cetera.
Gelukkig is eindelijk de fax overleden (een maandje geleden)
Wat ik weet van jou is waar je woont welke opleiding je doet en waar je die doet. Dat ik je geen melk mag geven en dat je waarschijnlijk kinderen wil later. Meer niet.quote:
Hoe oud?quote:
Ooooh jij let helemaal niet opquote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:01 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wat ik weet van jou is waar je woont welke opleiding je doet en waar je die doet. Dat ik je geen melk mag geven en dat je waarschijnlijk kinderen wil later. Meer niet.
ow lekker, nog een groen blaadjequote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Laten we het zo zeggen, ik ben klasgenoot van Fylax.
Dat is nogal jong..quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Met een half 9 tot 5 Job?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:02 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |