Nee mja. Eerst maar eens tijdje gaan werken als ik weer baan hebquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:34 schreef Vidura het volgende:
[..]
Alsof alleen de rijken reisjes kunnen maken
waar kan ik tekenenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan kunnen we in (bijna) dezelfde timezone appen
Mooiquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:35 schreef Vidura het volgende:
[..]
ja misschien moet ik weekendje langskomen
van jouquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van wat JC? Ik ben het alweer vergeten eigenlijk.
kut van je solli pikquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee mja. Eerst maar eens tijdje gaan werken als ik weer baan heb
Toch niet aangenomen?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee mja. Eerst maar eens tijdje gaan werken als ik weer baan heb
Ja, waren gewoon aan het trollenquote:
sowieso wedstrijdje houden wie snelst cameltje op kan rokenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik denk dat Ets en ik het PRIMA in real kunnen vinden
Beide verknipt
Vreemdquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, waren gewoon aan het trollenEerst aan telefoon en op kantoor alles positief en vul je beschikbaarheid maar alvast in
1,5 week later: Ja we twijfelen toch dus ja, doei
Uh oke
jij en jancees zou wel droomkoppel zijnquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja weet ik veelIk zal wel wat voor je fixen.
walgelijkquote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Flips moet boys vergeten.
Gewoon lieve meid scoren.
Jaquote:
Misschien hadden ze je FOK! account gevonden bij de HR.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaging nergens over. Was ook voicemail dus heb ze niet teruggebeld, stik er lekker in
Zou ik ook niet doen.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaging nergens over. Was ook voicemail dus heb ze niet teruggebeld, stik er lekker in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |