dat vermoedde ik al, maar was bang dat ik iets over het hoofd had gezienquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 21:07 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik zagWel ongeveer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in het castlijstje van volgende week staan.
Iemand een idee wat ze gaan doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The show must go on
En daarom ook geen verhaal over Nymeria die een hele wolventroep heeft verzameld.quote:
Ik denk dat Tywin ook wel ergens in de richting van psychopaat/sociopaat te plaatsen is. Hij heeft de eerste liefde van zijn zoon door een hele stoet soldaten laten verkrachten voor zijn ogen. Dan ben je niet helemaal goed wijs. Of de oorzaak nou nurture of nature is verandert daar weinig aan volgens mij. Er zijn wel meer mensen geknapt door dingen die hun overkomen zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:03 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat hij zo groot gebracht is, hij weet niet beter, vind dat het bij zijn familie hoort.. dat maakt hem niet gestoord vind ik.. dan was Tywin ook gestoord.. en in zekere zin bobby b ook..
Ik denk dat Tywin ook wel ergens in de richting van psychopaat/sociopaat te plaatsen is. Hij heeft de eerste liefde van zijn zoon door een hele stoet soldaten laten verkrachten voor zijn ogen. Dan ben je niet helemaal goed wijs. Of de oorzaak nou nurture of nature is verandert daar weinig aan volgens mij. Er zijn wel meer mensen geknapt door dingen die hun overkomen zijn.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:03 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik bedoel dus dat hij zo groot gebracht is, hij weet niet beter, vind dat het bij zijn familie hoort.. dat maakt hem niet gestoord vind ik.. dan was Tywin ook gestoord.. en in zekere zin bobby b ook..
Iemand verkrachten onder het hangende lijk van haar geliefde is voor mij al genoeg informatie.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 17:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Het was nog niet zo zeer wat hij met zijn moeder heeft gedaan, maar vooral de kille toon in zijn stem toen hij dat aan Ramsay vertelde. Die scene is me altijd bij gebleven.
Die man was duidelijk gestoord.
Ja zwaar ziek, en daarna er over denken om haar een paar zweepslagen te geven, en om haar kind in de rivier te gooien (wat achteraf gezien toch een geweldig idee was, maarja).quote:Op woensdag 22 juni 2016 00:17 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Iemand verkrachten onder het hangende lijk van haar geliefde is voor mij al genoeg informatie.
Roose Bolton had een geniale stem jaquote:Op woensdag 22 juni 2016 00:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ja zwaar ziek, en daarna er over denken om haar een paar zweepslagen te geven, en om haar kind in de rivier te gooien (wat achteraf gezien toch een geweldig idee was, maarja).
Roose Bolton vond ik veel enger dan Ramsay. Ramsay deed misschien meer fucked up dingen, maar er is iets aan Roose waar mijn haren overeind van gaan staan. Zijn stem, manier van praten, en dan altijd dat rustige, koude wat hij in zich heeft... brrrr.
Dat had eerder moeten gebeuren, door Stannisquote:Op woensdag 22 juni 2016 01:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Roose Bolton had een geniale stem jazo heerlijk kil en creepy.
Jammer dat House Bolton uitgestorven is
had ook niet anders verwacht!quote:Op woensdag 22 juni 2016 02:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
bedankt, ook wij hebben de aflevering gekeken
Was het niet realistisch genoeg voor je?quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:33 schreef TheJanitor het volgende:
Wat een belachelijk slechte episode helaas.
Was wat kritiek vanuit de feministische hoek. Daar is wat aan gedaan.quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:41 schreef avotar het volgende:
Interessant hoe overal vrouwen gepositioneerd worden op alle hoge posities.
Sansa, Dany, Lady Mormont, Sand Snake, Cersei/Margaery, Yara.
Beetje voorspelbaar allemaal. En inderdaad te veel domme dingen die alleen gebeuren voor 'het verhaal'.quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Was het niet realistisch genoeg voor je?
quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:41 schreef avotar het volgende:
Interessant hoe overal vrouwen gepositioneerd worden op alle hoge posities.
Sansa, Dany, Lady Mormont, Sand Snake, Cersei/Margaery, Yara.
Ach dan vinden ze wel weer wat anders om over te miepenquote:Op woensdag 22 juni 2016 08:11 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Was wat kritiek vanuit de feministische hoek. Daar is wat aan gedaan.
Ik interpreteerde het, en dat vond ik ijzersterk gedaan, als sansa die verwachtte dat Jon zo emotioneel zou zijn dat hij in Ramsay zn val zou trappen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 08:49 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik heb het gisteravond teruggezien. Eerst vond ik het ook bizar van Sansa om niets te vertellen over Littlefingers leger, maar is dat niet gewoon juist slim van haar? Want anders was Ramsey nooit buiten het kasteel gaan vechten, en was de uiteindelijke overwinning een stuk minder zeker. Voor een belegering van een kasteel heb je wel een enorme overmacht aan mannen nodig namelijk.
Is het wel zo slim van Sansa? Ik denk uiteindelijk dat LF de grote winnaar gaat worden van deze "battle"!quote:Ik interpreteerde het, en dat vond ik ijzersterk gedaan, als sansa die verwachtte dat Jon zo emotioneel zou zijn dat hij in Ramsay zn val zou trappen.
Sansa heeft de boel gered, als Jon beschikking had gehad over de knights of the vale hadden die mogelijk ook uitgemoord geworden.
Slimme zet van haar, goed en subtiel uitgewerkt.
Ik ook. Dit leek geen schrijverluiheid, juist omdat het er zo dik bovenop werd gelegd met Jon die direct aan Sansa vroeg wanneer ze een sterker leger zouden krijgen.quote:Op woensdag 22 juni 2016 09:12 schreef Tanin het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het, en dat vond ik ijzersterk gedaan, als sansa die verwachtte dat Jon zo emotioneel zou zijn dat hij in Ramsay zn val zou trappen.
Sansa heeft de boel gered, als Jon beschikking had gehad over de knights of the vale hadden die mogelijk ook uitgemoord geworden.
Slimme zet van haar, goed en subtiel uitgewerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |