Ik heb even terug gekeken en het verlangzaamd afgespeeld en de hele deur van dat drakenhol was gewoon open gelaten. Die ronde schijf waarmee ze het afsloten, stond naast de ingang. Maar geen teken van inslag van een vuurbal.quote:Op maandag 20 juni 2016 21:13 schreef ruudbackus het volgende:
[..]
Volgens mij sloeg zon vuurbal in waardoor er een gat ontstond.
Die draken waren niet aan het eten he mensen. Ze zeiden toch dat sinds Dany weg was de draken niets meer aan het eten waren. Die zaten gewoon te chillen in hun grotje, totdat ze aanvoelden dat hun madre en broer er was.quote:Op maandag 20 juni 2016 21:16 schreef zipcon het volgende:
[..]
Het drakenvuur kwam van binnen, maar inderdaad een raadsel dat ze daar gewoon zaten te wachten. Ik denk dat we ervan uit moeten gaan dat ze regelmatig vlees toegeworpen kregen en niet de hele tijd bewakers zaten op te peuzelen.
Maar dan was het dus hun eigen keuze om niet te eten.quote:Op maandag 20 juni 2016 21:19 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Die draken waren niet aan het eten he mensen. Ze zeiden toch dat sinds Dany weg was de draken niets meer aan het eten waren. Die zaten gewoon te chillen in hun grotje, totdat ze aanvoelden dat hun madre en broer er was.
Ik denk dat de machtigste mensen in King's Landing op dit moment de High Sparrow en Kevan zijn. Misschien Margaery op een derde plek. Ik denk eigenlijk dat Tommen op dit moment eerder voor de High Sparrow zou kiezen dan Margaery. Maar misschien zien we die clash volgende week wel.quote:Op maandag 20 juni 2016 21:21 schreef Joosie200 het volgende:
Wel grappig though dat na aflevering 9: who run the world? Girls!
Winterfell: Sansa is Jon/LF te slim af
Kings Landing: Cersei/Margaery
Ironborn/Meereen: Scissorsisters![]()
Dorne: TeenageDornishTurtles
Riverlands: Brienne kicks ass
Arya is nog onderweg
Valar Morghulis, valar dohaeris.. all men must die and serve women?
Niet Jon en Tyrion?quote:Op maandag 20 juni 2016 21:26 schreef maho_91 het volgende:
Ik verwacht dat Yara op één van de draken zal vliegen. Er was wel een vonkje tussen hun leek het.
Hoezo is Sansa LF te slim af? Ze schakelt hem in. Sure. Maar te slim af? Neuh.quote:Op maandag 20 juni 2016 21:21 schreef Joosie200 het volgende:
Wel grappig though dat na aflevering 9: who run the world? Girls!
Winterfell: Sansa is Jon/LF te slim af
Kings Landing: Cersei/Margaery
Ironborn/Meereen: Scissorsisters![]()
Dorne: TeenageDornishTurtles
Riverlands: Brienne kicks ass
Arya is nog onderweg
Bear Island: Lyanna Mormont![]()
Valar Morghulis, valar dohaeris.. all men must die and serve women?
Red* wedding hahahquote:Op maandag 20 juni 2016 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Beste aflevering sinds the Purple Wedding
quote:Op maandag 20 juni 2016 21:03 schreef maho_91 het volgende:
Legend says her 62 good men are still alive.
[ afbeelding ]
Een deus ex machina is per definitie een onverwachte gebeurtenis. Wij zagen Littlefinger zijn hulp aanbieden, wij zagen Sansa om zijn hulp vragen en hij kwam haar te hulp. Dat is niet onverwachts.quote:Op maandag 20 juni 2016 21:30 schreef Ang3l het volgende:
Ondanks het te voorspellen deus ex machina stukje van the knights of the vale, heb ik echt enorm genoten van deze afleveringen.
Voor mij stond hij in t teken van:
De geweldige glimlachjes tussen Yara en Dany, en natuurlijk de glimlach van Sansa op 't eind
Nee, bij die van The Purple Wedding zat ik juichend op de bankquote:
Dit riep ik ook al, waarom pakt wun wun niey een dood paard op en smijt dit bovenop wat schilden om zo een ingang te forcerenquote:Op maandag 20 juni 2016 21:29 schreef Joosie200 het volgende:
Overigens wat had Wun-Wun belet om die hele berg met lijken niet als macabere bowlingballen te benutten waarbij die Phalanx troepen de pins waren?Beetje met zijn handen in de lucht zwaaien heeft minder nut. Had desnoods een boomstam uit de grond gerukt en was ermee gaan swipen over het slagveld
Dit dusquote:Op maandag 20 juni 2016 21:19 schreef Vieuw het volgende:
Teringjantje wat een aflevering. Wat een gevecht! Ik denk toch wel een van de meest gruwelijke en meest epische gevechten ooit in series/films. Erg goed en duister gefilmd. En dat the Vale kwam was op zich voorspelbaar maar naarmate het gevecht vorderde begon ik hem toch te knijpen, en dan ben ik een gelukkig man als ze aankomen.
Wun Wun RIP
Volgens mij was hij ook wel lang genoeg om die archers die op de muur op hem schoten even een mep te geven.quote:Op maandag 20 juni 2016 21:41 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dit riep ik ook al, waarom pakt wun wun niey een dood paard op en smijt dit bovenop wat schilden om zo een ingang te forceren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |