Wat fijn!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 20:49 schreef superkimmi het volgende:
slaap lekker pris!
Ik ga ook zo lekker voetbal kijken. heerlijk ff het huis alleen en he-le-maal niks wat ik echt moet doen..
Net wel het bericht dat het best goed gaat met mn schoonmoeder. Blijkbaar is de medicijnencocktail gevonden waarop ze het nog wel even kan uithouden. Kijk we weten allemaal dat het alleen maar palliatieve zorg is en dat de tumoren niet weggaan enzo, maar het is toch fijn als er nog wat bonustijd wordt toegevoegd om samen te zijn.
Zo heeft ze gisteren voor het eerst in 6 weken wat gegeten wat er dusver nog niet is uitgekomen (wel eerder geprobeerd maar dat liep altijd mis), dus wie weet hoe lang dit nog goed gaat
Truste!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:42 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Lekker slapen allen, ik duik erin
quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:49 schreef LPFAN het volgende:
Ik wou gaan slapen maar er komt om half 12 wat leuks op tv dus ik ga kijken of ik dat red hahah
Had ik trouwens verteld dat mijn koppijn vandaag minimaal was? En na dialyse was het gelijk helemaal weg
Fijn!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:49 schreef LPFAN het volgende:
Ik wou gaan slapen maar er komt om half 12 wat leuks op tv dus ik ga kijken of ik dat red hahah
Had ik trouwens verteld dat mijn koppijn vandaag minimaal was? En na dialyse was het gelijk helemaal weg
Denk niet dat ik het helemaal ga redden haha ;p Das weer jammer dat ik geen tv op mijn slaapkamer hebquote:
Hoe doe je dat? Je verwijderd steeds je posts?quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:41 schreef -sabine- het volgende:
Fijne nieuwe dag allemaal. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik las hele mooie berichten, caroro bv en een schoonmoeder die wat gegeten heeft. Zoiets kleins, zo mooi.
Ik wis mijn pohi iedere keer omdat ik weet dat ik neg DM moeilijk trek. Een keer gehad, liever nooit meer.
Oh wat fijn!quote:Op dinsdag 21 juni 2016 22:49 schreef LPFAN het volgende:
Ja. Soms vergeet ik het een dag, maar ik houd het zeker bij.quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:45 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Je verwijderd steeds je posts?![]()
Goedemorgen allemaal![]()
Mooi weer hier, nu al, we gaan er weer voor
Dat is het nadeel van FOK!; het blijft voor altijd staan en is makkelijk te vinden op google..quote:Op woensdag 22 juni 2016 07:53 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Ja. Soms vergeet ik het een dag, maar ik houd het zeker bij.
Ik werd in een ander deel van FOK! Aangesproken op mijn ziekte. Soms wil ik er niet mee bezig zijn, gewoon dom lullen.
Ik pas mijn schema ook aan. Vandaag en morgen meer naar buiten, later maar weer verslagen tikken.
Hier ook niet. Wil vriend niet en zijn wil is daarin wet. Nee grapje hoor.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 23:04 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Denk niet dat ik het helemaal ga redden haha ;p Das weer jammer dat ik geen tv op mijn slaapkamer heb
Ik hoef het ook niet, zo vaak kijk ik ook geen tv ;pquote:Op woensdag 22 juni 2016 11:06 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Hier ook niet. Wil vriend niet en zijn wil is daarin wet. Nee grapje hoor.Voor mij hoeft het niet. Ik vind beide best. We hebben zo'n TelfortTV-app.
Ik ga zo maar eens stomen. Heb een rauwe keel en dat betekent dat ik verkouden ga worden. Als ik stoom word ik niet verkouden.
Tuurlijk is dat niet stom! Is ook erg spannend.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:23 schreef Disana het volgende:
Het is inderdaad mooi weer, ik heb alles open staan naar buiten. Maar misschien is het stom, ik ben zenuwachtig voor het gesprek met de oncologisch chirurg aanstaande vrijdag. De operatie komt zo toch wel erg dichtbij.
Het is op zich maar een kleine ingreep, maar ik ben zo bang dat er weer wat misgaat. De laatste keer dat ik in het ziekenhuis lag kreeg ik een hartstilstand.quote:Op woensdag 22 juni 2016 11:24 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat niet stom! Is ook erg spannend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |