jij lijkt me echt zo'n mannetje uit hun reclamesquote:Op maandag 20 juni 2016 20:14 schreef CoExist het volgende:
Ik gebruik zelf al jaren PME Legend (voorheen Pall Mall) naar volle tevredenheid.
Heb er eigenlijk al m'n kleding van.
Jassen, truien, vesten, T-shirts, ondergoed, sneakers, sjaals, mutsen, caps, handschoenen.
Wat een aannames weer.quote:Op maandag 20 juni 2016 22:29 schreef shiftsix het volgende:
[..]
jij lijkt me echt zo'n mannetje uit hun reclames
Welk merk voldoet aan die eis volgens jou ?quote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:51 schreef BredeBroeder het volgende:
Waarom aan mode merken geld uitgeven als DSQUARED als je voor 200 euro top of the line kwaliteit kan hebben met een wat minder bekende naam in Nederland
Zie mijn eerdere post.quote:Op dinsdag 21 juni 2016 11:01 schreef Sramos04 het volgende:
[..]
Welk merk voldoet aan die eis volgens jou ?
Draag je dat ? Kan misschien wel heel degelijk zijn ... maar ik heb nog nooit zulke lelijke jeans gezien, de goedkope wibra, zeeman en markt spul daar gelaten.quote:
Hoezo draag je dat? Een merk met wel 50 verschillende cuts? Hoe weet jij nou weer welke fit ik draagquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:26 schreef Sramos04 het volgende:
[..]
Draag je dat ? Kan misschien wel heel degelijk zijn ... maar ik heb nog nooit zulke lelijke jeans gezien, de goedkope wibra, zeeman en markt spul daar gelaten.![]()
Draag je daar sandalen met sokken onder ?![]()
Die merken hebben alle verschillende fits die er zijn zo'n beetje. Verder zijn het donkerblauwe spijkerbroeken zoals elke spijkerbroekquote:Op dinsdag 21 juni 2016 13:26 schreef Sramos04 het volgende:
[..]
Draag je dat ? Kan misschien wel heel degelijk zijn ... maar ik heb nog nooit zulke lelijke jeans gezien, de goedkope wibra, zeeman en markt spul daar gelaten.![]()
Draag je daar sandalen met sokken onder ?![]()
200 euro aan een spijkerbroek uitgevenquote:Op dinsdag 21 juni 2016 10:51 schreef BredeBroeder het volgende:
Waarom aan mode merken geld uitgeven als DSQUARED als je voor 200 euro top of the line kwaliteit kan hebben met een wat minder bekende naam in Nederland
Minder dan 200 euro aan spijkerbroeken uitgevenquote:Op donderdag 23 juni 2016 12:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
200 euro aan een spijkerbroek uitgeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |