Maar zo'n toets heeft toch een andere waardering dan een reguliere toets? Ik dacht dat je resultaten werden vergeleken met anderen die die toets hebben gemaakt en dan komt daar een cijfer uit. Dan kan je bijvoorbeeld 80% goed hebben, maar alsnog een 4 krijgen omdat je in verhouding tot de rest laag scoordequote:Op maandag 20 juni 2016 16:38 schreef papierentijdschrift het volgende:
Een 6 voor Nederlands schrijven dan is het een voldoende.
Jij zou de toets dus niet halen.quote:Op maandag 20 juni 2016 16:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Moehaha, sukkel!
Die toets is voor buitenlanders bedoelt die basisschool+ hebben gevolgd.![]()
Maar ja scheelt weer collegegeld en tijd want aan een studie beginnen is toch verspilde moeite.
Verbaast me niets dat je een 4 kreeg voor Nederlands schrijven.quote:Op maandag 20 juni 2016 16:34 schreef papierentijdschrift het volgende:
als iemand nog tips of goede ideeen hebt hoor ik ze graag!
Tja zo kan je het ook zien zuurpruim misschien heb je wel gelijk maar heb je nog wat inhoudelijks te vertellen?quote:Je moet wel een potje van je bestaan hebben gemaakt als je op je 24e nog die toets nodig hebt van je leven wat te maken
Moet zeggen dat ik vind dat hij met een 4 goed wegkomt. Ik zie niet zoveel waarvoor ik 3 punten zou kunnen geven.quote:Op maandag 20 juni 2016 16:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Verbaast me niets dat je een 4 kreeg voor Nederlands schrijven.
Wat bedoel je met reguliere toets? Nee de resultaten worden niet vergeleken met die van anderen. Het wordt vergeleken als volgt zij hebben een lijst waar je betoog NL schrijven dus aan moet voldoen, zo werkt het ook met de andere onderdelen van die toets.quote:Maar zo'n toets heeft toch een andere waardering dan een reguliere toets? Ik dacht dat je resultaten werden vergeleken met anderen die die toets hebben gemaakt en dan komt daar een cijfer uit. Dan kan je bijvoorbeeld 80% goed hebben, maar alsnog een 4 krijgen omdat je in verhouding tot de rest laag scoorde
Als je zo beleefd reageert dan voel ik mij schuldigquote:Op maandag 20 juni 2016 16:42 schreef papierentijdschrift het volgende:
[..]
Tja zo kan je het ook zien zuurpruim misschien heb je wel gelijk maar heb je nog wat inhoudelijks te vertellen?
Het is al goed joh. Nee ik mag de toets niet overdoen in ieder geval niet dit jaar want, ik heb de herkansingen al gehad.quote:Als je zo beleefd reageert dan voel ik mij schuldig
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 20 juni 2016 16:42 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zou niet eens weten waar ik hem kan halen.
Dat zal ik zeker meenemen dankjewel!quote:Mijn advies: Neem ook op FOK! tijd alvorens je op invoeren drukt. Lees eerst je eigen tekst terug, kijk of het begrijpelijk is. Verbeter waar nodig. Let daarbij op leestekens en overbodige woorden, daar zitten absoluut de meeste fouten in.
Weetje wat het nou is, ik heb fabriekswerk gedaan en doe nu zwaar lichamelijk werk. Maar ik dacht toch bij mezelf daar valt wel meer uit te halen. Dus nee geen fabriekswerk want, ik zit er nogal erg dicht tegenaan.quote:Ga schroefjes tellen in een fabriek
Dat zal ik zeker meenemen, dank je wel!quote:Op maandag 20 juni 2016 17:10 schreef papierentijdschrift het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker meenemen dankjewel!
Wel goed van je dat je probeert je verder te ontwikkelen.quote:Op maandag 20 juni 2016 17:12 schreef papierentijdschrift het volgende:
[..]
Weetje wat het nou is, ik heb fabriekswerk gedaan en doe nu zwaar lichamelijk werk. Maar ik dacht toch bij mezelf daar valt wel meer uit te halen. Dus nee geen fabriekswerk want, ik zit er nogal erg dicht tegenaan.
Waarom?quote:Op maandag 20 juni 2016 17:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Wel goed van je dat je probeert je verder te ontwikkelen.
Heb je al gekeken naar mbo opleidingen? Daar kan toch ook wat leuks tussen zitten? Je hele leven productie/zwaar fysiek werk zou mij ook niks lijken. Sterker nog, ik houd het nog geen week uit.quote:Op maandag 20 juni 2016 17:12 schreef papierentijdschrift het volgende:
[..]
Weetje wat het nou is, ik heb fabriekswerk gedaan en doe nu zwaar lichamelijk werk. Maar ik dacht toch bij mezelf daar valt wel meer uit te halen. Dus nee geen fabriekswerk want, ik zit er nogal erg dicht tegenaan.
Daar moet een komma in en in je volgende post schrijf je een te lange zin. Als je de functie van een zinsdeel niet begrijpt, maak dan geen lange zinnen. Leer zoveel mogelijk over het juiste gebruik van de komma!quote:Op maandag 20 juni 2016 17:10 schreef papierentijdschrift het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker meenemen dankjewel!
Hij is blijkbaar niet tevreden met het werk wat hij nu doet. Dan kan hij gaan zitten miepen en zeuren, of hij probeert verder te komen. Dan vind ik 'proberen verder te komen' een prima keuze.quote:
ok duidelijkquote:Op maandag 20 juni 2016 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij is blijkbaar niet tevreden met het werk wat hij nu doet. Dan kan hij gaan zitten miepen en zeuren, of hij probeert verder te komen. Dan vind ik 'proberen verder te komen' een prima keuze.
Of voetmodel, als Ts geen hobbit is.quote:Op maandag 20 juni 2016 17:16 schreef Hyaenidae het volgende:
TS heb je een mooi lichaam?
Want dan zou je ook modellenwerk kunnen overwegen.
Ja ik kijk daar nu naar, maar ik weet nog niet of ik het moet doen omdat de uitslag van de 21+toets niet ver van slagen afzit. En laat het nu precies zo zijn dat ik misschien wacht tot 2017 en de toets nog een keer doe en slaag of zak, of ik schrijf mij nu in op een mbo ict opleiding en zit daar dan twee tot drie jaar. Ik wil graag de keuze maken waar ik het meeste uit kan halen.quote:Heb je al gekeken naar mbo opleidingen? Daar kan toch ook wat leuks tussen zitten?
Ik ben niet zo afgetraind meer als vroeger maar ik kan het wel weer bijwerken. Ik heb veel gebokst.quote:TS heb je een mooi lichaam?
Want dan zou je ook modellenwerk kunnen overwegen.
Nope lees ook nu dat het een andere toets is die ik moet makenquote:Op maandag 20 juni 2016 17:31 schreef papierentijdschrift het volgende:
Heb je al gekeken welke onderdelen je krijgt?
Dat kan maar ik heb thuis een boekje Nederlands 1F/2F van Dick Pak.quote:Of je doet tussendoor even een Loi-cursusje Nederlands.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |