Aan de andere kant: kijk naar al die spelers die na hun 30e hun grootste successen hebben behaald. Klose, Luca Toni, Van der Sar, Drogba, Di Natale, enz. Als die op hun 30e waren gaan cashen buiten Europa zouden ze nooit de grote naam zijn die ze nu zijn. Dat levert op de lange termijn misschien wel meer op dan die 40 miljoen in China, helemaal als je ook denkt aan de waarde van 'herinnerd worden'. Dat kan Pellè nu wel vergeten.quote:Op maandag 11 juli 2016 16:36 schreef Bolasie het volgende:
Die transfer van Pellè zag ik niet aankomen, dacht dat er wat andere (top)clubs in Europa geïnteresseerd waren. Maar ach, ik snap hem wel, op je 30e flink gaan cashen is gewoon slim.
Als Pelle het in China lekker doet en ze verlengen zijn contract tot zijn 36e pakt hij 90 miljoen euro. Knappe jongen die dat op lange termijn in Europa verdient na zijn voetbcarriére.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan de andere kant: kijk naar al die spelers die na hun 30e hun grootste successen hebben behaald. Klose, Luca Toni, Van der Sar, Drogba, Di Natale, enz. Als die op hun 30e waren gaan cashen buiten Europa zouden ze nooit de grote naam zijn die ze nu zijn. Dat levert op de lange termijn misschien wel meer op dan die 40 miljoen in China, helemaal als je ook denkt aan de waarde van 'herinnerd worden'. Dat kan Pellè nu wel vergeten.
Ik denk dat Pellè daar geen fuck om geeft eerlijk gezegd.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:25 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan de andere kant: kijk naar al die spelers die na hun 30e hun grootste successen hebben behaald. Klose, Luca Toni, Van der Sar, Drogba, Di Natale, enz. Als die op hun 30e waren gaan cashen buiten Europa zouden ze nooit de grote naam zijn die ze nu zijn. Dat levert op de lange termijn misschien wel meer op dan die 40 miljoen in China, helemaal als je ook denkt aan de waarde van 'herinnerd worden'. Dat kan Pellè nu wel vergeten.
Dat blijkt.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:52 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik denk dat Pellè daar geen fuck om geeft eerlijk gezegd.
Ik wil ook niet zeggen dat ik niet hetzelfde had gedaan (ik hoop van niet maar dat weet je nooit), maar als geld dan inderdaad regeert dan heb ik liever dat dat in Europa bij de grootste clubs is. Het is niet alsof iemand nu naar de CSL gaat kijken voor hem.quote:Op maandag 11 juli 2016 17:53 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Moet hij zelf weten. Ik had precies hetzelfde gedaan. Money rules.
twitter:SpursOfficial twitterde op dinsdag 12-07-2016 om 12:18:37Transfer complete: Vincent Janssen signs. Full story here - https://t.co/raDxvj1Lw4 https://t.co/wcpzvVmBou reageer retweet
Graag de volgende keer alle info erbij, er schijnen figuren te zijn die dit topic volgen maar niet kunnen zien dat dit om Ziyech en Fenerbahce gaat.quote:
Het hoort eigenlijk niet eens in dit topic. Het is (nog) niet bevestigd.quote:Op dinsdag 12 juli 2016 14:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Graag de volgende keer alle info erbij, er schijnen figuren te zijn die dit topic volgen maar niet kunnen zien dat dit om Ziyech en Fenerbahce gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |