Euy, zo'n snor heeft m'n beste vriend ookquote:
quote:Op maandag 20 juni 2016 13:17 schreef Kaas- het volgende:
Is dat de God of Dogs?
God is trouwens dog andersom :s:s:s:s
Wat een hipster, dan.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Euy, zo'n snor heeft m'n beste vriend ook
Ik dacht dat de spoiler het wel goedmaakte.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:18 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Tja, als je nou een semi-nude had geplaatst....
Ja, want iedereen met zo'n snor, of een knot is hipster. Ook al hebben ze 'm al jaaaaaren.quote:
Kan ff niet, zit in een meeting.quote:
Ik laat nu misschien ook voor het eerst een baard groeien.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, want iedereen met zo'n snor, of een knot is hipster. Ook al hebben ze 'm al jaaaaaren.Geruiten blouse trouwens ook, houthakkerstyle.
Nee, ff er af kan niet. Ff korter wel.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik laat nu misschien ook voor het eerst een baard groeien.
Probleem is dat ik op sommige dagen er geen zin in heb, maar je hem dan niet even af kunt doen. Zal dus vast niet heel lang duren.
Ja maar soms ben ik gewoon in een gladgeschorenkin-stemming en dat is alweer wat lastiger.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, ff er af kan niet. Ff korter wel.
Ik doe m geregeld kortwieken, en dan weer langer, korter, lanher etc, Ligt aan m'n zin of bui.
Maar ZO lang duurt t bij mij niet voordat er een baard staat. Heb m wel eens voor een film of musical afgeschoren. Prima. Week later is ie er weer.
Welke lengte?quote:Op maandag 20 juni 2016 13:39 schreef wonderer het volgende:
Ik trim elke week, zondagavondMaar hell dat ik 'm ooit afscheer
Wangen en keel 6, sik en snorpunten een cm of drie.quote:
Ah. Over haar dat op m'n keel groeit vraag ik me nog een beetje af wat ik daarmee ga doen stel dat ik een baard laat groeien.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wangen en keel 6, sik en snorpunten een cm of drie.
Ik ook niet meer volledig. Tenzij ik "de rol" weer krijgquote:Op maandag 20 juni 2016 13:39 schreef wonderer het volgende:
Ik trim elke week, zondagavondMaar hell dat ik 'm ooit afscheer
Ik haal t er af. Dus niet onderkant kin, maar wel vanaf adamsappel.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah. Over haar dat op m'n keel groeit vraag ik me nog een beetje af wat ik daarmee ga doen stel dat ik een baard laat groeien.
Kort houden, anders gaat het jeuken als de ziekte. Of je moet er een week of zo doorheen dan stopt het weer en kun je het laten groeien. Maar netjes getrimd ziet er wel mooier uit.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:46 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah. Over haar dat op m'n keel groeit vraag ik me nog een beetje af wat ik daarmee ga doen stel dat ik een baard laat groeien.
quote:Op maandag 20 juni 2016 13:49 schreef Kaas- het volgende:
Het jeukt nu al een beetje, maar ik las dat je daar even doorheen moet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die eikel heeft nergens z'n hoofd omhoog waarbij je z'n nek goed ziet.
Hehe. Cool he.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nooit gedacht trouwens dat ik nog eens een vent van baardadvies zou voorzien
quote:Op maandag 20 juni 2016 13:50 schreef Kaas- het volgende:
Dit wil ik misschien proberen, is nog wel gewoon neat:Ik denk wel dat het randje van zijn baard zit op de kaaklijn. Dat werkt dus niet echt als je een onderkin hebt of een slecht gedefinieerde/zachte kaaklijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar die eikel heeft nergens z'n hoofd omhoog waarbij je z'n nek goed ziet."Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Dat heb ik wel, maar het op de kaaklijn plotseling laten stoppen en dus niks onder je kin of zo is toch een beetje awkward?quote:Op maandag 20 juni 2016 13:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het randje van zijn baard zit op de kaaklijn. Dat werkt dus niet echt als je een onderkin hebt of een slecht gedefinieerde/zachte kaaklijn.
Een beetje wel, maar uiteindelijk valt dat volgens mij niet echt op. Lopen hier zat mannen met zo'n baard rond en het ziet er heel normaal uit.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat heb ik wel, maar het op de kaaklijn plotseling laten stoppen en dus niks onder je kin of zo is toch een beetje awkward?
Kut heb het al weg gehaald tot aan de kaakrand.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een beetje wel, maar uiteindelijk valt dat volgens mij niet echt op. Lopen hier zat mannen met zo'n baard rond en het ziet er heel normaal uit.
Als je het zo mooi vindt, is het toch goed? Je moet denk ik even wennen.quote:Op maandag 20 juni 2016 14:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kut heb het al weg gehaald tot aan de kaakrand.
Maar de kaakrand verandert licht van plek als je je je gezicht uitrekt (als je "A" zegt).
Ik vind het nu eigenlijk wel mooier en netter, maar weet niet of ik er heel erg mee op m'n gemak ben omdat het ook wel een beetje fout voelt.
quote:Op maandag 20 juni 2016 14:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als je het zo mooi vindt, is het toch goed? Je moet denk ik even wennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 juni 2016 14:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 20 juni 2016 14:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]Wat heb je dan nu aan de onderkant van je kaak/kin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat t daar altijd staan. Want als je t weghaalt tot echt aan je kaakrand en je opent je mond of kijkt omhoog, dan zie je verschil
Dus ik laat t staan tot waar mijn nek weer echt verticaal naar beneden gaat.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Het is nu echt glas geschoren tot de rand van m'n kaak/kin. En dat contrast is dan best wel groot ja en zie je uiteraard direct als ik omhoog kijk, dus daar ben ik ook nog niet helemaal zeker van.quote:Op maandag 20 juni 2016 14:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat heb je dan nu aan de onderkant van je kaak/kin?
Ik laat t daar altijd staan. Want als je t weghaalt tot echt aan je kaakrand en je opent je mond of kijkt omhoog, dan zie je verschil
Dus ik laat t staan tot waar mijn nek weer echt verticaal naar beneden gaat.
Zegt ie nu.quote:Op maandag 20 juni 2016 14:56 schreef wonderer het volgende:
Het zachte stukje tussen je onderkaakbot and je adamsappel moet wel harig blijven ja.
Ja precies. Als je dat wegscheert (wat sommige doen) krijf je hele rare lijnen als je je mond opendoet en je hoofd omhoog beweegt en zoquote:Op maandag 20 juni 2016 14:56 schreef wonderer het volgende:
Het zachte stukje tussen je onderkaakbot and je adamsappel moet wel harig blijven ja.
Sorryquote:
Maar Wondy, t is een puber. Dat duurt weer maandenquote:
Ik ben ook een puber, bij mij gaat het nu ook redelijk, niet zeurenquote:Op maandag 20 juni 2016 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar Wondy, t is een puber. Dat duurt weer maanden![]()
![]()
Dat is niet je kaaklijn, die zit aan de zijkant.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:20 schreef Kaas- het volgende:
Maar wat was dan dat gelul over kaaklijn dit dat als je het eronder ook laat groeien?
Hardlopen, kruipen, achteruitfietsen?quote:Op maandag 20 juni 2016 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Als mensen ons willen sponsoren, of aan willen sluiten:
Ja ach, dat is in no time weer terug. Denk dat je het van je kaak- of ehh kinlijn tot je adamsappel ook korter hebt dan daarboven? En wat is daar dan de exacte grens?quote:Op maandag 20 juni 2016 15:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is niet je kaaklijn, die zit aan de zijkant.
Maar heel duidelijk was het niet nee, mijn excuses.
Lopenquote:Op maandag 20 juni 2016 15:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hardlopen, kruipen, achteruitfietsen?
Ik heb het wel korter, maar ik heb een sik, die moet "gesculpt" worden.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja ach, dat is in no time weer terug. Denk dat je het van je kaak- of ehh kinlijn tot je adamsappel ook korter hebt dan daarboven? En wat is daar dan de exacte grens?
Ja anders verneuk in m'n dans knietjes nog meerquote:Op maandag 20 juni 2016 15:41 schreef wonderer het volgende:
Je pakt het serieus aan. Eerst inlopen, he..
Ik klik als ik niet meer in de meeting zit met zichtbara schermquote:Overigens, interessant artikel over suiker: http://www.nsmbl.nl/moet-(...)calorieen-uitgelegd/
Ik moest gister ook enorm wennen aan deze zwaardere schoenenquote:Op maandag 20 juni 2016 15:50 schreef wonderer het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst in maanden mijn kisten weer aan (concert vanavond en regen). Zitten nog steeds heerlijk maar is wel even wennen na weken lichtgewicht gympies
quote:Op maandag 20 juni 2016 16:15 schreef Kaas- het volgende:
De meeste mensen zijn ook nog kleiner dan ik dus moet de hele tijd met voorovergebogen hoofd rondlopen wonderer en niet te uitgebreid kauwen.
Als je te ver buigt met je koppie krijg je neckrolls. Pas op!quote:Op maandag 20 juni 2016 16:15 schreef Kaas- het volgende:
De meeste mensen zijn ook nog kleiner dan ik dus moet de hele tijd met voorovergebogen hoofd rondlopen wonderer en niet te uitgebreid kauwen.
Omdat anders opvalt dat je geen bakkenbaarden hebt?quote:Op maandag 20 juni 2016 17:18 schreef praisethebooty het volgende:
Ik ben liever netjes glad geschoren.
quote:Op maandag 20 juni 2016 17:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Omdat anders opvalt dat je geen bakkenbaarden hebt?
Doe eens pics van doorweekte twinks. Jij vindt altijd de juiste plaatjes.quote:Op maandag 20 juni 2016 17:57 schreef praisethebooty het volgende:
Ik ben helemaal doorweekt van de regen.
quote:Op maandag 20 juni 2016 18:08 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Doe eens pics van doorweekte twinks. Jij vindt altijd de juiste plaatjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet doorweekt maar wel een echte kaas-twink, denk ik.
Ik weet maar amper wat ik hier zie.quote:
quote:Op maandag 20 juni 2016 18:39 schreef praisethebooty het volgende:
Die ziet er wel leuk uit ja, maar is duidelijk een jaar of 16. Nog geen twink, maar gewoon een puber. Vind ik niet zo interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet doorweekt maar wel een echte kaas-twink, denk ik.
Ik ben veel beter van je gewend ptb, dus ik zal dit gewoon snel vergeten.![]()
Post zelf dan eens wat.quote:Op maandag 20 juni 2016 18:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik weet maar amper wat ik hier zie.
[..]
Die ziet er wel leuk uit ja, maar is duidelijk een jaar of 16. Nog geen twink, maar gewoon een puber. Vind ik niet zo interessant.
Ik ben veel beter van je gewend ptb, dus ik zal dit gewoon snel vergeten.
Ik weet niet waar dat soort dingen te zoeken. Ik kijk wel pr0n, maar zoek verder nooit naar foto's van knappe gasten of zo.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:01 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Post zelf dan eens wat.
Ik copy paste gewoon wat er op tumblr voorbij komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eigenlijk doe ik dus hetzelfde, maar dan met tumblr. Alleen de piemels en kontjes post ik hier niet.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dat soort dingen te zoeken. Ik kijk wel pr0n, maar zoek verder nooit naar foto's van knappe gasten of zo.
Dus wacht ik altijd geduldig de pics die jij post af, die 9/10x goed zijn.
Ah vandaar. Ik ken de site verder niet goed, al heb ik inmiddels wel gezien dat er enkele goede 'blogs' zijn op dat gebied.quote:Op maandag 20 juni 2016 19:12 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Eigenlijk doe ik dus hetzelfde, maar dan met tumblr. Alleen de piemels en kontjes post ik hier niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |