SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"In zekere zin ben ik waarschijnlijk onsterfelijk"
- Johan CruijffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zahavi dus naar China, voor zover dat nog een optie was.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Nouri bij het 1e?quote:Op maandag 20 juni 2016 10:17 schreef Tagliano het volgende:
Voor de geïnteresseerden de selectie van Jong Ajax:
[..]
Ook hier doorselecteergenotOh.![]()
quote:lijkt het wel op
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Anders ik wel, je ziet het pas als ze in het eerste spelen. Jong is leuk, maar niet hetzelfde.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bosz zal wel met eigen ogen willen zien hoe groot talent hij nou werkelijk is.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Terecht welquote:Op maandag 20 juni 2016 13:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Krijgt de kans, ja. Net als De Jong en Muric
Klaassen en Bazoer was ook niet veel bijzonders in Jong Ajax nee. En toen kwamen ze in het 1e, en speelden ze gewoon goed.quote:Op maandag 20 juni 2016 13:59 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Anders ik wel, je ziet het pas als ze in het eerste spelen. Jong is leuk, maar niet hetzelfde.Oh.![]()
Mooi wel, alleen betekent het wel dat we op zelfde voet doorgaan qua vleugelspelers (Ghazi, Schone, Younes enz.) Had toch graag rappe vleugelspelers gezien (Becker of Menig dus), die zorgen wel voor aanvoer voor de spitsquote:Richairo Zivkovic en Lucas Andersen lijken een toekomst in Ajax 1 te kunnen vergeten. Het duo krijgt van trainer Peter Bosz geen kans in de voorbereiding en is maandag aangesloten bij de eerste training van Jong Ajax.
Ook voor Queensy Menig en Sheraldo Becker, beiden afgelopen seizoen verhuurd aan PEC Zwolle, is er geen plaats bij de het eerste elftal van Ajax. Kasper Dolberg, Frenkie de Jong, Robert Muric en Abdelhak Nouri krijgen wel de mogelijkheid om zich te bewijzen.![]()
Menig en Becker. Man man manquote:Op maandag 20 juni 2016 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooi wel, alleen betekent het wel dat we op zelfde voet doorgaan qua vleugelspelers (Ghazi, Schone, Younes enz.) Had toch graag rappe vleugelspelers gezien (Becker of Menig dus), die zorgen wel voor aanvoer voor de spits![]()
![]()
Ik moest ook wel even lachen.quote:
Becker en Menig. Muric en Cerny komen er ook aan op rechts. Alsof die geen kansen krijgen dit jaar
.
![]()
Links: Younes en Cerny/Muric
Centraal: Milik/Huntelaar en Cassierra
Rechts: Cerny en Muric/AEG
Ik denk dat dit het zal worden, alleen zal AEG wel vertrekken en die zal waarschijnlijk vervangen worden met een aankoop.![]()
Hoi Frozen-Assassin.quote:Keizer kreeg niet alleen spelers van Jong Ajax onder zijn hoede. Ook Vaclav Cerny, Robert Muric en André Onana stonden maandag al op het veld. Keizer: ,,Zij willen volgende week fit bij Ajax 1 beginnen. Dat is perfect. Tijdens de vakantie hebben veel jongens ook doorgetraind. Zo hoort het. Natuurlijk moet je ook je rust pakken, maar daarbij kan je ook trainen. Deze spelers weten heel goed wat ze voor hun carrière moeten doen."![]()
bedankt voor je vernieuwde plaatje, daar ging mijn koffie..... jammer Emile...quote:
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Becker en Menig is toch geen Ajax-niveau, kom op zeg.quote:Op maandag 20 juni 2016 15:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mooi wel, alleen betekent het wel dat we op zelfde voet doorgaan qua vleugelspelers (Ghazi, Schone, Younes enz.) Had toch graag rappe vleugelspelers gezien (Becker of Menig dus), die zorgen wel voor aanvoer voor de spitsOh.![]()
Weten we dat ook weerquote:Ajax speelt op zaterdag 16 juli met twee verschillende teams twee oefenwedstrijden tegen achtereenvolgens AA Gent en FC Krylia Sovetov Samara. Beide duels worden op het sportcomplex van amateurclub USV in Nieuwleusen gespeeld.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op dinsdag 21-06-2016 om 00:03:50Morgen in @telesport nieuws over een serieus bod op een speler van #Ajax ... reageer retweet
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Het gaat in ieder geval niet om het gerucht dat Van Rhijn voor 2 miljoen weg mag en AZ in de markt isMaargoed ook hier heb ik geen verstand van
Forum Opties Forumhop: Hop naar: