Goede inbreng welquote:Op zondag 19 juni 2016 19:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Alleen ervaring met gebruik bij fappen btw.
quote:Op zondag 19 juni 2016 19:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Alleen ervaring met gebruik bij fappen btw.
Is niet belachelijk, maar het klinkt een beetje alsof je één merk hebt voor fappen en één voor de werkelijke daad, dat kwam een beetje grappig over, that's all.. fappen doe ik overigens zonder condoom, soms gebruik ik van die latex wegwerp handschoentjes en wat glijmiddel of massageolie, echt een aanrader maat.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja trek het maar in het belachelijke, alsof jullie nooit fappen.
Thanks voor tip, ga ik proberen bro.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:15 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Is niet belachelijk, maar het klinkt een beetje alsof je één merk hebt voor fappen en één voor de werkelijke daad, dat kwam een beetje grappig over, that's all.. fappen doe ik overigens zonder condoom, soms gebruik ik van die plastic wegwerp handschoentjes en wat glijmiddel of massageolie, echt een aanrader maat.
Ure welcome bro.quote:Op zondag 19 juni 2016 20:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Thanks voor tip, ga ik proberen bro.
Doe je hem wel juist om? Zonder lucht in de tip?quote:Op maandag 20 juni 2016 00:22 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb van die extra large dinegn maar daar voel ik niks bij, en die normale zijn te klein en die scheuren vaak![]()
Ik heb net een date gehad en ik hoop echt dat ik haar gewoon zonder condoom kan geven..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
Nee.quote:Op maandag 20 juni 2016 11:17 schreef Baas_bas het volgende:
sowieso wtf is al dat verschil met ultra sensetive maximum geribbelde tingle wingman 2 componenten glijmiddel bullshit
condoom is een condoom. Ja ok de ene is dunner dan de ander maar kom op is het niet allemaal een beeetje marketing ?
welk hulpmiddeltje?quote:Op maandag 20 juni 2016 11:21 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nee.
De een is dunner dan de andere, de een stinkt alsof je een fietsband om je genotsknots probeert te rollen, terwijl de andere volledig geurloos zijn werk doet. En dat hulpmiddeltje van de Wingman is een briljante, Nederlandse uitvinding.
niet mee eens kan echt niet genieten met die cheapass. Passen voor geen meterquote:Op maandag 20 juni 2016 11:17 schreef Baas_bas het volgende:
sowieso wtf is al dat verschil met ultra sensetive maximum geribbelde tingle wingman 2 componenten glijmiddel bullshit
condoom is een condoom. Ja ok de ene is dunner dan de ander maar kom op is het niet allemaal een beeetje marketing ?
dan bestel je toch eentje die wat kleiner is?quote:Op maandag 20 juni 2016 11:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
niet mee eens kan echt niet genieten met die cheapass. Passen voor geen meter
Wingman condooms komen in een houder, waardoor je het condoom met één hand, in één beweging kan aanbrengen. Die houder maakt ook dat ze de condooms dunner kunnen maken, omdat je er niet met je vingers en nagels aan hoeft te komen. En doordat het zo snel is, heb je geen noemenswaardig "ga maar even wat voor jezelf doen terwijl ik dit condoom omfrummel"-moment.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |