abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 juni 2016 @ 19:52:54 #1
426061 hockeyertje
hva-gelderland
pi_163144676
Beste Fokkers,

Heb al een tijdje een relatie (meer dan 2 jaar). Nu heb ik normaal altijd "onveilige" seks gehad, wat natuurlijk een heerlijk gevoel is. Nu is mijn vriendin een tijdje met de pil gestopt vanwege de bijwerkingen van dat ding. Zelf wil ze niet graag een spiraaltje, ik wil nog geen kinderen. Daarom nu maar weer met condoom. Nu vroeg ik mij af, welke condoom raden jullie aan? Hoor veel reclame op de radio over de Wingman, maar geen ervaring mee. Zelf gebruik ik nu Durex Feeling Sensitive. Heb een gemiddelde lengte, dus speciale maten hoef ik niet ;).

Hoor graag jullie ervaring, neem aan dat er mensen in hetzelfde schuitje zitten.

Ook gebruiken we af en toe met ribbels/nopjes.
pi_163144715
Wingman is geweldig. Flinterdun, geurloos en snel, heel snel aan te brengen...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_163144720
durex love
  zondag 19 juni 2016 @ 19:58:32 #4
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_163144810
Ik vind Wingman wel fijn, Durex plakt meer. Alleen ervaring met gebruik bij fappen btw.
pindazakje
pi_163144854
Wingman. O+
Your opinion of me is none of my business.
  zondag 19 juni 2016 @ 20:03:45 #6
411401 imikethat
Supa Hot Fire; Get Rekt m8
pi_163144938
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 19:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Alleen ervaring met gebruik bij fappen btw.
Goede inbreng wel _O-
First of all, I'm not your friend.
~ Gelukkig zijn we tegenwoordig ouder en wijzer en helpen we onze hersens op een verstandigere wijze naar de klote
pi_163144990
Zelf gebruik ik dit soort beschermhoezen..

In verband met mijn buiten proportionele penor (want we zijn natuurlijk wel op Fok! hé. :{w ), daarbij stoten deze ook vocht van buitenaf goed af, maar als ik inderdaad zo'n gemiddeld maatje mini me net als jou had gehad was ik vast en zeker ook voor Durex gegaan! ^O^
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_163145052
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 19:58 schreef Hyaenidae het volgende:
Alleen ervaring met gebruik bij fappen btw.
_O-
  zondag 19 juni 2016 @ 20:10:30 #9
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_163145108
quote:
10s.gif Op zondag 19 juni 2016 20:08 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

_O-
Ja trek het maar in het belachelijke, alsof jullie nooit fappen.
pindazakje
pi_163145136
Probeer dus wingman :D

Ze kosten normaal ongeveer een euro per stuk en zijn te krijgen bij de Jumbo en de meeste drogisterijen, dus pik ze daar een keer op om te proberen.

Als het bevalt kan je ze goedkoper krijgen bij bijvoorbeeld de aanbiedingen van drogisterij.net.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_163145258
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 20:10 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ja trek het maar in het belachelijke, alsof jullie nooit fappen.
Is niet belachelijk, maar het klinkt een beetje alsof je één merk hebt voor fappen en één voor de werkelijke daad, dat kwam een beetje grappig over, that's all.. fappen doe ik overigens zonder condoom, soms gebruik ik van die latex wegwerp handschoentjes en wat glijmiddel of massageolie, echt een aanrader maat. ^O^
  zondag 19 juni 2016 @ 20:18:20 #12
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_163145327
quote:
7s.gif Op zondag 19 juni 2016 20:15 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

Is niet belachelijk, maar het klinkt een beetje alsof je één merk hebt voor fappen en één voor de werkelijke daad, dat kwam een beetje grappig over, that's all.. fappen doe ik overigens zonder condoom, soms gebruik ik van die plastic wegwerp handschoentjes en wat glijmiddel of massageolie, echt een aanrader maat. ^O^
Thanks voor tip, ga ik proberen bro.
pindazakje
pi_163145368
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2016 20:18 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Thanks voor tip, ga ik proberen bro.
Ure welcome bro.
  zondag 19 juni 2016 @ 22:36:59 #14
426061 hockeyertje
hva-gelderland
pi_163150057
Ga de wingman maar eens proberen. Bestel nu mijn condooms gewoon via internet.
  zondag 19 juni 2016 @ 23:51:11 #15
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_163152153
Boterhamzakje + elastiek.
Fade to Black
pi_163152849
Ik heb van die extra large dinegn maar daar voel ik niks bij, en die normale zijn te klein en die scheuren vaak :')

Ik heb net een date gehad en ik hoop echt dat ik haar gewoon zonder condoom kan geven..
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_163154031
Wingman! Super fijn :)
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_163156545
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 00:22 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb van die extra large dinegn maar daar voel ik niks bij, en die normale zijn te klein en die scheuren vaak :')

Ik heb net een date gehad en ik hoop echt dat ik haar gewoon zonder condoom kan geven..
Doe je hem wel juist om? Zonder lucht in de tip?
pi_163158055
Gewoon normale Durex

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163158077
sowieso wtf is al dat verschil met ultra sensetive maximum geribbelde tingle wingman 2 componenten glijmiddel bullshit :')

condoom is een condoom. Ja ok de ene is dunner dan de ander maar kom op is het niet allemaal een beeetje marketing ?
Dit bericht is intellectueel eigendom van Baas_bas. Het aanpassen, censureren of verwijderen is derhalve niet toegestaan. De lezer is zelf aansprakelijk voor de opvatting van de inhoud van de post. Aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleent.
pi_163158194
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:17 schreef Baas_bas het volgende:
sowieso wtf is al dat verschil met ultra sensetive maximum geribbelde tingle wingman 2 componenten glijmiddel bullshit :')

condoom is een condoom. Ja ok de ene is dunner dan de ander maar kom op is het niet allemaal een beeetje marketing ?
Nee.

De een is dunner dan de andere, de een stinkt alsof je een fietsband om je genotsknots probeert te rollen, terwijl de andere volledig geurloos zijn werk doet. En dat hulpmiddeltje van de Wingman is een briljante, Nederlandse uitvinding.
pi_163158218
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:21 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Nee.

De een is dunner dan de andere, de een stinkt alsof je een fietsband om je genotsknots probeert te rollen, terwijl de andere volledig geurloos zijn werk doet. En dat hulpmiddeltje van de Wingman is een briljante, Nederlandse uitvinding.
welk hulpmiddeltje?
pi_163158241
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:17 schreef Baas_bas het volgende:

niet mee eens kan echt niet genieten met die cheapass. Passen voor geen meter
pi_163158259
quote:
1s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:23 schreef tailfox het volgende:

[..]

niet mee eens kan echt niet genieten met die cheapass. Passen voor geen meter
dan bestel je toch eentje die wat kleiner is?
pi_163158321
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2016 11:22 schreef Baas_bas het volgende:

[..]

welk hulpmiddeltje?
Wingman condooms komen in een houder, waardoor je het condoom met één hand, in één beweging kan aanbrengen. Die houder maakt ook dat ze de condooms dunner kunnen maken, omdat je er niet met je vingers en nagels aan hoeft te komen. En doordat het zo snel is, heb je geen noemenswaardig "ga maar even wat voor jezelf doen terwijl ik dit condoom omfrummel"-moment.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')