Al denk ik wel dat kindjes groot worden door vallen en opstaan, Chanty.
 Al denk ik wel dat kindjes groot worden door vallen en opstaan, Chanty.   (Hoe hard ik soms van binnen ook huil. Al valt N. de laatste tijd alleen nog heel knullig als ze te enthousiast is en daar moet ik stiekem wel om lachen
 (Hoe hard ik soms van binnen ook huil. Al valt N. de laatste tijd alleen nog heel knullig als ze te enthousiast is en daar moet ik stiekem wel om lachen  )
 )  En dan nog even in de gang staan luisteren hoelang ze huilt (alleen de eerste keren dan).
 En dan nog even in de gang staan luisteren hoelang ze huilt (alleen de eerste keren dan).   Ik kan me wel heel goed voorstellen dat je niet lekker rustig gaat liggen bevallen (überhaupt
 Ik kan me wel heel goed voorstellen dat je niet lekker rustig gaat liggen bevallen (überhaupt  ) als dit nog niet opgelost is.
 ) als dit nog niet opgelost is.  ) en ik had een T-shirt voor hem gekocht.
 ) en ik had een T-shirt voor hem gekocht.  Om nog zolang mogelijk van de gezelligheid te genieten bleef ze op tot 21.00 en heeft ze de rest van de nacht lekker gespookt. Gelukkig is man vandaag thuis en kon ik net een
 Om nog zolang mogelijk van de gezelligheid te genieten bleef ze op tot 21.00 en heeft ze de rest van de nacht lekker gespookt. Gelukkig is man vandaag thuis en kon ik net een  dutje
 dutje  doen.
 doen.

.
 . 

maar ik hoop het van harte. Bij mijn ouders blijft hij voorlopig toch niet alleen dus dat zal me worst wezen
 maar ik hoop het van harte. Bij mijn ouders blijft hij voorlopig toch niet alleen dus dat zal me worst wezen 

)
 )

man is er meestal rond zes uur en zelf ben ik ook pas thuis tussen vijf en half zes. Wil eerder maar in de praktijk is dat nog niet gelukt met nieuwe baan. Dan mag Lucas eerst drinken dus eten op zn vroegst half zeven. En daarna is meneer altijd hyper
 man is er meestal rond zes uur en zelf ben ik ook pas thuis tussen vijf en half zes. Wil eerder maar in de praktijk is dat nog niet gelukt met nieuwe baan. Dan mag Lucas eerst drinken dus eten op zn vroegst half zeven. En daarna is meneer altijd hyper  

quote:Op zondag 19 juni 2016 19:00 schreef BlueEyes het volgende:
Ik zit me nu te verbijten op de bank beneden terwijl ik boven groot verdriet hoor en alleen maar mama mama hoor
(Helpt ook niet mee dat ik m'n vriend dan hou es op hoor zeggen tegen hem, alsof hij het express doet)
 en als je heel even erheen gaat om nog een kus te geven dan wordt het zeker erger? Bij Lucas werkt dat wel.
 en als je heel even erheen gaat om nog een kus te geven dan wordt het zeker erger? Bij Lucas werkt dat wel.

Dat is ook mijn streeftijd. Half acht starten en vier uur weg. Maarja... Na verlof een nieuwe kans. En zou 't ook fijn vinden als man wat eerder thuis kon zijn, die maakt de laatste tijd behoorlijk lange dagen.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:02 schreef BlueEyes het volgende:
Wij eten standaard tussen half zes en kwart voor zes.
Mijn dagdiensten zijn om 16u al afgelopen.

Ik ben naar boven gelopen en toen hij me zag nog harder huilen en kroop zowat in me.quote:Op zondag 19 juni 2016 19:03 schreef Chanty het volgende:
[..]en als je heel even erheen gaat om nog een kus te geven dan wordt het zeker erger? Bij Lucas werkt dat wel.

tenzij ik beval, dan wordt het een ander feestje
 tenzij ik beval, dan wordt het een ander feestje  

Mweh lastig, dit is ook pas sinds kort? Misschien ook een verlatingsangst-fase die zich bij hem zo uit en bij Lucas anders? Lukt dat overhevelen? zou hier verloren zaak zijnquote:Op zondag 19 juni 2016 19:23 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik ben naar boven gelopen en toen hij me zag nog harder huilen en kroop zowat in me.
Zijn slaapzak moest meteen uit en 'Mamabed' werd me opgedragen.
Daar lig ik nu met een jochie stijf tegen me aangekropen die nu in slaap valt.
Niet de goeie manier denk ik maar dat vedriet vind ik vreselijk en dan maar even 3 kwartier op bed met hem en hem zo overhevelen.

. Het was supertof en best wel moeilijk.
. Het was supertof en best wel moeilijk.  .
.  . En wat sneu van het vallen!
. En wat sneu van het vallen!

Ik heb er twee, maar sinds Ketel nog maar zelden tijd om te spelen.
 Ik heb er twee, maar sinds Ketel nog maar zelden tijd om te spelen.   
  Stond haar zo snoezig fap! Sneu van het vallen inderdaad, maar hoort erbij vrees ik.
 Stond haar zo snoezig fap! Sneu van het vallen inderdaad, maar hoort erbij vrees ik. Geen tips, maar het klinkt heel pittig! Hopelijk idd een fase.
 Geen tips, maar het klinkt heel pittig! Hopelijk idd een fase.

mijn meisje
 mijn meisje  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |