je bent zelf nog softer dan een softijsje manquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:46 schreef deadprez het volgende:
status quoecht van die softe radio friendly poprock
wees blijquote:
de solo in Freebirdquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:47 schreef Amarantha het volgende:
Zo lekker, gewoon minuten lang geen zang maar alleen mooi gitaarwerk enz
jonge ik ben kk gangster wat praat jequote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:47 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je bent zelf nog softer dan een softijsje man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
jonge ik ben kk gangster wat praat jegangster wat praat je had je weg kunnen latenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rtquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
de solo in Freebirdvan Lynyrd Skynyrd
jij bent mijn favoriet ;$quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:49 schreef HPLC het volgende:
[..]
Da's mijn favoriet, hele eerste album is wel prima.
Lekker muziekuurtje hieroquote:
N¼Equote:
DAT IS ZO LEKKER.quote:
doeiquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
DAT IS ZO LEKKER.
Oké einde bericht, ik moet zo gaan
rechtstreeks naar de kankerquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
geen smaak in series, geen smaak in games, geen smaak in films, geen smaak in muziek
waar gaat het met jullie heen
ah joh moet ik dagelijks als ik je posts leesquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:50 schreef HPLC het volgende:
[..]
Bedankt, nu moet ik weer van onderbroek wisselen
IK KIJK GOT JA!quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
geen smaak in series, geen smaak in games, geen smaak in films, geen smaak in muziek
waar gaat het met jullie heen
excuusquote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:52 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe eens niet, straks moet ik weer een anti-kanker post maken in feedback
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |