abonnement Unibet Coolblue
pi_163106527
Minister Lodewijk Asscher (Sociale Zaken) heeft gezorgd dat AOW'ers in door Israël bezet gebied een hogere uitkering krijgen dan waar ze recht op hebben. Dat blijkt uit onderzoek van NRC Handelsblad.

De minister zou hebben ingegrepen toen de Sociale Verzekeringsbank (SVB) in 2013 inwoners van door Israël bezette gebieden wilde korten op hun AOW. De gebieden worden niet erkend door Nederland, waardoor het verdrag dat met Israël is gesloten over sociale zekerheid niet van toepassing is.

Asscher zou na overleg met premier Mark Rutte en toenmalig minister Frans Timmermans (Buitenlandse Zaken) opdracht hebben gegeven door te gaan met het volledig betalen van de AOW in bezet gebied. Uit interne documenten blijkt volgens NRC dat de regering druk voelde door een lobby van belangenorganisaties.

Pas eind vorig jaar creëerde de minister een uitzonderingspositie voor de betrokkenen. Die stoelde volgens NRC echter op de onjuiste redenering dat mensen niet konden weten dat ze gekort moesten worden.


Bron

'Asscher liet wet overtreden voor AOW'ers'

Dus we hebben lobby's van belangenorganisaties in dit land die dus bepalen wat er moet gebeuren? En waarom moet er belastinggeld naar mensen die hier niet eens wonen?
Geen sig.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 11:20:43 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_163106571
Waarom mogen in het buitenland gevestigde Nederlanders geen AOW krijgen dan?
pi_163106608
Opa heulde met de nazi's en kleinzoon subsidieert de bezetting _O-
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_163106634
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:17 schreef Knudde het volgende:

Die stoelde volgens NRC echter op de onjuiste redenering dat mensen niet konden weten dat ze gekort moesten worden.

Dat is inderdaad een onjuiste redenering.

Nederland heeft de wet BEU aangenomen en het mag mijn teen roesten dat elke AOW-er in het buitenland daarvan op de hoogte was.

Een uitzonderingspositie van deze AOW-ers in dat gebied waarvoor ingevolge de wet BEU een korting geldt mag daarop dan ook geen uitzondering zijn.

Korten die hap, en vlug.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_163106667
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:20 schreef hugecooll het volgende:
Waarom mogen in het buitenland gevestigde Nederlanders geen AOW krijgen dan?
Dat mogen ze zeker wel. Het is een beetje een aparte situatie, want door AOW te verschaffen aan Nederlanders die in feite kolonisten zijn geworden in Israël, sponsor je in feite het bezettingsbeleid van Israel. Terwijl de Nederlandse regering dit beleid juist afkeurt.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 11:33:17 #6
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_163106728
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:27 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dat mogen ze zeker wel. Het is een beetje een aparte situatie, want door AOW te verschaffen aan Nederlanders die in feite kolonisten zijn geworden in Israël, sponsor je in feite het bezettingsbeleid van Israel. Terwijl de Nederlandse regering dit beleid juist afkeurt.
Ik doelde meer op de vraag van TS :P (laatste zin)
pi_163106746
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:33 schreef hugecooll het volgende:
Ik doelde meer op de vraag van TS :P (laatste zin)
Ik lees tegenwoordig de laatste zin niet meer van een OP. Bijna altijd onzin. :')
  zaterdag 18 juni 2016 @ 11:46:29 #8
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_163106921
Is best triest dat er blijkbaar wetgeving is die bepaalde AOWers wil straffen voor de politiek van Israel. Als NL een probleem heeft met Israel moet men Israel daar op aanspreken.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_163106924
He, he, eindelijk eens iets goeds van de PVDA. Dat het geld rijkelijk mag instromen naar de ouderen in Samaria, Chevron ed.....
Je taak heb je volbracht Asscher. Tijd om de PVDA op te heffen. _O- :W *O*
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
  zaterdag 18 juni 2016 @ 11:53:43 #10
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163107004
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Is best triest dat er blijkbaar wetgeving is die bepaalde AOWers wil straffen voor de politiek van Israel. Als NL een probleem heeft met Israel moet men Israel daar op aanspreken.
Nou nee, als NL geen sociale zekerheid verdrag met een bepaald land heeft dan wordt er gekort op de AOW, en de bezette gebieden zijn geen onderdeel van een land waar NL een verdrag mee heeft.
Of wilde je de bezette gebieden werkelijk erkennen als onderdeel van Israël?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † zaterdag 18 juni 2016 @ 11:53:52 #11
137949 Disana
pi_163107009
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:27 schreef hoink581 het volgende:

[..]

Dat mogen ze zeker wel. Het is een beetje een aparte situatie, want door AOW te verschaffen aan Nederlanders die in feite kolonisten zijn geworden in Israël, sponsor je in feite het bezettingsbeleid van Israel. Terwijl de Nederlandse regering dit beleid juist afkeurt.
Terecht dus dat deze mensen gekort worden. Men zwicht wereldwijd nog steeds te vaak voor de joodse lobby.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 11:56:13 #12
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_163107049
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:17 schreef Knudde het volgende:
Dus we hebben lobby's van belangenorganisaties in dit land die dus bepalen wat er moet gebeuren?
Dat is nieuw voor je :? Daar draait zo'n beetje de hele politiek op.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 11:59:57 #13
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_163107117
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Is best triest dat er blijkbaar wetgeving is die bepaalde AOWers wil straffen voor de politiek van Israel. Als NL een probleem heeft met Israel moet men Israel daar op aanspreken.
Nee, geen strafwetgeving. Er zijn verdragslanden waarbinnen je ongekort recht hebt op AOW. Israël is zo'n verdragsland. Maar omdat de bezette gebieden officieel geen deel van Israël zijn, worden die bejaarde zionisten daar gewoon op hun staatspensioentje uit NL gekort. Of tenminste, dat zou moeten, maar de minister heeft het onder lobbydruk onmogelijk gemaakt.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 12:16:22 #14
443405 BaardaapAd
hasa diga eebowai
pi_163107394
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:23 schreef bijdehand het volgende:
Opa heulde met de nazi's en kleinzoon subsidieert de bezetting _O-
^O^
De tijd is een rivier waarin álles verzuipt.
pi_163107412
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:46 schreef Pietverdriet het volgende:
Is best triest dat er blijkbaar wetgeving is die bepaalde AOWers wil straffen voor de politiek van Israel. Als NL een probleem heeft met Israel moet men Israel daar op aanspreken.
wat een magistraal stukje onwetendheid en onbeholpenheid spreid je hier weer ten toon. Die mensen kiezen zelf om als kolonist in bezet gebied te gaan wonen maar daar mogen we verder niets mee doen of aanpakken. Een 'foei' naar de regering en de kraan moet maar open blijven :') mijn gok is dat je zelf joods bent
  zaterdag 18 juni 2016 @ 12:20:54 #16
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_163107478
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou nee, als NL geen sociale zekerheid verdrag met een bepaald land heeft dan wordt er gekort op de AOW, en de bezette gebieden zijn geen onderdeel van een land waar NL een verdrag mee heeft.
Of wilde je de bezette gebieden werkelijk erkennen als onderdeel van Israël?
Nogmaals. Als NL een probleem heeft met Israel moeten ze dat met Israel bespreken.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 12:21:26 #17
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_163107493
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 12:17 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

wat een magistraal stukje onwetendheid en onbeholpenheid spreid je hier weer ten toon. Die mensen kiezen zelf om als kolonist in bezet gebied te gaan wonen maar daar mogen we verder niets mee doen of aanpakken. Een 'foei' naar de regering en de kraan moet maar open blijven :') mijn gok is dat je zelf joods bent
Op de persoon spelen is een zwaktebod
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 12:23:35 #18
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_163107528
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 12:20 schreef Pietverdriet het volgende:

Nogmaals. Als NL een probleem heeft met Israel moeten ze dat met Israel bespreken.
Niet met Israël, wel met bezet gebied.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_163107531
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 12:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nogmaals. Als NL een probleem heeft met Israel moeten ze dat met Israel bespreken.
Het verdrag met Israel opzeggen?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  zaterdag 18 juni 2016 @ 12:25:19 #20
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_163107561
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 12:23 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Het verdrag met Israel opzeggen?
Dat blijft een kleine groep mensen bestraffen voor de politiek van Israel.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 12:26:44 #21
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_163107579
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 12:23 schreef crystal_meth het volgende:
Het verdrag met Israel opzeggen?
Net zoals NL uiteindelijk tóch het verdrag met Marokko heeft opgezegd. Leverde ook een hoop gezeur en gezeik op.
Maar het gaat niet om AOW'ers die in Israël wonen. Het gaat om AOW'ers die wonen op bezet grondgebied.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 12:27:55 #22
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_163107601
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 12:25 schreef Pietverdriet het volgende:

Dat blijft een kleine groep mensen bestraffen voor de politiek van Israel.
De bewoners van bezet grondgebied zijn de personificatie van de Israëlische politiek.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 12:29:38 #23
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_163107621
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 12:27 schreef Ringo het volgende:

[..]

De bewoners van bezet grondgebied zijn de personificatie van de Israëlische politiek.
:')
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 18 juni 2016 @ 12:30:29 #24
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_163107627
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 12:29 schreef Pietverdriet het volgende:

:')
Dat is geen argument, kom nu eens met feiten.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_163107657
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 12:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat blijft een kleine groep mensen bestraffen voor de politiek van Israel.
De wet toepassen is mensen straffen, het verdrag opzeggen is mensen straffen...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_163108010
Zo zie je maar weer dat een dubbel paspoort geen voorwaarde is voor belangenverstrengeling.

Hoe denken de PVV-adepten hier, hier over?
pi_163108049
Kunnen ze dat verdrag met Israel niet annuleren? Kost ons als Nederland alleen maar geld... Wil je als een AOW-er genieten van gratis geld? Oke, maar wel in Nederland!
  zaterdag 18 juni 2016 @ 13:01:28 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163108121
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 12:57 schreef JubaUrbicus het volgende:
Kunnen ze dat verdrag met Israel niet annuleren? Kost ons als Nederland alleen maar geld... Wil je als een AOW-er genieten van gratis geld? Oke, maar wel in Nederland!
Ze hebben met de halve wereld een verdrag, dus het annuleren van het verdrag met Israël heeft weinig nut.
Ze moeten alleen wel zorgen dat het nageleefd wordt, en er geen uitzonderingen aan toe gaan voegen op het moment dat mensen in de bezette gebieden ook hun volledige AOW krijgen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 18 juni 2016 @ 13:02:17 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163108141
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 12:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Nogmaals. Als NL een probleem heeft met Israel moeten ze dat met Israel bespreken.
Die mensen wonen niet in Israël, ze wonen in een gebied waar NL geen verdrag mee heeft, daarom hebben ze geen recht op de volledige AOW uitkering.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_163108152
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 13:01 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze hebben met de halve wereld een verdrag, dus het annuleren van het verdrag met Israël heeft weinig nut.
Ze moeten alleen wel zorgen dat het nageleefd wordt, en er geen uitzonderingen aan toe gaan voegen op het moment dat mensen in de bezette gebieden ook hun volledige AOW krijgen.
Ik ben niet helemaal op de hoogte, maar hebben ze niet zo'n verdrag met Marokko sinds kort geannuleerd?
  zaterdag 18 juni 2016 @ 13:04:01 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163108172
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 13:02 schreef JubaUrbicus het volgende:

[..]

Ik ben niet helemaal op de hoogte, maar hebben ze niet zo'n verdrag met Marokko sinds kort geannuleerd?
Zo te zien niet met betrekking tot de AOW.
https://www.svb.nl/int/nl/algemeen/verdragslanden.jsp
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_163108771
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 12:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Dat blijft een kleine groep mensen bestraffen voor de politiek van Israel.
Het zijn mensen die actief meehelpen aan de kolonisatiepolitiek van Israël. :') Ze kunnen overal gaan wonen in Israël maar willen in bezet gebied gaan wonen.
pi_163108833
Al ruim tien jaar doen alle politici hieraan mee:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)woon-blijven-betalen
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_163108903
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:53 schreef Disana het volgende:

[..]

Terecht dus dat deze mensen gekort worden. Men zwicht wereldwijd nog steeds te vaak voor de joodse lobby.
Ah daar is ie al: de joodse lobby11!!!11
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_163130257
Een Jood die een uitzondering maakt voor Joden, ik zie een belangenverstrengeling.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_163130303

Je mag vinden van Salahedine wat je wilt, maar hier spreekt hij gewoon de waarheid.
pi_163130767
Gewoon het bedrag aanpassen aan de levensstandaard daar. Zo moeilijk hoeft het allemaal niet te zijn.
  zondag 19 juni 2016 @ 03:55:05 #38
215090 Braindead2000
DO NOT FEED!!!
pi_163130785
Joden. _O_ Zoveel mooie joodse vrouwen _O_ , zoveel joodse wetenschappelijke genieën _O_ . Van mij mogen ze deze verspreiders van beschaving het dubbele, nee het drievoudige betalen.
pi_163131107
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 03:55 schreef Braindead2000 het volgende:
Joden. _O_ Zoveel mooie joodse vrouwen _O_ , zoveel joodse wetenschappelijke genieën _O_ . Van mij mogen ze deze verspreiders van beschaving het dubbele, nee het drievoudige betalen.
Niet alleen wetenschappers. Vergeet de Amerikaanse entertainmentindustrie niet met een jaaromzet van vele miljarden euro's. Een aantal van de enorme filmstudio's in Los Angeles zijn opgericht en uitgebouwd door Joodse immigranten in Amerika. Dit zijn maar drie voorbeelden maar zijn nog meer van die kolossale filmstudio's die opgericht en uitgebouwd zijn door Joden. Afijn, terug naar het onderwerp. Dit is natuurlijk niet goed te praten. Asscher zal volgende week wel stevig worden ondervraagd tijdens het Kamerdebat. Het kan niet anders. Nog opzettelijk ook als we NRC mogen geloven..... Foute boel. Dit is gewoon een stukje corruptie niet mocht er echt opzet in het spel zijn? Nota bene van een minister van sociale zaken en werkgelegenheid.



Oprichters Warner Bros: Joodse immigranten uit Polen
Warner Bros. Pictures (Warner Bros. Studios) is de vlaggenschipfilmstudio van mediaconcern Time Warner, met hoofdkantoren in Burbank en New York. Het is een van de grootste filmstudio's ter wereld en staat bekend om het wereldberoemde logo, het "WB Shield", en de Looney Tunes/Merrie Melodies. Moederbedrijf Time Warner bestaat behalve de succesvolle filmstudio,ook uit een videogametak, tv-stations, DC Comics en New Line Cinema. De studio werd in 1918 opgericht door Joodse immigranten uit Polen, en is daarmee de op twee na oudste nog actieve studio in Hollywood, na Paramount Pictures en Universal Studios (beiden uit 1912).



Oprichters 20th Century Fox: opgericht door Joodse immigranten uit Rusland
Schenck was born in Rybinsk, Yaroslavl Oblast, Russia, to Jewish parents. He and his family – including younger brother Nicholas – emigrated to New York City in 1893, he and Nicholas eventually got into the entertainment business operating concessions at New York's Fort George Amusement Park. Recognizing the potential, in 1909 the Schenck brothers purchased Palisades Amusement Park and after that became participants in the fledgling motion picture industry as partners with Marcus Loew, operating a chain of movie theaters.



Oprichters Colombia Pictures: Joodse immigranten uit Rusland en Duitsland
Cohn was born to a working-class Jewish family in New York City. His mother, Bella Joseph, was from Russia, and his father, Joseph Cohen, was a tailor from Germany. After working for a time as a streetcar conductor, and then as a promoter for a sheet music printer, he got a job with Universal Pictures, where his brother, Jack Cohn, was already employed. In 1919, Cohn joined his brother and Joe Brandt to found CBC Film Sales Corporation. The initials officially stood for Cohn, Brandt, and Cohn, but Hollywood wags noted the company's low-budget, low-class efforts and nicknamed CBC "Corned Beef and Cabbage." Harry Cohn managed the company's film production in Hollywood, while his brother managed its finances from New York. The relationship between the two brothers was not always good, and Brandt, finding the partnership stressful, eventually sold his third of the company to Harry Cohn, who took over as president, by which time the firm had been renamed Columbia Pictures Corporation.

[ Bericht 1% gewijzigd door Peter_Rasmussen op 19-06-2016 06:03:33 ]
pi_163131133
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:56 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Dat is nieuw voor je :? Daar draait zo'n beetje de hele politiek op.
Haha, zijn bedrijven en tienduizenden mensen die daar goed van leven. Lobby is gewoon onderdeel van de politiek. Het gaat zelfs zo ver dat bepaalde lobbygroepen gewoon wetsvoorstellen schrijven voor ministers en staatssecretarissen of minstens een paar passages. De keiharde realiteit.
pi_163131176
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 02:30 schreef chroestjov het volgende:
Een Jood die een uitzondering maakt voor Joden, ik zie een belangenverstrengeling.
Ja, maar hij heeft geen dubbel paspoort zoals sommige Turks-Nederlandse en Marokkaans-Nederlandse Parlementariërs. Dus nu houden de PVV'ers zich opeens koest. :')
pi_163131178
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 13:02 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die mensen wonen niet in Israël, ze wonen in een gebied waar NL geen verdrag mee heeft, daarom hebben ze geen recht op de volledige AOW uitkering.
De kosten van levensonderhoud zijn daar lager, korten dus.
  zondag 19 juni 2016 @ 09:39:55 #43
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_163131843
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2016 06:09 schreef Peter_Rasmussen het volgende:

[..]

Haha, zijn bedrijven en tienduizenden mensen die daar goed van leven. Lobby is gewoon onderdeel van de politiek. Het gaat zelfs zo ver dat bepaalde lobbygroepen gewoon wetsvoorstellen schrijven voor ministers en staatssecretarissen of minstens een paar passages. De keiharde realiteit.
Het is niet 'gewoon' onderdeel van de politiek. In de neoliberale jaren 80 groeide deze industrie met letterlijk 1000%. Een factor 10.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_163131934
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 13:42 schreef crystal_meth het volgende:
Al ruim tien jaar doen alle politici hieraan mee:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)woon-blijven-betalen
Niet te geloven. Misschien dat de SVB wat standvastiger had moeten zijn in hun terechte besluit om te korten. Een overgangsregeling zou ook wel billijk zijn.

Vanaf 1-1-2016 geldt de korting dus wel.....totdat er weer nieuwe gevallen bezwaar maken zeker. :')
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_163132274
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 12:57 schreef JubaUrbicus het volgende:
Kunnen ze dat verdrag met Israel niet annuleren? Kost ons als Nederland alleen maar geld... Wil je als een AOW-er genieten van gratis geld? Oke, maar wel in Nederland!
Een AOW'er heeft zijn hele leven lang daarvoor moeten werken dus niks gratis.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zondag 19 juni 2016 @ 10:27:11 #46
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_163132323
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 13:42 schreef crystal_meth het volgende:
Al ruim tien jaar doen alle politici hieraan mee:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)woon-blijven-betalen
Het is te zot voor woorden, en dan wordt de belasting ook nog eens voor ze betaald, waardoor deze kolonisten netto meer krijgen dan iemand in NL.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_163132334
Om hoeveel mensen gaat het eigenlijk?
Make my day!
  zondag 19 juni 2016 @ 10:28:20 #48
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_163132337
Stom, bij de Marokkaantjes in de Westerse Sahara ging het ook niet door.
  zondag 19 juni 2016 @ 10:33:08 #49
165633 eriksd
The grand facade...
pi_163132402
Wat een geleuter voor 82 bejaarde figuren in een betwist gebied. Laat gewoon lekker zitten.
Edit: 81 zelfs. Tsjongejonge.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  zondag 19 juni 2016 @ 10:43:09 #50
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_163132586
quote:
14s.gif Op zondag 19 juni 2016 10:33 schreef eriksd het volgende:
Wat een geleuter voor 82 bejaarde figuren in een betwist gebied. Laat gewoon lekker zitten.
Edit: 81 zelfs. Tsjongejonge.
Onzin. Een wet moet consequent nageleefd worden, anders heb je er niks aan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')