quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:07 schreef PTLe het volgende:
Die is al echt thuis zit ook al boven op de tafel![]()
[ afbeelding ]
geslagen hond, idem Bjornquote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:13 schreef WSA het volgende:
Ik vindt die Robbie helemaal niks, veel te soft
Het is een 1e klas zenuwlijer, met zijn zweetharses. En een creep.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:13 schreef WSA het volgende:
Ik vindt die Robbie helemaal niks, veel te soft
Mooi, kan die tegen de caravan aan gepleurd worden, niemand die hem zietquote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:18 schreef Revoltant het volgende:
Robbie wil als een koe
schminkgedrocht; Wil je echt een koe? of een stier
Baardbangman; wat wil jij?
...........
Doe maar een koe
Achterlijk luilekkerland. Daar zouden ze wat tegen moeten doen. Alle bedden van 's ochtends 10 tot 's avonds 10 onder stroom zetten of zo.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:21 schreef Revoltant het volgende:
kus kus kus kus kusk us kus kus
Jammal; ik heb last van me schouder
Romy; kom maar bij me liggen schatje..
Romy ik ben zo moe
Kajin ; ik oowk
Romy; ik ga soo na de shoot meteen slape..
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Achterlijk luilekkerland. Daar zouden ze wat tegen moeten doen. Alle bedden van 's ochtends 10 8 tot 's avonds 10 onder stroom zetten of zo.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:31 schreef Bramenstruik het volgende:
ff een tegeltje: sometime those who don't socialize much aren't actually anti-social. They just have no tolerance for drama, stupidity, and fake people. Vond hem toepasselijk
in Nepal, de himalaya ?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:37 schreef Revoltant het volgende:
Ben; weet je he..eh 70% van de oceaan ofzo daar is nog niemand geweest..
Row; dat wil ik dus ontdekken..
Ik vraag mij af of row dr veters wel kan strikken, klok kijken of water kokenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:24 schreef Revoltant het volgende:
Row wil schmink op dr strot..jaaa want daar wil ik ook tattoe..finnik du mooiste plek..
De himalayaanse oceanen ken je die niet eensquote:
wtfquote:
Oh, een extra mond dat is best handig voor die bollequote:
Ieder pondje gaat door het mondje. Alleen niet bij haar.quote:
Mooi, Cemal wil maandag beginnen over lui die overdag op hun nest liggen. Pak je eigen zaadsnol maar aan.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:21 schreef Revoltant het volgende:
kus kus kus kus kusk us kus kus
Jammal; ik heb last van me schouder
Romy; kom maar bij me liggen schatje..
Romy ik ben zo moe
Kajin ; ik oowk
Romy; ik ga soo na de shoot meteen slape..
Dat zieke kind komt inderdaad naar die zwijnenstal?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:51 schreef beequeen het volgende:
Ze moeten beginnen van vieze Ben. Om half vier komt Levi.
Do is niet zo fotogeniek.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:54 schreef Haropro het volgende:
[..]
Ik vind Do helemaal niet meer zo knap.
Ik ben bang van wel. Die ouders sporen ook niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:55 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Dat zieke kind komt inderdaad naar die zwijnenstal?
Met een blok beton aan d'r poot graag.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:37 schreef Revoltant het volgende:
Ben; weet je he..eh 70% van de oceaan ofzo daar is nog niemand geweest..
Row; dat wil ik dus ontdekken..
zijn al een paar keer opgelicht.............. en nu ditquote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. Die ouders sporen ook niet.
Als ze strak in de make up zit. Zonder niet vind ik.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Op de streams heeft ze vaak wel een knap gezichtje.
Is die gore loods al stofvrij?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:51 schreef beequeen het volgende:
Ze moeten beginnen van vieze Ben. Om half vier komt Levi.
Sympathiek en intelligent is ze ook nietquote:
ik vind het verschrikkelijk, domme kop, afhangende oogjes, veel te grote lippenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Op de streams heeft ze vaak wel een knap gezichtje.
Gaan ze straks doenquote:
Ja oké, dat wel.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:57 schreef Haropro het volgende:
[..]
Als ze strak in de make up zit. Zonder niet vind ik.
Dat is ze juist wel, weet precies hoe ze smoelen moet trekken.quote:
Ze is wel slimmer dan Bas.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:57 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Sympathiek en intelligent is ze ook niet
Te dom om dr knopen/ rits dicht te doenquote:
Ze doet vaak zo kattig tegen Bas,dat vind ik zo jammer...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind het verschrikkelijk, domme kop, afhangende oogjes, veel te grote lippen
Ze hebben de strobalen verwijderd en geveegd. That's all.quote:
Ah, kwestie van smaak. Ik vind dat ze zichzelf een beetje lelijk maakt door steeds zo in het rond te loeren.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind het verschrikkelijk, domme kop, afhangende oogjes, veel te grote lippen
ja dan speelt ze sterke vrouwquote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze doet vaak zo kattig tegen Bas,dat vind ik zo jammer...
Voor utopia begrippen is dat heel veelquote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben de strobalen verwijderd en geveegd. That's all.
ook datquote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, kwestie van smaak. Ik vind dat ze zichzelf een beetje lelijk maakt door steeds zo in het rond te loeren.
Wat is dat toch dat al die ouwe wijven maar op die ouwe Veerkamp willen lijken met die panter/tijger printmeukquote:
Ja, ik heb ze nog nooit op hun knietjes zien dweilen en de hoekjes meenemen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben de strobalen verwijderd en geveegd. That's all.
Dat broekje is wel heel kort om aankomende week hoertjes te redden....quote:Op zaterdag 18 juni 2016 11:59 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Te dom om dr knopen/ rits dicht te doen
Dat haalt hij nu in?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
Toen Rob 23 was,sliep hij een uurtje per week...
VIeze bennie eruit zou schitterend zijnquote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:02 schreef beequeen het volgende:
Rob is bang dat Mieke vieze Ben wegstuurt.
Ik ben bang dat Mieke Cees wegstuurt...quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:02 schreef beequeen het volgende:
Rob is bang dat Mieke vieze Ben wegstuurt.
Ik zou het wel begrijpen. Toneelhaak.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:03 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
VIeze bennie eruit zou schitterend zijn
als Cees weggestuurd wordt, stop ik met volgen van Utopiaquote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:03 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Mieke Cees wegstuurt...
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:04 schreef Verida het volgende:
[..]
als Cees weggestuurd wordt, stop ik met volgen van Utopia
of ie er nu in of uit is, je zal het niet merken, zou het wel leuk vinden voor Fik als Rob bleefquote:Op zaterdag 18 juni 2016 12:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik zou het wel begrijpen. Toneelhaak.
Totaal niet boeiend, in geen enkel opzicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |