Eindstand 3-0 maar niet voor de Ierenquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:52 schreef just me het volgende:
[..]
Eindstand 3-0 maar niet voor de Ieren
Eens luisteren of je iets te bieden hebt.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Programma van vandaag
18:00 - 20:00 DJ L2B doet maar wat
22:00 - 23:05 DJ Broertjes Bazen Platen
Beetje leven in de brouwerij hoor.
Leuk Mo! Zo'n SSD is een uitkomst. Van een oude laptop waar niet mee te werken viel naar een snel ding is erg prettig voor die paar euro's.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eens luisteren of je iets te bieden hebt.
Ben met mijn SSD aan de gang dus wat afleiding is welkom.
Leuk nummer, origineel is van Stephen Stills....quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuk Mo! Zo'n SSD is een uitkomst. Van een oude laptop waar niet mee te werken viel naar een snel ding is erg prettig voor die paar euro's.
Het gaat hier om een Vista core 2 laptop, niet echt nieuw te noemen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Leuk nummer, origineel is van Stephen Stills....
Hij is voor mijn desktop, maar de laptop ga ik binnenkort ook doen.![]()
Maar wat is oud...
Zo oud is de mijne niet.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het gaat hier om een Vista core 2 laptop, niet echt nieuw te noemen.
Goedkoop zijn ze nog niet echt vind ikquote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Leuk Mo! Zo'n SSD is een uitkomst. Van een oude laptop waar niet mee te werken viel naar een snel ding is erg prettig voor die paar euro's.
In de desktop dus, daar heb ik twee weken geleden ook de geheugen sloten maximaal mee gevuld.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zal me een feestje geven als de SSD werkende is.
Nee, dat is waar, maar behoorlijk in prijs gezakt de laatste jaren. Het was niet te betalen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Goedkoop zijn ze nog niet echt vind ik
Aha. Scheelt een best beetje aan snelheid zeker.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In de desktop dus, daar heb ik twee weken geleden ook de geheugen sloten maximaal mee gevuld.
Fok!ken doe ik meestal op mijn laptoppie.
60 euro voor 240 gb, was 2 jaar geleden veel duurder, nu loont het zich als master boot disk, data houden we voorlopig HDD.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, maar behoorlijk in prijs gezakt de laatste jaren. Het was niet te betalen.
Dat betaalde ik driekwart jaar geleden nog voor een 120 GB.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
60 euro voor 240 gb, was 2 jaar geleden veel duurder, nu loont het zich als master boot disk, data houden we voorlopig HDD.
Ik heb voorlopig nog niets nieuws nodigquote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat is waar, maar behoorlijk in prijs gezakt de laatste jaren. Het was niet te betalen.
Nog voorraad voldoende, of kan het gewoon niet stuk?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb voorlopig nog niets nieuws nodig
Jij en klonen?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zit hier tegen een open kast en een lopende kloon (in de maak) aan te kijken.
Hij is al klaar en werkt, nu eerst eenquote:
Goed plan. Zal ook eens het één en ander prepareren.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij is al klaar en werkt, nu eerst eenen daarna dat ding met klitten dingen ergens in de kast proppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |