Vervelend, jammer johquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niets boeiends. Hoor morgen de afloop. Gedoe
Ipso doet me denken aan de naam Ibtissamquote:
werk fulltime domoorquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:52 schreef Opsonisatie het volgende:
Sommigen moeten suhoor doen en sommigen moeten morgenochtend werken.
He mortaxx, werken, ken jij dat woordje wel?
Heb jij de salsa gedanst met een Irakees genaamd Ibtissam maar hij wil hipster en modern overkomen dus heeft hij zijn baardje afgeschoren, noemt hij zich Sam, tattoos genomen en is hij nu een wannabe Zayn Malik om zo de hartjes van Europese chickies zoals jij te stelen?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ipso doet me denken aan de naam IbtissamAfgekort tot Sam. Sam had prachtige krullen. Opso ik noem je voortaan Sam.
Oh my gawd.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:54 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Heb jij de salsa gedanst met een Irakees genaamd Ibtissam maar hij wil hipster en modern overkomen dus heeft hij zijn baardje afgeschoren, noemt hij zich Sam, tattoos genomen en is hij nu een wannabe Zayn Malik om zo de hartjes van Europese chickies zoals jij te stelen?
Oké meloewaquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
doe maar parttime want je kunt het niet aan, stressed testosteronbommetje dat je bent.
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh my gawd.Misschien euh tsja ja mja ja
mkay emimichquote:
Oh heb je laatst ook een naampje meegekregenquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]vertel eens, wie is de salsaboy
[..]
mkay emimich
Italiaans, werkt in Amsterdam, goed haar, goed koppie. Het deed mijn hart sneller slaanquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]vertel eens, wie is de salsaboy
[..]
mkay emimich
welk naampje, beginnend met L?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh heb je laatst ook een naampje meegekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |