Dat is zo'n heerlijk lied!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 01:27 schreef UitStraling het volgende:
WTF, meest vreemde dat ik ooit zelf heb gevonden toch wel![]()
Grappig, die had ik ook al klaar staanquote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:19 schreef maily het volgende:
[..]
Dat is zo'n heerlijk lied!
Nee, dan dit:
Dat is zeker het origineel?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 15:30 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Grappig, die had ik ook al klaar staan![]()
Dan maar deze:
![]()
![]()
quote:
gadverdamme wat een tyfusnummer is datquote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
gadverdamme wat een tyfusnummer is dat
ja jij quote me met die troepquote:
Sew mequote:
Eens.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
gadverdamme wat een tyfusnummer is dat
graag :squote:
wel minder erg dan dat zeiknummer van aguileraquote:
Wat vind jij het ergste zeiknummer?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
wel minder erg dan dat zeiknummer van aguilera
iets van air supply of reo speedwagon ofzoquote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:11 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Wat vind jij het ergste zeiknummer?
Dit staat sowieso in m'n top 5quote:Op zaterdag 18 juni 2016 02:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
iets van air supply of reo speedwagon ofzo
Triggerfinger is coolquote:
quote:
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:04 schreef Kijkertje het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Deze luisterde ik toevallig vanavond ook nog. We gaan zo langzamerhand toch weer naar die tijd toe en men komt langzaamaan in de juiste stemming.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |