twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 18-06-2016 om 18:08:082. Maarten Tjallingii reed vandaag niet op kop. Hij was er zo van in de war dat hij mij per ongeluk naar voren bracht na de Redoute. reageer retweet
Toch wint Ulissi, Bernal viel gezien zijn prestatie vies tegen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:21 schreef Koffieplanter het volgende:
Taaramae is zo hard op weg in de tijdrit dat hij als leider de nummer zes van het klassement inhaalt..
Ben benieuwd of er iemand is geweest die de klimtijden heeft bijgehouden, grootste verschil moet wel gemaakt zijn in de tien kilometer vlak.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 18:28 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Toch wint Ulissi, Bernal viel gezien zijn prestatie vies tegen.
Wel apart dat de topsprinters er geen enkele etappe aan te pas zijn gekomen.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:21 schreef forzaudinese het volgende:
Top 10 ZLM Toer met nog 1 dag te gaan !
1 Vanmarcke Team LottoNL - Jumbo313:56:05
2 de Bie Sean Lotto Soudal 0:05
3 van Emden Team LottoNL - Jumbo 0:12
4 Kragh Andersen Team Giant - Alpecin 0:16
5 Martinelli Quick Step 0:23
6 Navardauskas Cannondale Pro Cycling Team 0:27
7 Kluge IAM Cycling 0:30
8 Küng BMC Racing Team ,,
9 Drucker BMC Racing Team 0:31
10 Van Hoecke Topsport Vlaanderen - Baloise
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 17:19 schreef TheArt het volgende:
Vanmarcke wint op La Gileppe in Ster ZLM Toer. Verslaat Van Aert.
Wind?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wel apart dat de topsprinters er geen enkele etappe aan te pas zijn gekomen.
Als het in de 2e etappe op het laatst niet had geregend dan waren Kreder en v/d Brand teruggepakt.quote:
Het is wel vergelijkbaar met @lotto_jumbofan.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vinden jullie dit ook zo'n vermakelijk account?
Iedereen moet negatief lullen over Lotto jumbo anders ben je een 'vermakelijk account' ?quote:Op zaterdag 18 juni 2016 19:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vinden jullie dit ook zo'n vermakelijk account?
Waren ze in Parijs- Roubaix al !quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
En knap van Vanmarcke. LottoJumbo toch wel aardig bezig de laatste weken.
Big Hughquote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die lollerbrit blijft zichzelf wel verbeteren zeg.
Je hebt gewoon gelijk hoor, mensen als Koffieplanter moeten altijd wat te zeiken hebben. Lotto presteert op dit moment naar hun budget en misschien wel erboven.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 21:24 schreef forzaudinese het volgende:
[..]
Iedereen moet negatief lullen over Lotto jumbo anders ben je een 'vermakelijk account' ?
Ik ben zo klaar met die paar gekke op internet die alles aangrijpen om Lotto Jumbo zwart te maken en bij succes zwijgen ze. Het top punt was de Giro dit jaar toen Kruijswijk door zijn eigen fout op zijn bek ging en opeens was het de schuld van de ploeg. Gaat toch fietsen man !
quote:Op zaterdag 18 juni 2016 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon gelijk hoor, mensen als Koffieplanter moeten altijd wat te zeiken hebben. Lotto presteert op dit moment naar hun budget en misschien wel erboven.
En in de Tour gaan we ook weer knallen.
Hier ben ik het wel mee eens. Ik ben hier puur voor jouw amusement.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:19 schreef Blik het volgende:
Om eerlijk te zijn vallen users van de categorie koffieplanter eerder onder de categorie vermakelijk account dan een forzaudinese.
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 18-06-2016 om 18:03:554. Die gasten van Lotto hadden allemaal een straaljager ingeslikt. reageer retweet
Eigenlijk mogen we er niet om lachen, maar we doen het toch.quote:Op zaterdag 18 juni 2016 23:19 schreef Blik het volgende:
Om eerlijk te zijn vallen users van de categorie koffieplanter eerder onder de categorie vermakelijk account dan een forzaudinese.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net efkes anges
#durianriderquote:Op zondag 19 juni 2016 01:49 schreef wimderon het volgende:
Ik zag dat Pujol weer gewonnen heeft in Japan![]()
[ afbeelding ]
altijd die overdrijving in elke zin of column, lijkt mij bijzonder vermoeiend.quote:Op zondag 19 juni 2016 01:44 schreef wimderon het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op zaterdag 18-06-2016 om 18:03:554. Die gasten van Lotto hadden allemaal een straaljager ingeslikt. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |