Als Cees zou presenteren kletst hij dat half uur zo vol, aan het rad komen ze niet toe.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
SBS 6 gaat het spelprogramma Rad van Fortuin vanaf dit najaar weer uitzenden. Het programma zal dagelijks te zien zijn. En zijn op zoek naar een presentator, wie weet Cees!
ze komt toch uit Almere?quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben ook een Amsterdamse, ik praat niet zo
Vic dus?quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:30 schreef TillyB het volgende:
Rob, Jessie, Ramona bij het rookbankje
Ramona loopt weg
Rob kijkt haar kant op (maar waarschijnlijk kwam daar iemand aanlopen)
Rob: Fiet fiew
SL
quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
SBS 6 gaat het spelprogramma Rad van Fortuin vanaf dit najaar weer uitzenden. Het programma zal dagelijks te zien zijn. En ze zijn op zoek naar een presentator, wie weet Cees!
En zo praten ze dus allemaal in Amsterdamquote:Op donderdag 16 juni 2016 17:31 schreef TillyB het volgende:
Ram: Soooo bigi mofo, deze shit gaat hij me never meer flikken, hij komt een tori op me zetten, check deeezeeeee, sooooooooo
Row: Ja?? welke tori?
Ram: Ga ik je vanavond vertellen
slaat weer eens compleet doorquote:Op donderdag 16 juni 2016 17:31 schreef TillyB het volgende:
Ram: Soooo bigi mofo, deze shit gaat hij me never meer flikken, hij komt een tori op me zetten, check deeezeeeee, sooooooooo
Niet te begrijpen ditquote:Op donderdag 16 juni 2016 17:31 schreef TillyB het volgende:
Ik woon hier al meer dan 30 jaar en ik begrijp het nietquote:Op donderdag 16 juni 2016 17:32 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En zo praten ze dus allemaal in Amsterdam
vind haar altijd alles zo overdrijven nu ook weer maakt overal echt een drama van bahquote:Op donderdag 16 juni 2016 17:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wat wordt die Rollademona super arrogant en irritant....
Nu Rob waarschijnlijk weg gaat denkt ze ineens dat ze heel wat is...![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:08 schreef Cir het volgende:
wanneer komt die Hitsige kinderlokker
Jan slagert van Omroep Max voor Tante Cees?
Doe je huiswerkquote:
Wie zei dat? Kunnen ze dat zien op internet?quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
SBS 6 gaat het spelprogramma Rad van Fortuin vanaf dit najaar weer uitzenden. Het programma zal dagelijks te zien zijn. En ze zijn op zoek naar een presentator, wie weet Cees!
Gelukkig niet, ik zou niemand meer verstaanquote:Op donderdag 16 juni 2016 17:32 schreef doodmoe het volgende:
[..]
En zo praten ze dus allemaal in Amsterdam
lijkt me eerder iets vooR GJ danquote:Op donderdag 16 juni 2016 17:29 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik gun het hem van harte. Hij zoekt waardering, wat mij betreft mag hij die best een beetje krijgen.
Niks geks, in mijn ogen. Dat hij het gevoel had dat het soms niet lekker liep. Dat ze anders communiceren, hij kan slecht omgaan met geschreeuw.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:32 schreef TillyB het volgende:
Wat heeft Jessie dan gezegd? Ik heb het gesprek niet zo gevolgd.. Als je Ramona zo hoort klinkt het alsof ie haar finaal heeft afgezeken.
Het is echt een eng mens. Ze verzint problemen waar die niet zijn. Ze zoekt overal wat achter en betrekt alles negatief.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:33 schreef TillyB het volgende:
Ramona (niet tegen Jessie, gewoon in de ruimte) : Weet dat ik je door heb vriend, bij mij ga je die shit never flikken meer
Wat loopt ze dan debiel te bazelenquote:Op donderdag 16 juni 2016 17:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Niks geks, in mijn ogen. Dat hij het gevoel had dat het soms niet lekker liep. Dat ze anders communiceren, hij kan slecht omgaan met geschreeuw.
Nee ik vind GJ leuk, maar niet als presentatorquote:Op donderdag 16 juni 2016 17:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
lijkt me eerder iets vooR GJ dan
Jessie flikte dr helemaal niksquote:Op donderdag 16 juni 2016 17:33 schreef TillyB het volgende:
Ramona (niet tegen Jessie, gewoon in de ruimte) : Weet dat ik je door heb vriend, bij mij ga je die shit never flikken meer
is ook zo, dat mens is ineens zomaar pissed offquote:Op donderdag 16 juni 2016 17:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Niks geks, in mijn ogen. Dat hij het gevoel had dat het soms niet lekker liep. Dat ze anders communiceren, hij kan slecht omgaan met geschreeuw.
Amandaquote:Op donderdag 16 juni 2016 17:36 schreef HiDiHo het volgende:
Noem mij eens één RLS bewoner die daarna een programma heeft gehad
quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:23 schreef oma-Nijn het volgende:
Toch vind ik het leuk worden.
[ afbeelding ]
ja inderdaad en daarnaast probeert ze de rest dan ook tegen die ene persoon op te zetten. heel naar persoon is hetquote:Op donderdag 16 juni 2016 17:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is echt een eng mens. Ze verzint problemen waar die niet zijn. Ze zoekt overal wat achter en betrekt alles negatief.
Kortom.... knettergek!
iemand .. geen idee hoe ze hetquote:Op donderdag 16 juni 2016 17:36 schreef HiDiHo het volgende:
Ruud heeft er waarschijnlijk nog de beste baan aan over gehoudenquote:Op donderdag 16 juni 2016 17:36 schreef HiDiHo het volgende:
die billy moet echt niet terugkomen hoor, t idee alleen alquote:Op donderdag 16 juni 2016 17:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ruud heeft er waarschijnlijk nog de beste baan aan over gehouden
Ik las ook zoietsquote:Op donderdag 16 juni 2016 17:38 schreef Cir het volgende:
[..]
Mandje .. is dat al begonnen dan ?
zou toch een rls krijgen /gaan doen
Ja, maar dat is online, 5 minuten per week ofzo.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:38 schreef Cir het volgende:
[..]
Mandje .. is dat al begonnen dan ?
zou toch een rls krijgen /gaan doen
Dat bedoel ik dus, als ze weten dat ze niet gestreamed worden.quote:Op donderdag 16 juni 2016 17:31 schreef TillyB het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |