Bij Staying Alive?quote:
Ja idd. Gaat heel snel weer naar home, had 17 overigensquote:Op donderdag 16 juni 2016 15:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij Staying Alive?
Misschien moet je screenshotten net voordat hij terugschiet naar het homescherm, had ik toen wel gedaan iig.
Zal het ff in de OP zetten dan, dat je snel moet zijn met de screenquote:Op donderdag 16 juni 2016 15:39 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja idd. Gaat heel snel weer naar home, had 17 overigens
Doe nog een keertje dan, maar dan met snelle screenquote:Op donderdag 16 juni 2016 15:39 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Ja idd. Gaat heel snel weer naar home, had 17 overigens
Doe morgen wel!quote:Op donderdag 16 juni 2016 16:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe nog een keertje dan, maar dan met snelle screen
Pijltjestoetsen (links/rechts) gebruiken om weg te lopen, en spatie om je dingen te schieten! De bubbels mag je niet aanraken, dus als je schiet loop je snel weer de andere kant op voor het geval je mis schiet ofzoquote:Op donderdag 16 juni 2016 17:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wat een onhandig spel zeg.
Om de een of andere reden krijg ik dit niet gedaan, mijn top score tot nu toe is 19 punten.![]()
Oefenen dan maar.
Ja, ik snap hoe het werkt. Ik krijg het alleen niet voor elkaar.quote:Op donderdag 16 juni 2016 19:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Pijltjestoetsen (links/rechts) gebruiken om weg te lopen, en spatie om je dingen te schieten! De bubbels mag je niet aanraken, dus als je schiet loop je snel weer de andere kant op voor het geval je mis schiet ofzoBij Staying Alive heb je ook dubbele speer, dus je kunt dan 2x achter elkaar schieten voor de zekerheid.
Maar hoe de fuck danquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik snap hoe het werkt. Ik krijg het alleen niet voor elkaar.
Ik had net (uurtje terug) 9 punten.
Niet bij elke, ik schiet eerst een keer raak en dan ga ik dood.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar hoe de fuck danGa je gewoon bij elke bubbel dood ofzo?
Haha netjesquote:Op donderdag 16 juni 2016 20:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet bij elke, ik schiet eerst een keer raak en dan ga ik dood.![]()
Maar ik heb me nu toch een hoge score:
[ afbeelding ]
Yeah, top 10 materiaal.![]()
iig tot er nog een paar mensen hebben gespeeld.![]()
We zullen zien.quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha netjes
Oefening baart kunst hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op donderdag 16 juni 2016 20:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
We zullen zien.
Om de een of andere reden ligt dit spel me blijkbaar niet.Doe maar hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kruipt langzaam maar zeker omhoogquote:
Je kunt trouwens ook wel oefenen in de single player mode, dan gaat het level voor level en is het misschien iets overzichtelijker
Fuck the EBU.
ohja ik zie het. Wacht even danquote:Op zaterdag 18 juni 2016 16:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Met level 3 kun je gewoon op de 2e plek komen te staan hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |