Jaja.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:46 schreef Moira. het volgende:
Vet irritantIk kwam tot level 9 maar er stond op een gegeven moment geen score meer in het vakje
![]()
Nee serieusquote:
Ik speelde trouwens altijd een andere, deze:quote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee serieusHeb 't ook op andere sites geprobeerd maar daar houdt hij na 3 levels ook op met scores laten zien
Oeh die ken ik helemaal niet, ff checkenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:54 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.funnygames.nl/spel/bubble_trouble_2.html
Kan je ook nick name en opslaan enzo.
jaa die speelde ik later ook veelquote:Op dinsdag 7 juni 2016 00:54 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.funnygames.nl/spel/bubble_trouble_2.html
Kan je ook nick name en opslaan enzo.
Hmm das wel minder dan. Beter gaan we voor Bubble Trouble 2 danquote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:00 schreef Moira. het volgende:
Bewijs van scoreloosheid (en level 9)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Effe proberenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:00 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hmm das wel minder dan. Beter gaan we voor Bubble Trouble 2 dan
Je moet alleen wel snel voor je dood gaat een Screenshot maken anders is je score weg, die kan je namelijk niet meer terugvindenquote:
Inderdaad ja, die scores worden toch 1 groot dramaquote:Op dinsdag 7 juni 2016 01:11 schreef Dagoduck het volgende:
52.779 high score bij bubble trouwble twee, maar die highscore is ook niet terug te zienKan wel weer bij lvl 25 starten, maar dan begin je qua score weer op 0. Kan je beter doen wie het hoogste level haalt.
Mijn ideequote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fopje met zijn oude games
Eens proberen
Deze kwam inderdaad van Dagoquote:Op dinsdag 7 juni 2016 11:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fopje met zijn oude games
Eens proberen
Met BT2 is het best te doenquote:Op dinsdag 7 juni 2016 12:12 schreef Fopje het volgende:
[..]
Deze kwam inderdaad van DagoAlleen de highscores zijn een beetje lastig bij te houden bij dit spel, en ze buggen nogal. Dus geen idee of we dit echt gaan bijhouden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |