Zou je het accepteren dat hij buitens huis gaat zoeken? Werkelijk?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:16 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Mijn vriend zou wel vaker willen, maar als dit echt een probleem voor hem zou worden dan mag ie een minnares gaan zoeken, bij mij gaat ie het namelijk niet krijgen... (We vinden beide dat tegen de zin in doen not done is.) Of hij moet maar eens gaan beginnen met het zelf doen...
Maar tot nu toe "zeurt" hij niet echt over de weinige aantal keren per jaar.
Alvast fijne vakantie.quote:Op donderdag 16 juni 2016 22:50 schreef PrisTheShiz het volgende:
Lieverds, ik ga slapen. Morgen nog 1 dag werken en dan weekend. Dan nog 4 dagen werken en dan vakantie![]()
Hallo Dominicaanse Republiek ( aftellen is begonnen)
Ik kan hem moeilijk z'n hele leven lang seks onthouden...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:18 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Zou je het accepteren dat hij buitens huis gaat zoeken? Werkelijk?
Nee. Maar je wil dus nooit sex?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:20 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik kan hem moeilijk z'n hele leven lang seks onthouden...
Dit.. you never know.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 00:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Ik ga hier niet op antwoorden.
Dit topic voelt wel besloten maar de hele wereld kan meelezen, voel niet echt behoefte om ons seksleven met de wereld te delen.
Misschien lezen mijn dochter, mijn moeder en mijn broer en zus wel mee?
Ik heb iig nooit inene spontaan zin, zoals vrijwel alle normale mensen.quote:
Dat kan. Mijn ex hield ook niet zo van sex. Blijft de vraag over of jij het totaal okay vindt dat hij het ergens anders gaat zoeken. Lijkt mij moeilijk.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:28 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik heb iig nooit inene spontaan zin, zoals vrijwel alle normale mensen.Voorspel helpt geen reet, de zin komt niet. Ik vind het voornamelijk irritant.
Ik doe het ook nooit zelf, ook geen behoefte aan. Ik vind seks in een(/deze) relatie gewoon niet leuk. Het is zo'n gedoe.
Ik moet wel (als hij het ooit aan zou geven). Dan schakel ik gewoon m'n gevoel uit.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:31 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Blijft de vraag over of jij het totaal okay vindt dat hij het ergens anders gaat zoeken. Lijkt mij moeilijk.
Mooi als je dat kan. En je hebt geen optie. Liefde staat soms los van sex.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 10:38 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik moet wel (als hij het ooit aan zou geven). Dan schakel ik gewoon m'n gevoel uit.
Als hij maar bij mij blijft vind ik het best.
Hoop het ook voor je! Sterkte straksquote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:53 schreef Sylvana het volgende:
Pfftt ik begin hem nu echt te knijpen voor die corticoïden injectie![]()
Ik hoop echt zo dat mn bloedsuikerwaardes niet ontregeld raken. Omdat ik zo goed ben ingesteld voel ik me al heel snel kut als ik een hyper heb.
Misschien valt het (heel erg) mee?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:53 schreef Sylvana het volgende:
Ik hoop echt zo dat mn bloedsuikerwaardes niet ontregeld raken. Omdat ik zo goed ben ingesteld voel ik me al heel snel kut als ik een hyper heb.
Het is voor een goed doel. Sterkte!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 11:53 schreef Sylvana het volgende:
Waarom stel je hem uit? Daar krijg je toch alleen maar last van?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:01 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik had vanmorgen ff geen zin om te spuiten, dus even uitgesteld. Uiteindelijk wel gedaan hoor. Maar mehn wat had ik daarna last van de spuitplek.Dat kan echt goed zeer doen.
Ik hoop idd dat het meevalt. En wauw! Ik voel het al boven de 10...quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:00 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Misschien valt het (heel erg) mee?
Ik voel het overigens nooit als ik een hyper heb. Zelfs laatst toen ik 21 had niet.
sterkte vandaag! hopelijk helpt het snel, dan weet je waar je het voor doet!quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:13 schreef Sylvana het volgende:
Dankjulliewel LPFAN, Jaimy en Adriane
[..]
Ik hoop idd dat het meevalt. En wauw! Ik voel het al boven de 10...
Dankjequote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:16 schreef superkimmi het volgende:
[..]
sterkte vandaag! hopelijk helpt het snel, dan weet je waar je het voor doet!
En dat zal dan inderdaad wel komen omdat je goed bent ingesteld. Mijn man heeft een tijd lang veel te vaak heel hoog gezeten (20+) en had dan bijna een hypo gevoel als die 'slechts' op 12 zat. inmiddels voelt hij het ook prima aan als hij te hoog zit.
Gewoon even geen zin (om op te staan en naar de keuken te lopen waar het spul ligt). En bij de insuline die ik nu heb maakt het niet zoveel uit of je ietsiepietsie later spuit. Daarom heb ik deze (Tresiba) ook gekregen, omdat mijn opsta-tijden nogal kunnen verschillen. Voorheen had ik Lantus, dan mag het maar een uur verschillen met de vorige dag en dat was dus niet zo handig voor mij.quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:10 schreef Adriane het volgende:
[..]
Waarom stel je hem uit? Daar krijg je toch alleen maar last van?
Geen zin is volgens mij niet het goede antwoord. Heb je voor jezelf wel het goede antwoord?
Wat voel je dan?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 12:13 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ik hoop idd dat het meevalt. En wauw! Ik voel het al boven de 10...
Moe, lusteloos, droge mond, veel plassen (blijf lopen!), als echt hoog is wazig zien.quote:
Maar die spuit was toch om de ontsteking weg te krijgen?quote:Op vrijdag 17 juni 2016 14:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Moe, lusteloos, droge mond, veel plassen (blijf lopen!), als echt hoog is wazig zien.
Nou ik ben bij de huisarts geweest maar moest eerst nog bloed laten prikken met vingerprik om te kijken of ontstekingswaarde niet te hoog was om spuit te geven. Maar dat was hij dus wel
Dus nu eerst een week antibiotica (en diclofenac blijven slikken) en dan volgende week vrijdag wéér terugkomen. En dan dus weer verder kijken. Zucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |